Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde svart på det henge-ut-innlegget på en kritisk måte, og så at jeg ble nevnt i svar, fikk noen "likes" og hele pakka, men så ble jeg opptatt i 2 minutter før jeg fikk sjekka, og da jeg kom tilbake var hele greia sletta. Ikke at det overrasker meg (pluss at jeg synes det er positivt at hovedinnlegget ble fjerna) men administratoren i den gruppa tåler virkelig ikke kritikk og er hard på slettinga. Å legge ut fullt navn på dama, er en så seriøs feilvurdering fra en admin i en gruppe med 30000 medlemmer, at jeg begynner å lure på hva hun tenker med. En ting er nå hun som ble hengt ut, men admin burde i tillegg tåle prinsipielle spørsmål om praksisen sin ved regelbrudd, når hun legger ut noe sånt.

Ble du kasta ut?

Anonymous poster hash: ca5ce...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble du kasta ut?

Anonymous poster hash: ca5ce...fc8

Nei, det ble jeg ikke. Men siden jeg spurte admin om det var noe vi kunne forvente, å bli hengt ut med fullt navn om vi ble kasta ut fra gruppa, så irriterer det meg at jeg ikke så hva hun hadde svart meg på dette. For jeg fikk notification om at hun hadde nevnt meg i en kommentar, nemlig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbæret.

Det der innlegget om "Suck-it sprayen" er så kleeeint. Blir flau av kommentarene, og kan ikke skjønne at de vil skrive under fult navn.

"Du kjenner at du suger! den kommer man seg ikke unna, men du slipper å brekke deg og du blir lit bedøvd i munnen, men du kjenner penisen godt planta i munnen din læl"

"Pleier å spraye denne på ringen før jeg får an i fisen🏼"

"Jeg takler ikke å få den i 2ern, så godt så funker den der så ja takk 🏻"

også er det ei jente som kommenterer:
"Hahaha, så bra att vi er flere gærne jenter her inne har ikke annet å si enn at: fy faen jeg DIGGER dere jenter! Holder på å le meg ihjæl her just love it!"

Uff.... For noen gææærne jenter....Tøffinger ass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ble jeg ikke. Men siden jeg spurte admin om det var noe vi kunne forvente, å bli hengt ut med fullt navn om vi ble kasta ut fra gruppa, så irriterer det meg at jeg ikke så hva hun hadde svart meg på dette. For jeg fikk notification om at hun hadde nevnt meg i en kommentar, nemlig.

Her har en av fotsoldatene (medadmin)skrevet et svar på en kommentar som ikke jeg fikk med meg. Men den svarer kanskje litt på spørsmålet ditt...

post-36678-0-55888100-1439741319_thumb.j

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt satt ut av gruppa og admin, jeg. Admin er ikke god i hodet og håper faktisk at de stenger gruppa, eller gir henne advarsler. Det var ikke greit av jenten å henge ut den andre jenten med kjolen men jeg synes faktisk at admin var den som gikk lengst over streken. All kritikk av henne og hvordan hun har håndert dette blir slettet.. Har så utrolig lyst til å være ærlig med henne men da kommer jeg nok til å bli utestengt... :rolleyes:

Anonymous poster hash: 21fb7...840
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der innlegget om "Suck-it sprayen" er så kleeeint. Blir flau av kommentarene, og kan ikke skjønne at de vil skrive under fult navn."Du kjenner at du suger! den kommer man seg ikke unna, men du slipper å brekke deg og du blir lit bedøvd i munnen, men du kjenner penisen godt planta i munnen din læl""Pleier å spraye denne på ringen før jeg får an i fisen""Jeg takler ikke å få den i 2ern, så godt så funker den der så ja takk "

også er det ei jente som kommenterer:"Hahaha, så bra att vi er flere gærne jenter her inne har ikke annet å si enn at: fy faen jeg DIGGER dere jenter! Holder på å le meg ihjæl her just love it!"

Nei nei nei nei!:bond::haar::bond:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har en av fotsoldatene (medadmin)skrevet et svar på en kommentar som ikke jeg fikk med meg. Men den svarer kanskje litt på spørsmålet ditt...

attachicon.gifIMG_16-08-15_18-02-59.jpg

Horribelt...

Anonymous poster hash: 21fb7...840

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifIMG_16-08-15_18-02-59.jpg

Takk! :) Vel, svaret imponerer meg ikke, kan man trygt si. At de ikke forstår 1: At det handler om prinsipp og 2: At det er helt hårreisende å legge opp til diskusjon om et navngitt eks-medlem som ikke har mulighet til å forsvare seg, er helt sykt. Blir også matt av den skinnhelligheten jeg så utvist. Akkurat som at det var en medmenneskelig og høyverdig handling å legge ut dette her.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der innlegget om "Suck-it sprayen" er så kleeeint. Blir flau av kommentarene, og kan ikke skjønne at de vil skrive under fult navn.

