Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Det var jeg som skrev prepuncha, som en spøk fordi det virker som damene der inne finner absolutt alle mulige rare ting på ebay :P Prepuncha er et ord man bruker om esigaretter, for de cartomizerne som har forhåndsstukket hull i seg.  :fnise: (Beklager at jeg ikke forklarte også!)

Anonymous poster hash: 8f735...828

 

 

HAHAHAHA fantastisk XD Nå redda du troa mi på menneskeheten  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, :skratte:

 

Da gir det mer mening :P
Jeg trodde seriøst at det var noen der inne som skulle lure mannfolket til å bli gravid og syntes det var verdens mest normale ting å gjøre :biggrin:
 

Sier jo litt om nivået på folket der når man automatisk tenker at det er verdens mest normale ting der inne :P


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sies at jeg trodde innlegget jeg svarte på var tull da, trodde aldri noen hadde bedt om råd til å finne kondomer der inne. Så jeg forsøkte å være morsom ved å fortsette i samme parodistil ;) 

 

(Helt til idag, da jeg så det selv!  :sjokkert: )



Anonymous poster hash: 8f735...828
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ebay for jenter/kvinner nå!! Nytt innlegg om den suck it sprayen er startet :P bare en som har spurt om den, med dette må bli bra :fnise: har trykket følg bruker så jeg skulle få med meg alt...haha

Anonymous poster hash: 4b1cf...678

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ebay for jenter/kvinner nå!! Nytt innlegg om den suck it sprayen er startet :P bare en som har spurt om den, med dette må bli bra :fnise: har trykket følg bruker så jeg skulle få med meg alt...haha

Anonymous poster hash: 4b1cf...678

 

Oi.. Er jeg veldig fintfølende når jeg tenker at det der er liiitt i overkant av hva man deler med 36000 mennesker?? :sjokkert:

 

Uansett, den der gruppa måtte jeg skjule, sånn at jeg bare ser den når jeg velger å gå inn på den selv. Ble altfor mye vas, selv om det var underholdning da :fnise:

Anonymous poster hash: 2622c...168

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ebay for jenter/kvinner nå!! Nytt innlegg om den suck it sprayen er startet :P bare en som har spurt om den, med dette må bli bra :fnise: har trykket følg bruker så jeg skulle få med meg alt...haha

Anonymous poster hash: 4b1cf...678

Haha jeg så detta 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scrolla litt videre nedover ebay gruppa nå, og kom over et bilde og en diskusjon av en joggedress som hadde påskriften "addicted" og en illustrasjon av en plante som assosieres med heller ulovlige saker... Får ikke til å få frem alle kommentarene, men de jeg ser går ihvertfall på at folk ikke må være såååå fantasifulle og sette en uskyldig joggedress i sammenheng med narkotika... neivel... :P



Anonymous poster hash: 2622c...168
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ble med i gruppen etter tips fra KG, men skjulte den. Ser dere også ser denne tråden nå. Altså??! Har de ikke sosiale antenner eller er det bare meg......:)

 

en stund siden her inne så var det en link/bilde til en "spray" eller noe sånn som gjorde det enklere for oss kvinner og stappe tingen til mannen lettere helt inn i munnen for å tilfredsstille mannen noen som enda har den linken?



Anonymous poster hash: 90a54...a5f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja jeg ble med i gruppen etter tips fra KG, men skjulte den. Ser dere også ser denne tråden nå. Altså??! Har de ikke sosiale antenner eller er det bare meg...... :)

 

en stund siden her inne så var det en link/bilde til en "spray" eller noe sånn som gjorde det enklere for oss kvinner og stappe tingen til mannen lettere helt inn i munnen for å tilfredsstille mannen noen som enda har den linken?

Anonymous poster hash: 90a54...a5f

 

 

Leser kommentarene nå ja.... Og nei, det er IKKE bare deg.. Jeg er ganske sjokka over hvor mye folk kan legge ut av sitt eget intime og private liv,på en slik side!!

Anonymous poster hash: 2622c...168

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Leser kommentarene nå ja.... Og nei, det er IKKE bare deg.. Jeg er ganske sjokka over hvor mye folk kan legge ut av sitt eget intime og private liv,på en slik side!!

Anonymous poster hash: 2622c...168

 

Jeg fatter det iallefall ikke, les nedover der da, blir jo bare verre og verre. Den gruppen der får meg til å føle meg normal :)

Anonymous poster hash: 90a54...a5f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gruppa er hysterisk. Folk blir så sure når folk kommenterer noe som er litt kritisk, og admin er så sinna! Om man prøver å si noe omkring etiske aspekter ved å handle fake, eller diskutere om det riktig å reklamere for hasj på klærne, er det rett ut, samtidig som man blir kalt for barnslig, useriøs etc. Hun greier liksom ikke å akseptere at uetiske produkter selvfølgelig vil skape debatt - det betyr jo ikke at folk er barnslige. Å påpeke at å kjøpe fake for eksempel støtter kriminalitet økonomisk er jo ikke barnslig - det er strengt tatt langt mer voksent enn å insistere på å gå rundt kledd som et dophue eller kjøpe en fake veske "fordi jeg VIL ha den, men har ikke råd!"

