Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Likte du ikke at det ble nevnt at varer som ikke er kopier også kan kobbles opp imot kriminalitet. Virker for meg som at du ble litt truffet av den kommentaren. Kanskje du er en av de som har kjøpt annet enn fake å støttet opp om kriminalitet. Ja til å med kanskje IS ;)

Ja, andre varer kan også kanskje kobles opp. Men det er alikevel ikke et argument for å holde seg unna varene man VET at er tilknyttet.

Søk på falske merkevarer på Google og du får mye lesestoff.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsvarte hun jenta de hakket på i trusetråden. Det strider vel mot reglene i Nord Korea

Herregud for noen folk  :vetikke:

Anonymous poster hash: 99125...8bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Herregud for noen folk  :vetikke:

Anonymous poster hash: 99125...8bd

 

Jeg ble helt rystet, de var bare slemme og usaklige. Hun prøvde jo bare å hinte frampå om at det er ikke alt som trenges å deles. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man diskuterer det som er et av poengene med denne tråden. Nemmelig konsekvensene av å kjøpe falske merkevarer. Noe den ene brukeren ikke forstår, derfor må det mates med tskje. Er det ikke bare bra da? Jo flere opplyste, jo bedre verden :)

Anonymous poster hash: 6d5ef...682

 

Du trenger flere t-skjeer! Her finner du masse fine! :nigo:

Endret av Ardwinna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte du ikke at det ble nevnt at varer som ikke er kopier også kan kobbles opp imot kriminalitet. Virker for meg som at du ble litt truffet av den kommentaren. Kanskje du er en av de som har kjøpt annet enn fake å støttet opp om kriminalitet. Ja til å med kanskje IS ;)

IGJEN; kan du ikke svare på det vi skriver om hvor stor og organisert kriminalitet falske merkevarer faktisk er? Blir du opplyst? Forstår du? Går det inn på deg? Er dette en verden du ønsker å leve i? Er dette noe du støtter opp under, å gi pengene dine til? Eller akter du å sitte der med skylapper for verden og medmenneskene rundt deg?

Anonymous poster hash: 6d5ef...682

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønte det nå etter hennes siste post her inne. I'm speechless.

Anonymous poster hash: 6d5ef...682

 

Jeg har også gitt opp. Hun har ikke nok kapasitet til å forstå temaer som krever litt tankegang. Hun klarer ikke å svare.

 

Håper hun kan engelsk, for da kan hun google "counterfeit goods support terrorism" og få lest seg opp om temaet.

Anonymous poster hash: 80af4...d6b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ikke tullprat. Bestemoren min strikket faktisk penisvarmere til en julemesse. For å tjene litt ekstra penger :)

Anonymous poster hash: 93cb6...089

 

 

Fremdeles i samme gata som mye av det som blir delt på Ebaygruppa, så bare fortsett! :popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for latterliggjøring, hetsende innlegg, personangrep og svar. Minner om KGs forumegler. Det er ikke tillatt å skrive: 

* Tråder og innlegg som kun opprettes til latterliggjøring av noen tillates ikke, selv om de ellers ikke kan karakteriseres så sterkt som hets eller krenkelser

 

Dere er gjerne velkommen til å diskutere ytringene som gjøres i det offentlige rom, i forhold til falske merkevarer, nettvett eller hva det skal være, og uskylding fliring av noen offentlige ytringer er heller ikke galt. Men, om det kun gjøres for å latterliggjøre andre, er dette i strid med forumregler. Her på forumet skal man nemlig holde seg innenfor forumreglene. 

 

Hvis dere har ytterigere spørsmål om moderering skal disse tas på Ris og Ros eller PM - svar her i tråden vil bli ryddet som avsporing. 

 

Mvh

Bond, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo svart på MASSE av det dere har spurt om. Jeg personlig er ikke imot å kjøpe fake til privat bruk. Men kan dere svare på mitt spørsmål? Det er like sansynlig at varer som ikke er fake også er kobblet opp mot kriminalitet, hvorfor er dere ikke imot de varene?

Å dere kan jo ikke bli sinna på meg for at JEG synes det er ok å kjøpe fake. Det er jo ene og alene mitt valg. Å siden det for øvrig er lovlig i Norge med fake til personlig bruk så kan jo ingen halshugge meg av den grunn.

Men DERE er imot fake PGA. at det KAN kobbles opp mot kriminalitet. Hvorfor er dere da ikke imot varer som ikke er fake når de OGSÅ kan kobbles opp imot kriminalitet?

Kom gjerne med dokumentasjon på det du sier der...

Anonymous poster hash: 99125...8bd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne høre hvordan de store designhusene og produsenter av tekniske duppeditter støtter opp under terror.

Lobbyister i USA er en velkjent sak, men Chanel og Vuitton er ikke blant dem.

Enlighten me please :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo heller ikke dokumentere at ALLE selgere på ebay med fake varer kan kobbles opp mot kriminalitet. Men er jo bare å finne selgere som selger fake å se hvor mye de også selger som ikke er fake :) Kanskje nettopp du kjøpte en ting fra den selgeren som ikke var fake mens jeg bestilte fra denne samme selgeren en vare som var fake...

Sier du da at varen jeg kjøpte fra "jinjang" støtter kriminalitet bare fordi den var fake, mens den varen du kjøpte fra "jinjang" ikke støttet kriminalitet bare fordi den ikke var fake?

Nå ba jeg deg om å komme med dokumentasjon.

Anonymous poster hash: 99125...8bd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo heller ikke dokumentere at ALLE selgere på ebay med fake varer kan kobbles opp mot kriminalitet. Men er jo bare å finne selgere som selger fake å se hvor mye de også selger som ikke er fake :) Kanskje nettopp du kjøpte en ting fra den selgeren som ikke var fake mens jeg bestilte fra denne samme selgeren en vare som var fake...

Sier du da at varen jeg kjøpte fra "jinjang" støtter kriminalitet bare fordi den var fake, mens den varen du kjøpte fra "jinjang" ikke støttet kriminalitet bare fordi den ikke var fake?

Kan noen forklare henne hvordan dette foregår? At det er noen få store fabrikker som lager fake og som styres av kriminelle grupper? Disse varene går videre til mindre og mindre ledd, som feks en random selger på ebay.

Anonymous poster hash: 6d5ef...682

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er like sansynlig at varer som ikke er fake også er kobblet opp mot kriminalitet, hvorfor er dere ikke imot de varene?

Kan du vise til de statistiske kildene og den avanserte sannsynlighetsregningen du har foretatt her?

Anonymous poster hash: 3c7c9...2f6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må vi til med å lære henne opp om produksjon, forhandlerledd, grossister, osv. Det kan bli mange sider med enda flere avsporinger! Så nei takk.... ;)

 

Edit: Forbanna autocorrect altså... :sukk:

Endret av daemonia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Kan ikke tråden fortsette slik som den var ...

Begynner å bli slitsomt med denne avsporingen og diskusjonen.

=/

Tråden har vært et rot siden den ble om til en tråd :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...