Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig. Egentlig er det bare akkurat samme type mennesker, men de er i hver sin leir som de forsøker å forsvare. Ganske typisk kvinner, egentlig. ;) oh selv ser de ikke hvor like de er.

 

Det er flere som står med ett ben i begge leire og det er også flere som har erkjent galskapen både her og inne på Ebaygruppa. Det har også flere ganger blitt påpekt at det handler om enkelte medlemmer av hver leir, og ikke alle som en helhetlig gruppe. Men alt dette drukner i alt dramaet.

 

Solsikke76: det handler ikke om at du har skrevet noe verre enn andre eller sporet mer av, det er bare at flere av oss begynner å bli lei av å diskutere akkurat det samme på nytt og på nytt. I ditt første innlegg startet du rett på akkurat samme diskusjon som flere før deg har tatt opp, og vi er lei rett og slett.

 

Som allerede nevnt flere ganger: Jeg skulle gjerne ha snakket for meg selv og forsvart meg under fullt navn i Ebaygruppa men det blir litt vanskelig når jeg er kastet ut, og det uten å gjort noe galt. Her inne er jeg anonym og da er det lettere å snakke om seg som en del av en gruppe enn å begynne å ta tak i personlige ting som røper hvem jeg er. Jeg er jo heller ikke lenger en Ebaygruppedame siden jeg er kastet ut, så da ble jeg med god hjelp fra ADMIN utelukkende en del av KG-leiren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja bare dra ALLE under en å samme kam. Fysj så slem du er akkurat nå med de som er uskyldig i det store bildet

Tuller du eller er du seriøs? Det er ingen ebay selger som lager de falske veskene selv. Det er store fabrikker som styres av kriminelle, pengene de får inn finansierer terror, menneskehandel og narkotika verden over.

Anonymous poster hash: 6d5ef...682

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg sikkert pælma ut av gruppa

Fortell?

Anonymous poster hash: 3d8d9...ded

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortell?

Anonymous poster hash: 3d8d9...ded

Jeg forsvarte hun jenta de hakket på i trusetråden. Det strider vel mot reglene i Nord Korea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kasta ut for evigheter siden (når denne tråden var en del av en annen tråd) så dere må komme med mere detaljerte innlegg :P

Anonymous poster hash: 3d8d9...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Ja bare dra ALLE under en å samme kam. Fysj så slem du er akkurat nå med de som er uskyldig i det store bildet

Gå inn i gruppa di du, der vil du se hva det vil si å være slem.

---

De har hakk i plata der inne å turer frem med *det som kan kjøpes på Ebay kan deles her!* greit nok det. Nå var det ikke trusene jenta reagerte på, men at hun skulle forføre mannen sin. Noe jeg personlig synes er uskyldig, men når de ikke har aldersgrense burde de være litt påpasselig med hva de skriver/deler. Og i allefall ikke angripe en stakkars jente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare dra ALLE under en å samme kam. Fysj så slem du er akkurat nå med de som er uskyldig i det store bildet

Tror du virkelig på at det sitter en mann og syr tre-fire vesker hjemme i stua si for å spe litt på familieøkonomien? Falske merkevarer er organisert kriminalitet på høyt nivå og det kan du like gjerne innse først som sist.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig på at det sitter en mann og syr tre-fire vesker hjemme i stua si for å spe litt på familieøkonomien? Falske merkevarer er organisert kriminalitet på høyt nivå og det kan du like gjerne innse først som sist.

Det sa bestemora mi også før hun satte seg å strikket penisvarmere til en julemesse ;)

Anonymous poster hash: 93cb6...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser flere her inne forsvarer seg med at dem ikke mobber,for er ikke enkelt personer som blir nevnt...hmmm...hva skjedde da med alle komentarene om hun ene som skrev om todd skoa? her ble flere hennes komentarer kopiert og det som ble skrevet her fra dere var ikke mye fint i mine øyne. Er ikke det da å gå på enkelt personer så vet ikke jeg... :vetikke:

 

Det var da helt latterlig det hun skrev! Har man ikke råd til ekte, kjøp vanlige sko uten falsk merking da. Det er virkelig ikke verre enn det. Den damen som skrev der la ut om hvor dårlig råd hun hadde og at hun måtte kjøpe fake for å få råd til vintersko, tror hun nevnte noe om ungene sine også. Det var så borti natta at man skulle tro det var tull. Jeg håper hun leser det som ble skrevet og går i seg selv, for slike holdninger til fake merker er virkelig ikke bra. Hun kunne kjøpt like tøysko uten "Toms" på på Europris for 29 kr... (Tilbud nå, kostet før 99). Men neida, hun skulle ha Toms sko hun, selv om hun ikke hadde råd. 

 

Det jeg finner fasinerede er at det virker som både KG gjengen og Ebay gjengen er 2 forskjellige "menneske"raser,for begge sider omtaler seg selv som om de er det..meget sprøtt å stå utenfor å se dette. merker meg også at hvis noen forsvarer noen fra ebay,blir dem automatisk ulgesett,akkurat slik KG tråden klager på skjer i ebay trådene. Så hva er egentlig forskjellen på hva begge grupper driver med? 

 

På KG kan man ikke oute noen eller identifisere noen, drive hets eller lignende. På KG lyver vi heller ikke om hva de i ebay-gruppa sier, men har sett flere ganger i ebay-gruppa at de tror vi ler av hvordan de ser ut på bildene, noe jeg vil ha meg frabedt! Det har ikke skjedd her inne, ingen her har gjort narr av utseendet til noen. 

