ReMalaka Skrevet 23. august 2015 #1201 Skrevet 23. august 2015 (endret) . Endret 23. august 2015 av ReMalaka
Ardwinna Skrevet 23. august 2015 #1202 Skrevet 23. august 2015 Har du enda ikke forstått at jeg vertken har kalt dere slemme og patetiske. Det er holdningen å tankegangen deres om enkelte ting som er slemt og patetisk Vi har ikke ledd av folk, vi har bare ledd av tankegangen og holdningene deres om hva som er greit å dele på facebook. Så hva er egentlig problemet? 7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1203 Skrevet 23. august 2015 Omatt og omatt og omatt. Blir du aldri lei ReMalaka? Anonymous poster hash: 99125...8bd 14
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1204 Skrevet 23. august 2015 Har du enda ikke forstått at jeg vertken har kalt dere slemme og patetiske. Det er holdningen å tankegangen deres om enkelte ting som er slemt og patetisk Og det samme syns vi om dere. Jammen da er vel hele Norge blottet for empati siden det etter Norsk lov er LOV med fake varer til privat bruk. Du må virkelig skjemmes av å bo i Norge... Norge er verdens beste land å bo i, men det er klart det er ting vi kan bli bedre på vi også. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg får bo i verdens beste land. Men jeg kan ta mine egne standpunkt og holdninger fordi jeg har evnen til å reflektere rundt ting uten at myndighetene må trekke det nedover hodet på meg. Anonymous poster hash: d0501...633 5
Fotballflue Skrevet 23. august 2015 #1205 Skrevet 23. august 2015 Omatt og omatt og omatt. Blir du aldri lei ReMalaka?Anonymous poster hash: 99125...8bd Det er hakk i plata, må du skjønne 4
Poppie Skrevet 23. august 2015 #1206 Skrevet 23. august 2015 De kommer ALDRI til å finne denne lille, usynlige muldvarpen Anonymous poster hash: 99125...8bd Ikke denne heller Den truse-tråden der inne nå er jo litt morsom...virker som folk modererer seg litt nå, men de er virkelig klare til å hoppe i strupen på noen som slenger inn en småkritisk kommentar. Ei som skriver: bilde med den på ??? nei det tør jeg ikke tilfelle bitches fra Kg snapper den å latter gjorder meg haha Hvem er det som kaller hvem bitch? Ingen her som har omtalt noen der på den måten, så hvem kaster stein i glasshus? Eksempel på svar til ei som nevnte at noen ting kanskje burde være privat? "Tror hun XXX er 12 år eller noe ikke rart hun reagerer.. Hun forstår nok ikke allting.. Men er det ikke en aldersgrense i denne gruppa ADMIN? hihi." (nevnte person har da et forsidebilde på profilen sin med et romantisk sitat og to (modeller) som kysser). Da kommer det ei eBay-krigsdame og sier til henne: "XXX, forsidebildet ditt er jo ikke bedre det." Og vi driver med mobbing her? Det der går på privatperson, men henvisning til fullt navn og informasjon denne XXX har delt på sin facebookprofil. Og alt det fordi hun ytret en lite mening om at hun mente enkelte ting burde være privat... Jepp, og vi er mobberne her 17
Ardwinna Skrevet 23. august 2015 #1207 Skrevet 23. august 2015 Jeg foreslår at vi slutter å spore av med å svare Remakkala & co og heller holde oss til saken her i tråden. Det er litt kjedelig å gjenta det samme hele tiden, spesielt når de begynner å lage stråmenn og kaste rundt seg. 11
