Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest anonym2233

Ganske irriterende når enkelte skriver "dere" !

Er det så jævlig vanskelig å skrive f.eks: "samtlige her inne/enkelte" ?! :bond::scorpis:

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske irriterende når enkelte skriver "dere" !

Er det så jævlig vanskelig å skrive f.eks: "samtlige her inne/enkelte" ?! :bond: :snapoutofit:

Dere og samtlige blir jo som å si alle her inne. Det er jo feil

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Dere og samtlige blir jo som å si alle her inne. Det er jo feil

Fortsatt bedre igjen, enn "dere" :) mener nå jeg.

Men da, beklager jeg uansett misforståelsen og tolkning av ordbruken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt bedre igjen, enn "dere" :) mener nå jeg.

Men da, beklager jeg uansett misforståelsen og tolkning av ordbruken :)

Ikke noe å beklage, jeg er i grunn enig, alt er bedre enn dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin var vel tvunget til å gjøre noe for de medlemene som har vert med lengst? Så det er jo klart at nye medlemmer etter datoen dere begynte å diskutere her ble vurdert, og en del av de kastet ut. (hva hadde du gjort som admin på en gruppe med 40k medlemmer? Å iallefall hvis du skulle prøve å orde opp igjen slik at medlemmene dine skulle synes det var ok å poste ebay kjøp igjen. (eller poste andre ting som den aktuelle gruppen handlet om, regner med at du ikke ville opprettet en ebay gruppe)

Sånn utenom det vet jeg ikke hvordan de har fisket ut enkelte medlemmer her inne på KG, men jeg er iallfald glad for at de har klart å fått ut så mange som de har gjort.

Vi var 40k i ebay gruppen. Å dere er hvor mange daglig på dette forumet? 20-30-40-100? Siden dere har så mye imot enkelte poster på ebay gruppen så er det vel bare å melde seg ut selv? Men dere gjør jo ikke det, for da mister dere jo underholdningen. Dere mister jo da muligheten til å kopiere fra en "offentlig" gruppe for så å latterliggjøre dem her inne. (Men siden den er "offentlig" så må det vel være likegyldig om dere er medlem eller ikke, dere ser vel innholdet allikevel? oh nei, den er jo LUKKET, sant det)

Å jeg skriver dere. Dere som vet 100% at dere ikke har drevet noen form for latterliggjøring, uthenging, er medlem i gruppen bare for å le av folk der ol. vet vel allerede at det ikke er dere som er omtalt i dere. Føler du deg truffet av dere, så snakker jeg sansynligvis om deg også

Du tror i fullt alvor det er mellom 20 og 100 bruker brukere som er aktive her inne i løpet av en dag? Da undervurderer du størrelsen på forumet kraftig. Endret av Vampen
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin var vel tvunget til å gjøre noe for de medlemene som har vert med lengst? Så det er jo klart at nye medlemmer etter datoen dere begynte å diskutere her ble vurdert, og en del av de kastet ut. (hva hadde du gjort som admin på en gruppe med 40k medlemmer? Å iallefall hvis du skulle prøve å orde opp igjen slik at medlemmene dine skulle synes det var ok å poste ebay kjøp igjen. (eller poste andre ting som den aktuelle gruppen handlet om, regner med at du ikke ville opprettet en ebay gruppe)

Sånn utenom det vet jeg ikke hvordan de har fisket ut enkelte medlemmer her inne på KG, men jeg er iallfald glad for at de har klart å fått ut så mange som de har gjort.

Vi var 40k i ebay gruppen. Å dere er hvor mange daglig på dette forumet? 20-30-40-100? Siden dere har så mye imot enkelte poster på ebay gruppen så er det vel bare å melde seg ut selv? Men dere gjør jo ikke det, for da mister dere jo underholdningen. Dere mister jo da muligheten til å kopiere fra en "offentlig" gruppe for så å latterliggjøre dem her inne. (Men siden den er "offentlig" så må det vel være likegyldig om dere er medlem eller ikke, dere ser vel innholdet allikevel? oh nei, den er jo LUKKET, sant det)

Å jeg skriver dere. Dere som vet 100% at dere ikke har drevet noen form for latterliggjøring, uthenging, er medlem i gruppen bare for å le av folk der ol. vet vel allerede at det ikke er dere som er omtalt i dere. Føler du deg truffet av dere, så snakker jeg sansynligvis om deg også

En lukket gruppe er offentlig hvis det er mer enn 20 medlemmer.

Dette "lille" forumet har over 70 000 medlemmer.

