Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

men jeg er enig i at enkelte av de folk legger ut på ebay gruppa burde de tenke over mer enn 1 gang før de deler.. er kun medlem selv for å finne tips til kjøkken utstyr.. men bare ignorerer det andre.

Men å henge ut navn å bilder utenfor gruppen, det blir for dumt.. ikke rart unger sliter med mobbing i skolen i dag..

Hvor er det hengt ut folk med navn og bilder? Ikke her i tråden. Inne på Ebay gruppa derimot....

Før du kommer med pekefingeren så sørg for at du snakker til korrekt publikum.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hva er egentlig poenget med denne tråden her? 

 

Du får ta og bla deg tilbake i tråden og lese innleggene så ser du. 

Anonymous poster hash: 80af4...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror den kommer til å vare lenge. Akkurat nå er de for opptatt av å avsløre de siste skumle KG-spionene til å vurdere å slippe inn nye potensielle spioner. Det er vel neppe noen enkel jobb blant 40.000 medlemmer og med medlemmer herfra som har vært medlem lenge før det tok helt av :fnise:

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som de tråler denne tråden, for å finne folk de kan kaste ut fra gruppa si på FB. Kanskje de får seg en liten tankevekker!

De deler faktisk disse innleggene sine med 30 tusen (?) andre medlemmer der inne!!

Anonymous poster hash: de263...7ad

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, jeg har lest hele tråden!   :hakeslepp: 

Skal si at jeg er veldig misunnelig ja.

Skulle ønske jeg kunne bestille 138 pakker med fistekrem (dette er ikke et ord?), dildoer, analkuler og suck-it spray! Jeg skulle ønske at jeg var like classy og kunne sprade rundt i gatene med billige merke-produkter. 

Jeg vil ha:

-løshår laget fra eselhår

-et chanel (stavet som channel) håndkle, som jeg skal bruke som turban

-Ray-Ban solbriller som knekker med en gang man tar de på seg

-Barbie-pink topper med tekster slik som "Hawt bitch mami" og "Classy Diva Bitch"

-et skjørt så kort at man kan se hva jeg spiste til frokost og to størrelser mindre enn meg, fordi jeg er ikke liten og asiatisk. Oooh så må det stå "Gucci Queen" på rumpen!

-så vil jeg ha Toms sko, som er limt sammen slik at skoene detter fra hverandre mens jeg går bortover gaten.

-Jeg trenger selvfølgelig et Michael Kors veske - gjerne med navnet speilvendt. 

Hva mer trenger jeg? Ja, alt som kan gå inn i fisern! :fnise: 

Jeg skulle ønske jeg kunne være en del av "the IT-crowd"....

 

:skratte:

Anonymous poster hash: 99125...8bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men jeg er enig i at enkelte av de folk legger ut på ebay gruppa burde de tenke over mer enn 1 gang før de deler.. er kun medlem selv for å finne tips til kjøkken utstyr.. men bare ignorerer det andre. 

Men å henge ut navn å bilder utenfor gruppen, det blir for dumt.. ikke rart unger sliter med mobbing i skolen i dag.. 

 

Det er da ingen her som har hengt ut navn og bilder?? Det er det jo folk fra ebay-gruppa som har gjort, ikke fra kg. At vi siterer og forteller om det vi ser der inne er fullt lovlig, tilogmed media har lov til å sitere og ta printscreen og lage sak om de ønsker det. Gruppen er offentlig når den har så mange medlemmer, samme om den står som lukket eller ikke. 

 

så hva er egentlig poenget med denne tråden her? 

 

1. Underholdning. Det er alltid moro å le av andre som dummer seg ut. Sånn er det bare. 

 

2. Få folk til å åpne øynene sine og innse at ting ikke er privat på nett. Halvparten av folkene på gruppa tror jo de skriver til den hemmelige venninnegjengen sin, en naivitet som er helt vanvittig. 

Anonymous poster hash: 3103c...ee2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei beklager dere henger kanskje ikke ut med navn å bilder, men dere baksnakker folk det er lett å skjønne hvem er, hvis man er medlem selv.. å ja jeg har blad lengre bakover i denne tråden, å noe annent enn å snakke om hvor teite folk i denne gruppa er som deler ting er.. 

 

fant ut om denne tråden fra gruppen selv, å har ikke tenkt til å kaste bort mer tid her, men hvorfor bruke tid på å henge seg oppi hva andre folk gjør å ikke gjør. det skjønner jeg ikke vitsen med.. 

 

Å ved å lese innleggende her, ser jeg bare en gjeng med annonyme folk, som baksnakker andre.. 

 

Flott at folk tror de er så mye bedre enn andre :) Lykke til med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg er enig i at enkelte av de folk legger ut på ebay gruppa burde de tenke over mer enn 1 gang før de deler.. er kun medlem selv for å finne tips til kjøkken utstyr.. men bare ignorerer det andre. 

