Gå til innhold

Nabo som bretter ut privatlivet sitt for hele blokka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen min sitter ofte på verandaen sin og snakker ganske høyt. Lyden går rett inn i leiligheten min, særlig når vinduet er åpent, og det er det som regel nå om sommeren. Hun legger ut om alt mulig rart om forholdene sine, analsex, etc. Føler meg som en kikker når jeg sitter i leiligheten og jobber. Skal jeg si fra til henne? Har egentlig ikke lyst til å høre alt det der, men det kan jo hende hun ikke bryr seg iom at hun ikke er så veldig diskré i utgangspunktet. Håper kanskje hun leser dette innlegget og skjønner tegninga  :fnise: Når de sitter der tør jeg liksom ikke å sette meg ute på verandaen, for da føler jeg at jeg er til bry under disse intime samtalene som utspiller seg 3 meter unna...

Anonymous poster hash: 6fc3b...a64
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest ulvepopcorn
Skrevet

Si fra, ikke sikkert hun vet at det er lytt/at andre hører.

Skrevet

Gjør det samme? :fnise: Ha en liksom-samtale på telefonen der du snakker høyt og legger ut om alt mulig:P

Nei, jeg tror jeg ville sagt noe sånt som; jeg vet jeg ikke kan nekte deg, men jeg spør nå fint alikevel; kan du være så snill å ta intime samtaler innomhus? Føler jeg ikke kan unngå å få innsikt i dine private samtaler.

Blir hun sint/fornærma så blir hun nå det. Man har spurt pent og det er nå ikke så mye anna å gjøre. Da får man heller bare bruke balkongen sin som en ønsker og ignorere at naboen har hatt en i toer'n:P

Anonymous poster hash: 50778...740
  • Liker 1
Skrevet

Skikkelig forklarende lapp i postkassa hennes burde virke. Det er sikkert flere naboer som syns det samme som deg. 

Anonymous poster hash: da1b7...a8e
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...