Anonymous poster hash: f2547...ea5

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin var vel tvunget til å gjøre noe for de medlemene som har vert med lengst? Så det er jo klart at nye medlemmer etter datoen dere begynte å diskutere her ble vurdert, og en del av de kastet ut. (hva hadde du gjort som admin på en gruppe med 40k medlemmer? Å iallefall hvis du skulle prøve å orde opp igjen slik at medlemmene dine skulle synes det var ok å poste ebay kjøp igjen. (eller poste andre ting som den aktuelle gruppen handlet om, regner med at du ikke ville opprettet en ebay gruppe)

Sånn utenom det vet jeg ikke hvordan de har fisket ut enkelte medlemmer her inne på KG, men jeg er iallfald glad for at de har klart å fått ut så mange som de har gjort.

Vi var 40k i ebay gruppen. Å dere er hvor mange daglig på dette forumet? 20-30-40-100? Siden dere har så mye imot enkelte poster på ebay gruppen så er det vel bare å melde seg ut selv? Men dere gjør jo ikke det, for da mister dere jo underholdningen. Dere mister jo da muligheten til å kopiere fra en "offentlig" gruppe for så å latterliggjøre dem her inne. (Men siden den er "offentlig" så må det vel være likegyldig om dere er medlem eller ikke, dere ser vel innholdet allikevel? oh nei, den er jo LUKKET, sant det)

Å jeg skriver dere. Dere som vet 100% at dere ikke har drevet noen form for latterliggjøring, uthenging, er medlem i gruppen bare for å le av folk der ol. vet vel allerede at det ikke er dere som er omtalt i dere. Føler du deg truffet av dere, så snakker jeg sansynligvis om deg også

20-30-40-100? På norges største kvinneforum? Tallene her er riktignok fra februar 2014, men tror ikke de har sunket så mye altså

http://www.egmontpublishing.no/Produkter/Digital/kvinneguidenno/

Anonymous poster hash: 211e1...41f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg døde litt inni meg nå... 20-30-40-100 medlemmer på KG! :hoho:

 

Men greit, det er stygt å le av det, siden folk tydeligvis ikke kjenner til forumet. Men KG er altså ikke bare denne tråden. Det er 15 millioner innlegg her inne, spredt på et uvisst antall tråder. KG er mange år gammelt, og har egne underforum om bl.a. jus, biler, mat, hudpleie, mote, trening, barn, bryllup etc. Og det finnes flere tråder som er som denne, hvor man legger inn ting man kan le av. Det er regler som er utarbeidet over lang tid, og som nevnt tidligere, dette er en av de strengeste forumene jeg kjenner til. 

 

Du er velkommen til å se deg rundt, det finnes mange gode og seriøse diskusjoner her om mye forskjellig, og det finnes mange underholdende tråder i tillegg. 



Anonymous poster hash: 3103c...ee2
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får gjøre det :) jeg er medlem,men flere venninner spør om jeg vet noe :P

Ifølge ADMIN så ble det stopp fordi det var så mye krangling og dårlig stemning i gruppen. Så tok det av her på KG og nå skulle stoppen vare leeeenge for å "staffe" de på KG..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er et eksempel fra den omtalte tråden på Ebaygruppa som nå er slettet. Dette var svar fra et av medlemmene da noen prøvde å forsvare seg uten hets eller usakligheter inne på gruppa. Og dette var bare barnematen i forhold til andre uttalelser om kvinnfolk herfra.

 

 



Anonymous poster hash: 1c99d...0e4

post-37809-0-03614700-1440369371_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær enig om å være uenige dere ;) det er nok det letteste.

For min del så virker hele opplegget med å henge ut både denne gruppen og admin på EBAY gruppa helt dumt og fjernt.

Hva får begge partene ut av det her egentlig? Bortsett fra beskyldninger fra hverandre. Herregud, på tide at alle som må slenge dritt og beskyldninger om hverandre vokser opp.

Kommer ikke noe godt ut av noe av det her, hverken fra den ene eller andre siden.

Anonymous poster hash: 473f1...6c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatorene må gjerne slette dette om det ikke er lov, men jeg regner med at en offentlig blogg som til og med er linket til av bloggeier selv er lov å diskutere.

 

I kommentarfeltet sier en person at hun har fulgt saken og sett begge sider og at det bloggeren skriver ikke er hele sannheten. Hvorpå bloggeieren fortsetter å hardnakket påstå at joda, innlegget hennes er den hele og fulle sannheten. Etterfulgt av en smiley.

Jeg klarer bare ikke for alt i verden forstå at noen klarer å være så ensporet og sta, og totalt ute av stand til å se at begge sider har gjort sin del. Men sånn er det, hun har lov til å skrive hva hun vil i bloggen sin og hun kan også velge å kun fokusere på hva vi har gjort. Jeg får bare svelge irritasjonen og gå og legge meg :glare:

 

håper vi nå kan starte med blanke ark og fargestifter til her i tråde, men da helst ikke kjøpt på Ebay :nigo:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...