Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var litt usikker på om jeg gadd, siden jeg ikke er så veldig glad i å drive å diskutere. Men jeg blir vel kasta ut før noen gidder å diskutere. :fnise:

Anonymous poster hash: bead2...a77

:skratte:

Anonymous poster hash: 2622c...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Var litt usikker på om jeg gadd, siden jeg ikke er så veldig glad i å drive å diskutere. Men jeg blir vel kasta ut før noen gidder å diskutere.  :fnise:

Anonymous poster hash: bead2...a77

 

 

Bra svart, hvertfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der ble jeg blokka :) tok ikke lange tiden..

Anonymous poster hash: bead2...a77

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der ble jeg blokka :) tok ikke lange tiden..

Anonymous poster hash: bead2...a77

😮

Anonymous poster hash: 2622c...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentaren etter at du ble sletta: "Enda et medlem blokkert fra denne gruppen etter unødige kommentarer om hvor dårlige vi admin er. Ser veldig gjerne at vi slipper slike kommentarer i fremtiden. Og dere som advarer og snakker stygt om produktet la det ligge, vi vet. Eneste det ble spurt om var link ikke skremmende historier om hvor lamme vi kan bli. | ADMIN"

:o

Anonymous poster hash: 2622c...168

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kanskje dette var deg? :)

 

Enda et medlem blokkert fra denne gruppen etter unødige kommentarer om hvor dårlige vi admin er. Ser veldig gjerne at vi slipper slike kommentarer i fremtiden. Og dere som advarer og snakker stygt om produktet la det ligge, vi vet. Eneste det ble spurt om var link ikke skremmende historier om hvor lamme vi kan bli. | ADMIN



Anonymous poster hash: 90a54...a5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, kanskje dette var deg? :)

Enda et medlem blokkert fra denne gruppen etter unødige kommentarer om hvor dårlige vi admin er. Ser veldig gjerne at vi slipper slike kommentarer i fremtiden. Og dere som advarer og snakker stygt om produktet la det ligge, vi vet. Eneste det ble spurt om var link ikke skremmende historier om hvor lamme vi kan bli. | ADMIN

Anonymous poster hash: 90a54...a5f

Ja var det 😂😂

Anonymous poster hash: bead2...a77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som prøvde å få frem problemet med signaleffekten ved joggedress med weedsymbol på på ebsygruppa. Sletta med en gang omtrent! :o

Anonymous poster hash: 2622c...168

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så fort det går unna i Ebay gruppen. Jeg er borte fra FB i 5 min, så er det 20+ nye poster

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en skikkelig bi-smak av den ebay-gruppa! Virker som at det er om å gjøre å kjøpe mest mulig, bruke mest mulig penger, bruke opp alt man har av penger osv. når man har en ADMIN som sletter og blokkerer alt hun ikke er enig i og styrer gruppen med en jernhånd så synes jeg det går for langt!

Ser at hun har skrevet et innlegg om at det ikke er lov til å reklamere for Forever living osv. , men at hun selv spammer ned gruppa med linker til motehuset som hun tjener penger på er tydeligvis greit!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masse tull folk kjøper. "Fordi det er så billig". Det å kjøpe bare for å kjøpe synes ikke jeg noe særlig om

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er det noen som skal vise frem hvor fint håret de kjøpte på Ebay var. Men et bilde av pupper og kløft, hvor håret nesten ikke synes!  :laugh:



Anonymous poster hash: 8f735...828
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Og nå er det noen som skal vise frem hvor fint håret de kjøpte på Ebay var. Men et bilde av pupper og kløft, hvor håret nesten ikke synes! :laugh:

Anonymous poster hash: 8f735...828

Samme med et innlegg om en hårfarge

"Slik ble fargen" også ser man bilde av to enorme bryster og noen cm med hår :roll:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ebay-gruppa er bare priceless :fnise:  Må innom hver dag for å få meg en god latter! 

 

Det er seriøst ca 30 000 medlemmer der, og likevel driver flere å skriver om denne suck-it sprayen og at de bruker den før analsex! For ikke snakke om hun som la ut bilde av en slags analkulestav hun hadde kjøpt med kommentar "i kveld skal mannen min få leke seg litt"!! Altså: tenker de ikke over at det kan være familie, kollegaer, sjefen osv som er inne på samme gruppe?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ebay-gruppa er bare priceless :fnise:  Må innom hver dag for å få meg en god latter! 

 

Det er seriøst ca 30 000 medlemmer der, og likevel driver flere å skriver om denne suck-it sprayen og at de bruker den før analsex! For ikke snakke om hun som la ut bilde av en slags analkulestav hun hadde kjøpt med kommentar "i kveld skal mannen min få leke seg litt"!! Altså: tenker de ikke over at det kan være familie, kollegaer, sjefen osv som er inne på samme gruppe?

Haha ja helt enig! 

Anonymous poster hash: a1714...21f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den ebay-gruppa er bare priceless :fnise: Må innom hver dag for å få meg en god latter!

Det er seriøst ca 30 000 medlemmer der, og likevel driver flere å skriver om denne suck-it sprayen og at de bruker den før analsex! For ikke snakke om hun som la ut bilde av en slags analkulestav hun hadde kjøpt med kommentar "i kveld skal mannen min få leke seg litt"!! Altså: tenker de ikke over at det kan være familie, kollegaer, sjefen osv som er inne på samme gruppe?

...eller folk som jobber i barnehagen til ungene dine. Joda, vi er medlem av den gruppa vi og :hoho:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Det beste er de som legger ut bilde av seg selv i undertøy, men gjemmer/sladder ansiktet....under fullt navn og ansiktet i profilbildet

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er de som legger ut bilde av seg selv i undertøy, men gjemmer/sladder ansiktet....under fullt navn og ansiktet i profilbildet

Det er jo ikke bare undertøysbildene som blir sladda sånn. Jeg har sett flere fullt påkledde, gule smiletryner for å si det sånn.

Folk er rare.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så utrolig dårlig språk det er på flere av de. Jeg må gjette meg til hva flere av de prøver å si

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...