"Du kjenner at du suger! den kommer man seg ikke unna, men du slipper å brekke deg og du blir lit bedøvd i munnen, men du kjenner penisen godt planta i munnen din læl"

"Pleier å spraye denne på ringen før jeg får an i fisen"

"Jeg takler ikke å få den i 2ern, så godt så funker den der så ja takk "

også er det ei jente som kommenterer:

"Hahaha, så bra att vi er flere gærne jenter her inne har ikke annet å si enn at: fy faen jeg DIGGER dere jenter! Holder på å le meg ihjæl her just love it!"

Hva er det som er galt med det? Er det nytt for andre at det finnes finnes folk som har oralsex? Er det galt å ta den der bak?

Ut over et litt ufint språk så kan ikke jeg se at det er noe i det du har sitert så langt som er noe å skamme seg over.

Anonymous poster hash: 97148...148

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg Være frekk å lage falsk bruker og ve om å bli medlem igjen med den...? :plystre:

SELVFØLGELIG!!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbæret.

Hva er det som er galt med det? Er det nytt for andre at det finnes finnes folk som har oralsex? Er det galt å ta den der bak?

Ut over et litt ufint språk så kan ikke jeg se at det er noe i det du har sitert så langt som er noe å skamme seg over.

Jeg synes det er flaut å skrive sånne ting under fult navn. Tror ikke alle tenker over hvor mange mennesker som egentlig kan lese kommentarene. Å finne ut at et familiemedlem har lest at "Tine" eller "Anna" liker å få den i "fisen", kan vel ikke være så kult. Men så klart, det får være opp til hver enkelt. ;)

Jeg har forsatt lov å le av enkelte der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å finne ut at et familiemedlem har lest at "Tine" eller "Anna" liker å få den i "fisen", kan vel ikke være så kult. 

De må jo bedøve stumpen før de tar den der - det er jo enda verre. :hoho: 

---

Har vært medlem der en liten stund nå, men har fått med meg lite av alt dramaet det diskuteres her, dessverre. Men Admin er en skrue, det må jeg si. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Det er noe man ikke trenger ha under fullt navn der alle(kollegaer, bestemødre, venner, familie, veninna til dattra/sønnen din) trenger å se. Det er jo morsomt for oss andre, men jeg hadde ikke synes det var særlig kult å kommet på jobb å visst at sjefen min hadde sett at jeg bestilte en strapon for å ta typen i rumpa. Eller en suckit-spray for å få den langt bak i halsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SKUMMELT hvor naiv enkelte er  :sjokkert:  det er nesten 40 000 medlemmer i gruppa, å dem forventer at bilder ikke blir delt  :sjokkert:  er nok MYE som er delt som dem ikke har peiling på  :fnise:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe man ikke trenger ha under fullt navn der alle(kollegaer, bestemødre, venner, familie, veninna til dattra/sønnen din) trenger å se. Det er jo morsomt for oss andre, men jeg hadde ikke synes det var særlig kult å kommet på jobb å visst at sjefen min hadde sett at jeg bestilte en strapon for å ta typen i rumpa. Eller en suckit-spray for å få den langt bak i halsen...

Er det noe en trenger å gå og tenke på da? Du er klar over at sjefen din garantert har sex? Som er mye kliss og kladd uansett hvordan en har det?

Er nesten like moro å høre hvor hysteriske dere er rundt sex. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Er det noe en trenger å gå og tenke på da? Du er klar over at sjefen din garantert har sex? Som er mye kliss og kladd uansett hvordan en har det?

Ja, også? Jeg er ikke hysterisk bare fordi jeg ikke vil at mora mi skal vite at jeg får den i ræva. Hva du mener får være din sak. Dere får bare styre på. Underholdene er det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Miss Selfridge

Og til de damene som legger ut at de har kjøpt en butplug og strapon til typen. Tenker de ikke på at venner av han kan være der inne? Ikke mye antenner der. 

Er jo bare til å trykke på personen så ser du hvem det er liksom.

Endret av Miss Selfridge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er skremmende å se hvor lite nettvett en del mennesker på den gruppa har.... Man legger bare ikke ut slik info om seg selv på en gruppe med 40.000 medlemmer... Egentlig så er det helt rart å dele slik info i det hele tatt!

Anonymous poster hash: bd7ca...269

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...