Men å henge ut navn å bilder utenfor gruppen, det blir for dumt.. ikke rart unger sliter med mobbing i skolen i dag.. 

Det er ingen som blir hengt ut med navn og bilde her. Ser du noen må du bare rapportere det. I ebay-gruppen såg jeg derimot noen som hadde screenshotet et innlegg fra en annen gruppe som inneholdt både navn og bilde. 

 

Og jeg syns helt ærlig at "er det rart det er krig i verden" og "er det rart unger sliter med mobbing" er veldig oppbrukt. Dette er ikke mobbing, når du deler et innlegg om dildoen din med 40.000 andre mennesker så må en tåle at det blir litt snakk rundt det. 

Endret av IglePigle
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir faktisk litt overgitt over dere som tror alt rungler perfekt her i Norge. Jeg har blandt annet ETT eksempel på en fabrikk her i Norge som behandler sine ansatte som slaver. De vet at de kan behandle sine ansatte som de vil, fordi at de ansatte ikke tørr å trå imot av frykt for å stå uten arbeid neste dag.

For denne fabrikken gir ikke faste kontrakter, bare tilkallingsvakt kontrakter (til tross for at arbeiderne allikevel jobber 100%). Noe å tenke over neste gang du har fiskeboller til middag ;)

 

Å dette er bare et eksempel... Greit at det ikke er barnearbeid, men dårlig behandling er vel dårlig behandling uansett eller?

Du gjør dine valg, så får andre gjøre sine valg. Også må vi huske å respektere hverandres valg. Kan man ikke respektere hverandres valg, så er man vel en av de som er med på å skape krig i verden. For det er jo nettopp derfor det ER krig i verden, MANGEL PÅ RESPEKT!! :)

Hvilken fabrikk er så dette??

Anonymous poster hash: 00d55...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere vil se "mobbing", uthenging og dårlig oppførsel er det bare å gå på gruppen nå og følge tråden om hold-in trusa. Ei reagerte uskyldig på at ei skrev at hun skulle forføre mannen sin, og så tar det helt av.

 

Et av sitatene er xxx når du blir litt mer voksen så kan hende at du opplever å bli kåt du også og da kan du se at det er helt naturlig det også smilefjes smilefjes.



Anonymous poster hash: 80af4...d6b
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja, Lykke til med å være så mye bedre enn alle andre da! :) får å diskutere annonymt på et forum gjør dere ikke noe bedre ;)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, Lykke til med å være så mye bedre enn alle andre da! :) får å diskutere annonymt på et forum gjør dere ikke noe bedre ;)

 

Du kommer jo inn her med den "jeg er bedre enn dere" holdningen du også. Anonym er du og. Så det så :) 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

 

Haha! Kan ikke si at jeg er veldig overrasket. Fikk da lest reglene, selv om jeg ikke fikk blitt medlem, herregud for en gjeng.

 

Vi får lage oss en egen gruppe; Vi som blir utstøtt fra Ebay FB-gruppa!

:overrasket:  Ååååh... Jeg vil, jeg vil, jeg vil :sur: Takk for at dere oppdaterer oss her :blomst:

Anonymous poster hash: de263...7ad

Herrefred for noen regler. De snakker om at medlemmene skal ha respekt for hverandre. Adminsene har ihvertfall ikke respekt for gruppens medlemmer når de ikke tåler at andre ikke har de samme meningene som adminsene.

 

Dette er ikke respekt, det er forsøk på å stanse ytringsfriheten. Jeg lurer på hvem vi kan kontakte for at de skal se litt på disse "reglene" til gruppen...

 

Denne gruppen begynner å minne stygt om politikken i Nord-Korea

Anonymous poster hash: 99125...8bd

Endret av Bond
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg er helt enig i at mye de poster er dumt xD haha, å håper kanskje noen av dem har fått en oppvekker på å ikke poste alt der lengere xD

Anonymous poster hash: 48783...bd7

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fantastisk  :fnise:

 

http://tinypic.com/view.php?pic=adzyx1&s=8#.VdmbgPntkaA

Anonymous poster hash: 3103c...ee2

 

''Hvis hunden vil opp''? WTF??!! Ikke rart sånne små ''gneldrebikkjer'' er totalt håpløse, de mangler jo all form for oppdragelse.

Tror jaggu jeg skal lage en sånn sele til min hund på 35kg. Den liker jo å ligge/sitte på fanget, så den vil nok helt sikkert bli bært rundt også :rolleyes:

Anonymous poster hash: de263...7ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver faktisk ikke å tro at jeg er noe bedre enn andre. men ser ikke på det å diskutere hva andre gjør å ikke gjør som underholdning. bare teit.. .. trenger ikke være anonym jeg, Sara Rosenlund er navnet ;) 

 

Takk for meg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...