Det må jo være den mest harry gruppa å oppdrive i Norge? Eller?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er rart at de enda ikke har tatt opp at vi ler av dem på kvinneguiden

 

Samme tanken har slått meg mer enn en gang  :fnise:

 

 

 

Den gruppa er hysterisk. Folk blir så sure når folk kommenterer noe som er litt kritisk, og admin er så sinna! Om man prøver å si noe omkring etiske aspekter ved å handle fake, eller diskutere om det riktig å reklamere for hasj på klærne, er det rett ut, samtidig som man blir kalt for barnslig, useriøs etc. Hun greier liksom ikke å akseptere at uetiske produkter selvfølgelig vil skape debatt - det betyr jo ikke at folk er barnslige. Å påpeke at å kjøpe fake for eksempel støtter kriminalitet økonomisk er jo ikke barnslig - det er strengt tatt langt mer voksent enn å insistere på å gå rundt kledd som et dophue eller kjøpe en fake veske "fordi jeg VIL ha den, men har ikke råd!"

Det må jo være den mest harry gruppa å oppdrive i Norge? Eller?

 

Om ikke annet er den iallefall ikke langt unna...........

Endret av Tekola
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja jeg ble med i gruppen etter tips fra KG, men skjulte den. Ser dere også ser denne tråden nå. Altså??! Har de ikke sosiale antenner eller er det bare meg...... :)

 

en stund siden her inne så var det en link/bilde til en "spray" eller noe sånn som gjorde det enklere for oss kvinner og stappe tingen til mannen lettere helt inn i munnen for å tilfredsstille mannen noen som enda har den linken?

Anonymous poster hash: 90a54...a5f

 

At de tør å bestille denne sprayen fra eBay! De aner jo ikke hva de får. Hva hvis den gjør at en hovner opp i munnen..? Eller at noen er allergisk mot den? De kan jo kveles hvis de er riktig uheldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk den diskusjonen om 1 min. Skal endelig skrive der :D

Anonymous poster hash: bead2...a77

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler jeg kommer til å få masse ebay kjerringer skrikende etter meg nå, haha 😂

Anonymous poster hash: bead2...a77

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg krever full rapport! :P

Haha, dette skrev jeg:P 

Jeg klarer faktisk ikke holde meg lenger. Vet jeg blir hengt ut av admin nå, som alle andre som sier imot henne eller hennes meninger blir. Er helt sjokkert over denne gruppen og spesielt admin. Her opplyser folk om farene ved å bruke slike produkter og alt de får er pes tilbake, at de skal slutte å bry seg om de ikke liker det de leser osv. Ærlig talt? Her kommer folk og faktisk advarer at det kan være fare ved å bruke ulike produkter, er ikke det lov? Synes det er latterlig at admin ikke tåler at folk er litt uenige. Man har heller ikke lov til å skrive at det er litt vel privat å dele slike ting? Jeg er ganske åpen om dette temaet, altså seksualitet, og finner det ikke flaut, men jeg og veldig mange andre ler oss i hjel av at dere tror alle som sier at dette kanskje ikke passer seg er pripne. Ærlig talt? En er ikke prippen eller usikker på egen seksualitet kun fordi man ikke driver og skriver at i kveld skal man endelig suge typen fordi man har fått en suck it spray, og fordi man ikke klarer styre brekningsrefleksen sin... Ser ikke helt poenget med å skrive sånt offentlig? Hva får dere ut av det? Selger de litt sosial intelligens på ebay? det trengs

 

Anonymous poster hash: bead2...a77

Endret av Tekola
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette skrev jeg:P

Jeg klarer faktisk ikke holde meg lenger. Vet jeg blir hengt ut av admin nå, som alle andre som sier imot henne eller hennes meninger blir. Er helt sjokkert over denne gruppen og spesielt admin. Her opplyser folk om farene ved å bruke slike produkter og alt de får er pes tilbake, at de skal slutte å bry seg om de ikke liker det de leser osv. Ærlig talt? Her kommer folk og faktisk advarer at det kan være fare ved å bruke ulike produkter, er ikke det lov? Synes det er latterlig at admin ikke tåler at folk er litt uenige. Man har heller ikke lov til å skrive at det er litt vel privat å dele slike ting? Jeg er ganske åpen om dette temaet, altså seksualitet, og finner det ikke flaut, men jeg og veldig mange andre ler oss i hjel av at dere tror alle som sier at dette kanskje ikke passer seg er pripne. Ærlig talt? En er ikke prippen eller usikker på egen seksualitet kun fordi man ikke driver og skriver at i kveld skal man endelig suge typen fordi man har fått en suck it spray, og fordi man ikke klarer styre brekningsrefleksen sin... Ser ikke helt poenget med å skrive sånt offentlig? Hva får dere ut av det? Selger de litt sosial intelligens på ebay? det trengs

Anonymous poster hash: bead2...a77

Fantastisk! All honnør til deg! Skulle ønske jeg var like tøff :)

Anonymous poster hash: 2622c...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! All honnør til deg! Skulle ønske jeg var like tøff :)

Anonymous poster hash: 2622c...168

Var litt usikker på om jeg gadd, siden jeg ikke er så veldig glad i å drive å diskutere. Men jeg blir vel kasta ut før noen gidder å diskutere.  :fnise:

Anonymous poster hash: bead2...a77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...