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1208 Skrevet 23. august 2015 Ikke denne heller Den truse-tråden der inne nå er jo litt morsom...virker som folk modererer seg litt nå, men de er virkelig klare til å hoppe i strupen på noen som slenger inn en småkritisk kommentar. Ei som skriver: bilde med den på ??? nei det tør jeg ikke tilfelle bitches fra Kg snapper den å latter gjorder meg haha Hvem er det som kaller hvem bitch? Ingen her som har omtalt noen der på den måten, så hvem kaster stein i glasshus? Eksempel på svar til ei som nevnte at noen ting kanskje burde være privat? "Tror hun XXX er 12 år eller noe ikke rart hun reagerer.. Hun forstår nok ikke allting.. Men er det ikke en aldersgrense i denne gruppa ADMIN? hihi." (nevnte person har da et forsidebilde på profilen sin med et romantisk sitat og to (modeller) som kysser). Da kommer det ei eBay-krigsdame og sier til henne: "XXX, forsidebildet ditt er jo ikke bedre det." Og vi driver med mobbing her? Det der går på privatperson, men henvisning til fullt navn og informasjon denne XXX har delt på sin facebookprofil. Og alt det fordi hun ytret en lite mening om at hun mente enkelte ting burde være privat... Jepp, og vi er mobberne her De er så barnslige der inne at jeg ikke har ord. Det beviser jo at de har sluppet opp for argumenter og tyr derfor til usakligheter. Anonymous poster hash: 99125...8bd 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1209 Skrevet 23. august 2015 Jeg foreslår at vi slutter å spore av med å svare Remakkala & co og heller holde oss til saken her i tråden. Det er litt kjedelig å gjenta det samme hele tiden, spesielt når de begynner å lage stråmenn og kaste rundt seg. Er så enig, men når kverulanter kverulerer så iherdig, må man ofte kverulere tilbake. Jeg synes også at det er på tide og overse disse brukerne nå. De har jo, som en annen sa, hakk i plata. Anonymous poster hash: 99125...8bd
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1210 Skrevet 23. august 2015 Jammen da er vel hele Norge blottet for empati siden det etter Norsk lov er LOV med fake varer til privat bruk. Du må virkelig skjemmes av å bo i Norge... Som du sa selv, selv om noe er lov betyr det ikke at det er lurt. At du og noen til klarer å gå med den falske MK-veska samtidig som dere støtter folkene bak den største humanitære katastrofen i nyere tid får stå for deres egen regning. Folk flest handler ikke falske merkevarer. Norge ligger etter på lovgivningen, men jeg håper vi også kommer dit hen at det blir totalforbud. Du har en egen evne til å ikke tørre å bli utfordret, og du har enda ikke svart på hvorfor du personlig syns det er ok å støtte eksemelvis IS. Du debatterer ikke, du bare kommer med irrelevante digresjoner og vrir deg unna. Slikt fungerer inne på gruppa, men ikke her. Her blir du gjennomskuet fordi du har kommet til et forum hvor folk faktisk diskuterer.Anonymous poster hash: 80af4...d6b 9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1211 Skrevet 23. august 2015 Jeg foreslår at vi slutter å spore av med å svare Remakkala & co og heller holde oss til saken her i tråden. Det er litt kjedelig å gjenta det samme hele tiden, spesielt når de begynner å lage stråmenn og kaste rundt seg. Skal prøve å holde meg Anonymous poster hash: 80af4...d6b 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1212 Skrevet 23. august 2015 Som du sa selv, selv om noe er lov betyr det ikke at det er lurt. At du og noen til klarer å gå med den falske MK-veska samtidig som dere støtter folkene bak den største humanitære katastrofen i nyere tid får stå for deres egen regning. Folk flest handler ikke falske merkevarer. Norge ligger etter på lovgivningen, men jeg håper vi også kommer dit hen at det blir totalforbud. Du har en egen evne til å ikke tørre å bli utfordret, og du har enda ikke svart på hvorfor du personlig syns det er ok å støtte eksemelvis IS. Du debatterer ikke, du bare kommer med irrelevante digresjoner og vrir deg unna. Slikt fungerer inne på gruppa, men ikke her. Her blir du gjennomskuet fordi du har kommet til et forum hvor folk faktisk diskuterer.Anonymous poster hash: 80af4...d6b Du kan bare gi opp. Det går ikke inn allikevel... Anonymous poster hash: 99125...8bd 2