 

 

hvem er det som går i  sånne truser da..bestemødre?! forføre gubben? haha. jaja.

Anonymous poster hash: 0cbf3...018

 

 

Her er det du som driter deg ut. Damen som la ut det innlegget hadde tydeligvis selvironi og lo av seg selv fordi man virkelig ikke kan forføre noen mann i en slik truse. 

 

 

ræl vet jeg ikke. usexy.. ja :D

Anonymous poster hash: 0cbf3...018

 

 

Og det visste damen som la det ut. Litt merkelig å le av noe man har misforstått. Det som var problemet med "trusetråden" var at ei ungjente som heller ikke tok ironien mente det var ille at hun informerte om å forføre mannen. Så fikk hun hele gjengen mot seg. 

Anonymous poster hash: 3103c...ee2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at jeg støtter IS er direkte tragisk og ufint. Men naboen du lånte penger i forrige uke KAN være et IS medlem siden vi har dem her. OMG du støtter IS.... :klaske::klaske:

DU vet ikke hvem som laget min fake MK veske, å det vet ikke jeg heller. Hvis jeg så en IS supporter stå å klaske et barn over rumpa fordi at han ikke jobbet raskt nok for penger til terror, så sier det seg vel selv at jeg IKKE! ville brukt pengene mine hos den selgeren, tvert imot så hadde jeg advart mot denne selgeren. Men det finnes da selgere (kinesere) som lager varer selv å selger i håp om litt ekstra penger i kassen til mat. Å kanskje er barna i familien med på å lage varene. Å det er IKKE å støtte IS, terror osv.

Når du derimot SER meg bestille varer fra en selger som helt klart lar pengene gå til terror, DA kan du komme med slike uttalelser.

Selgeren jeg kjøper fra som kanskje bare trenger litt ekstra i kassen for mat, han setter nok uendelig pris på slike som meg som vil kjøpe fra han.

Ja det finnes barnearbeidere med dårlige arbeidsforhold som produserer for at varene skal selges på ebay, men det gjelder ikke ALLE. Dere derimot drar ALLE ebay selgere med fake varer under en å samme kam. Også sitter dere selv her å sier at ebay jentene ikke må dra alle dere KG jenter under en å samme kam. makan :balltre:

"Logikken" din er jo helt sprø! :klo:

Se for deg at en mann hadde stått midt i Oslo sentrum, med et gevær i hånda og bind foran øynene. Han snurrer rundt, og skyter et skudd i blinde rett fram. Kanskje hadde han truffet et menneske, kanskje ikke, det vet han jo ikke på forhånd. Men POENGET er at den eneste måten å være helt sikker på å ikke drepe noen er å ikke skyte i det hele tatt! Skjønner du hva jeg vil fram til?

Å kjøpe en falsk merkevare fra Kina kan være helt legit og ikke ha sammenheng med verken mafia eller barnearbeid. Men man vet ikke, som du sier, derfor lar man jo være å kjøpe fake i det hele tatt! Da er man jo helt sikker på at man ikke støtter kriminalitet og faenskap!

Jeg blir skremt av denne bakvendte tankegangen du og slike som deg besitter. Til og med et barn har større logisk sans.

Anonymous poster hash: 3c7c9...2f6

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke dere gi dere med denne kranglingen, AB og ReMalaka. Vi får jo ikke diskutert på ordentlig vis her inne, når dere overtar hele tråden.



Anonymous poster hash: 99125...8bd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig på at det sitter en mann og syr tre-fire vesker hjemme i stua si for å spe litt på familieøkonomien? Falske merkevarer er organisert kriminalitet på høyt nivå og det kan du like gjerne innse først som sist.

Jeg får helt fnatt av uvitenheten, naiviteten og skylappene til denne brukeren. Takk for at du også hjelper til med å opplyse.

Anonymous poster hash: 6d5ef...682

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det sa bestemora mi også før hun satte seg å strikket penisvarmere til en julemesse ;)

Anonymous poster hash: 93cb6...089

 

 

Skal vi begynne å få usakligheter og tullprat servert på sølvfat her i tråden nå? Så kjekt, da slipper vi jo å bekymre oss over at vi ikke lenger er medlem i Ebaygruppa!  :tommelsmil: Keep it coming! :popcorn: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke dere gi dere med denne kranglingen, AB og ReMalaka. Vi får jo ikke diskutert på ordentlig vis her inne, når dere overtar hele tråden.

Anonymous poster hash: 99125...8bd

Man diskuterer det som er et av poengene med denne tråden. Nemmelig konsekvensene av å kjøpe falske merkevarer. Noe den ene brukeren ikke forstår, derfor må det mates med tskje. Er det ikke bare bra da? Jo flere opplyste, jo bedre verden :)

Anonymous poster hash: 6d5ef...682

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi begynne å få usakligheter og tullprat servert på sølvfat her i tråden nå? Så kjekt, da slipper vi jo å bekymre oss over at vi ikke lenger er medlem i Ebaygruppa!  :tommelsmil: Keep it coming! :popcorn:

Det er ikke tullprat. Bestemoren min strikket faktisk penisvarmere til en julemesse. For å tjene litt ekstra penger :)

Anonymous poster hash: 93cb6...089

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tror jeg alle bare må slutte helt å handle påebay. for i så tilfelle kan vel andre varer også kobbles opp mot kriminalitet, ikke bare fake varer?

Kan du slutte å dra i stråmenn og heller svare på det vi skriver om hvor stor kriminalitet falske merkevarer faktisk er.

Anonymous poster hash: 6d5ef...682

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...