Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Dette er for meg et stooort kompliment :) :)

 

Jeg vil virkelig ikke bli sett på som harry, trashy og vulgær.

 

Prippen jeg, ja takk!!

Anonymous poster hash: 4cd7d...bc0

 

Så enig med deg. Jeg også foretrekker å være prippen istedet for harry

Anonymous poster hash: 99125...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så teit du er! Trashy is the new classy!

Denne skal jeg gå med den dagen jeg gifter meg. Samtidig skal jeg ha en bukett med blinkende dildoer!

http://www.ebay.com/itm/Slutty-yet-Elegant-Jumper-Style-Lace-Mesh-Gown-w-Boy-Short-Rhinestone-Accent-/252061652273?hash=item3ab00b9531

"Slutty yet elegant" :fnise:

Anonymous poster hash: b6b66...3c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit du er! Trashy is the new classy! 

Denne skal jeg gå med den dagen jeg gifter meg. Samtidig skal jeg ha en bukett med blinkende dildoer! 

http://www.ebay.com/itm/Slutty-yet-Elegant-Jumper-Style-Lace-Mesh-Gown-w-Boy-Short-Rhinestone-Accent-/252061652273?hash=item3ab00b9531

 

Slutty yet elegant! :fnise:

 

Edit; nå skremte du meg, AB! Jeg trodde et øyeblikk jeg hadde trykket på AB-knappen ;)

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit du er! Trashy is the new classy! 

Denne skal jeg gå med den dagen jeg gifter meg. Samtidig skal jeg ha en bukett med blinkende dildoer! 

http://www.ebay.com/itm/Slutty-yet-Elegant-Jumper-Style-Lace-Mesh-Gown-w-Boy-Short-Rhinestone-Accent-/252061652273?hash=item3ab00b9531

Jeg tror du blir vakker!:ler:

(Og jeg elsker nicket ditt.:fnise: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss Selfridge

Og de i ebaygruppa sier VI på KG skal slutte? Hvem er det som liksom forsetter?    :skratte:

Endret av Miss Selfridge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn til opplysning frk blogger/Ebayjente/anonymbruker: Hver gang moderatorene her inne sletter og rydder i en tråd skriver de et innlegg der de informerer om at de har gjort det og hvorfor. Hvor mange sånne innlegg ser du i denne lange tråden? Hvis du gidder å se litt logisk på det så betyr det at det er veldig lite som er slettet. Mesteparten av det som har blitt skrevet står her enda. Inne på Ebaygruppa, derimot... Der har alle bevis blitt slettet av ADMIN og omtrent ingenting står der lenger. Jeg tror dere skal være veldig glad for at vi ikke har vært mer ivrig på å ta screenshots mens det virkelig tok av i kommentarfeltet under det berømte ADMIN-innlegget på gruppa. Der var det mye stygt som ville ha vært vanskelig å bortforklare i blogginnlegget ditt.

Men værsågod til alle nye lesere, dere står fritt til å lese det vi har skrevet mens alt det Ebaygjengen har skrevet er borte og utenfor rekkevidde. 1-0 til Ebaygruppa :rolleyes:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn til opplysning frk blogger/Ebayjente/anonymbruker: Hver gang moderatorene her inne sletter og rydder i en tråd skriver de et innlegg der de informerer om at de har gjort det og hvorfor. Hvor mange sånne innlegg ser du i denne lange tråden? Hvis du gidder å se litt logisk på det så betyr det at det er veldig lite som er slettet. Mesteparten av det som har blitt skrevet står her enda. Inne på Ebaygruppa, derimot... Der har alle bevis blitt slettet av ADMIN og omtrent ingenting står der lenger. Jeg tror dere skal være veldig glad for at vi ikke har vært mer ivrig på å ta screenshots mens det virkelig tok av i kommentarfeltet under det berømte ADMIN-innlegget på gruppa. Der var det mye stygt som ville ha vært vanskelig å bortforklare i blogginnlegget ditt.

Men værsågod til alle nye lesere, dere står fritt til å lese det vi har skrevet mens alt det Ebaygjengen har skrevet er borte og utenfor rekkevidde. 1-0 til Ebaygruppa :rolleyes:

I ebay gruppen godtar de ikke å behandle folk som dritt. Så slikt slettes så klart når det kommer opp noe. Ebaygruppen ble ikke laget for drama, den ble laget for å tipse om gode ebay kjøp eller advare mot dårlige ebaykjøp. Samt hjelpe andre å søke opp ting de selv ikke finner på ebay.

Her sletter ikke moderatorne all hetsen fordi at her er det helt ok å latterligjøre andre.

Anonymous poster hash: 93cb6...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I ebay gruppen godtar de ikke å behandle folk som dritt. Så slikt slettes så klart når det kommer opp noe. Ebaygruppen ble ikke laget for drama, den ble laget for å tipse om gode ebay kjøp eller advare mot dårlige ebaykjøp. Samt hjelpe andre å søke opp ting de selv ikke finner på ebay.

Her sletter ikke moderatorne all hetsen fordi at her er det helt ok å latterligjøre andre.

Anonymous poster hash: 93cb6...089

 

Om noen er uenig eller stiller et kritisk spørsmål i et kommentarfelt får du 50 frekke ebaykjerringer etter deg som kommer med den ene glosen etter den andre... DET er visst helt akseptabelt :)

Anonymous poster hash: 21fb7...840

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som ikke er bitre som kanskje vil svare meg på hvorfor de har inntaksstopp?

 

Du får sende melding til ADMIN og spørre. Den startet i hvert fall før det tok av her inne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du får sende melding til ADMIN og spørre. Den startet i hvert fall før det tok av her inne.

Får gjøre det :) jeg er medlem,men flere venninner spør om jeg vet noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...