Ardwinna Skrevet 23. august 2015 #1213 Skrevet 23. august 2015 Er så enig, men når kverulanter kverulerer så iherdig, må man ofte kverulere tilbake. Jeg synes også at det er på tide og overse disse brukerne nå. De har jo, som en annen sa, hakk i plata. Anonymous poster hash: 99125...8bd Ja man blir litt oppgitt og kjenner at det rykker i tastefingeren, ingen tvil om det. Men når en Ebaydame under AB begynte å sammenligne oss med folk som ler av mennesker med downs syndrom kjenner jeg at det har nådd en grense. Det holder liksom ikke å ta oss for ting vi har gjort og sagt, det må i tillegg diktes opp noe nytt som de kan kjefte for. Jeg lurer fremdeles på hvor alle disse bildene av Ebaydamer, pupper og kropper er delt. Jeg har ikke sett et eneste bilde eller at noen her har ledd rått av andres utseende, så jeg mistenker at dette også er en liten fjær som har blitt til en hel hønsegård der inne på gruppa. Spesielt blant ADMIN. 4
solsikke76 Skrevet 23. august 2015 #1214 Skrevet 23. august 2015 ser flere her inne forsvarer seg med at dem ikke mobber,for er ikke enkelt personer som blir nevnt...hmmm...hva skjedde da med alle komentarene om hun ene som skrev om todd skoa? her ble flere hennes komentarer kopiert og det som ble skrevet her fra dere var ikke mye fint i mine øyne. Er ikke det da å gå på enkelt personer så vet ikke jeg... 1
Poppie Skrevet 23. august 2015 #1215 Skrevet 23. august 2015 Foreslår at vi her på KG hever oss over de som kaller oss mobbere, bitches og grusomme mennesker - så kan denne tråden gå tilbake til å være den morsomme tråden den opprinnelig var Jeg for min del har veeeeldig lyst til å klikke litt i vinkel på de som skaper ufred her inne i tråden, men jeg orker ikke bruke energien min på negative mennesker og har tenkt å ignorere alle som prøver å fremprovosere reaksjoner fra oss. Håper resten av dere også deler denne tankegangen 16
Ardwinna Skrevet 23. august 2015 #1216 Skrevet 23. august 2015 (endret) Enda et medlem av overshareklubben? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=963781 Endret 23. august 2015 av Ardwinna
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1217 Skrevet 23. august 2015 Foreslår at vi her på KG hever oss over de som kaller oss mobbere, bitches og grusomme mennesker - så kan denne tråden gå tilbake til å være den morsomme tråden den opprinnelig var Jeg for min del har veeeeldig lyst til å klikke litt i vinkel på de som skaper ufred her inne i tråden, men jeg orker ikke bruke energien min på negative mennesker og har tenkt å ignorere alle som prøver å fremprovosere reaksjoner fra oss. Håper resten av dere også deler denne tankegangen Jepp. Jeg er med Anonymous poster hash: 99125...8bd 1
ReMalaka Skrevet 23. august 2015 #1218 Skrevet 23. august 2015 (endret) . Endret 23. august 2015 av ReMalaka
Mayoo Skrevet 23. august 2015 #1219 Skrevet 23. august 2015 Foreslår at vi her på KG hever oss over de som kaller oss mobbere, bitches og grusomme mennesker - så kan denne tråden gå tilbake til å være den morsomme tråden den opprinnelig var Jeg for min del har veeeeldig lyst til å klikke litt i vinkel på de som skaper ufred her inne i tråden, men jeg orker ikke bruke energien min på negative mennesker og har tenkt å ignorere alle som prøver å fremprovosere reaksjoner fra oss. Håper resten av dere også deler denne tankegangen Haha, jeg er også med på den, etter det siste innlegget til ReMalaka skjønner jeg jo det at det ikke er vits i å diskutere 7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1220 Skrevet 23. august 2015 Oh lord. Kvinnfolk. kaklekjerringer hele gjengen Anonymous poster hash: 0cbf3...018
Anbefalte innlegg