Gå til innhold

Altfor mange småjenter her!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
hva var dere med meg? :o

De var uenige. Det betyr at de vurderer saken litt annerledes enn deg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk trøffel- gadd egentlig ikke svare.

Ja sahra det var en liten skriveleif der , men jeg regner med at du skjønte hva jeg mente allikevel, hvis ikke du gjorde det , ta en næremere titt på Trøffel sin forklaring

Skrevet
Dem han stempler som småjenter (såvidt jeg har forstått) er disse' date=' som uansett alder, ikke skiller sak og person, blir furtne dersom de blir møtt med argumenter som slår ned på deres egne argumenter, i stedet for å argumentere saklig i mot. [/quote']

Jeg vet om en liten blå mann som passer perfekt inn i den beskrivelsen.

Skrevet

Jeg har absolutt ikke sans for Trøffelhelten`s såkalte "brilliante" innlegg.

I en diskusjon med ham angående Iran presterte han å si rett ut at jeg må ha hentet mine argumenter fra sider som:

degosgohome.com og niggerfuckingashole.com (husker ikke akkurat, men det var noe i denne duren). Forresten så var også frp.no nevnt som et mulig sted for hvor jeg hadde søkt etter informasjon. Grunnlaget for de beskyldngene var sannsynligvis at jeg hadde et annet standpunkt enn ham i den diskusjonen - gå gjerne tilbake og les mine innlegg (les: Esther`s innlegg).

Antar at jeg er en av disse "småjentene" han sikter til nettopp fordi jeg så meg nødt til å gå til moderator for å få slutt på hetsingen fra Trøffelhelten.

Og nei, Mysan, jeg kan argumentere - det er faktisk Trøffelhelten som totalt mangler argumentasjonsevne. Når det eneste man klarer å gulpe fram er å beskylde andre for å være rasister (ja, det er det samme som å kalle noen rasist som å mene at de har hentet informasjonen fra ovennevnte sider.)

Jeg har alltid likt å diskutere og liker det fremdeles, men jeg kommer aldri mer til å delta i en diskusjon hvor Trøffelhelten er en av deltakerne.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har alltid likt å diskutere og liker det fremdeles' date=' men jeg kommer aldri mer til å delta i en diskusjon hvor Trøffelhelten er en av deltakerne.[/quote']

Det sa du sist også. Hvordan kan man stole på slikt, da?

:wink:

Skrevet

Deltar ikke i diskusjonen, Trøffelhelten.

Se på det som tilleggsinformasjon, for i motsetning til ditt hovedinnlegg så var ikke mitt ironisk ment. Det var bare litt kjedelig å lese din forherligelse av egen person uten at andre fikk slippe til (uten at de er enige med deg, da)

Gjest Anonymous
Skrevet

Så det dere sier er at hvis noen er enige med Trøffelhelten så har man ikke meninger som er verdt noe eller som teller :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet
Det var bare litt kjedelig å lese din forherligelse av egen person uten at andre fikk slippe til (uten at de er enige med deg' date=' da)[/quote']
Gjest Anonymous
Skrevet
Så det dere sier er at hvis noen er enige med Trøffelhelten så har man ikke meninger som er verdt noe eller som teller :klø:

Neida. Det de sier er at jeg er en drittsekk. Når du er enig med meg, betyr det altså at du skiller sak og person. Dét igjen betyr faktisk, enten småpikene vil det eller ei, at du ikke faller inn under noen av småpikekriteriene i startinnlegget.

Et ufrivillig kompliment til deg, med andre ord.

...og jeg blir sikkert enda mer populær etter den påpekningen...

:sjarmor:

Skrevet

gamle alex, de eneste som får slippe til uten å bli høvla ned av trøffelheltens sjarmerende dog ironiske personangrep, er jo som oftest kun de som er enig med han.

Skrevet
gamle alex, de eneste som får slippe til uten å bli høvla ned av trøffelheltens sjarmerende dog ironiske personangrep, er jo som oftest kun de som er enig med han.

Er det ikke bare å svare med samme mynt eller ignorere da? det gjør jeg.

Skjønner ærlig talt ikke folks behov for å ytre sin misnøye mot enkeltpersoner på et forum.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det må da være like mye perasonangrep det dere driver med :-?

Skrevet

Er det ikke bare å svare med samme mynt eller ignorere da? det gjør jeg.

Skjønner ærlig talt ikke folks behov for å ytre sin misnøye mot enkeltpersoner på et forum.

Nå kommer jeg til å si at jeg er enig med deg Tom - det betyr sannsynligvis at jeg er en etter-dilter og ass-kisser, men det får så være.

For: Hva med å ignorere, hva med å argumentere, hva med å ta igjen med samme mynt altså levere velfunderte argumenter som plukker fra hverandre det som er feil i motparten sitt innlegg???? :o

Gjest Anonymous
Skrevet
For: Hva med å ignorere, hva med å argumentere, hva med å ta igjen med samme mynt altså levere  velfunderte argumenter som plukker fra hverandre det som er feil i motparten sitt innlegg????  :o

Jeg har et par forslag til hvorfor de ikke er i stand til det... Men pytt.

Forkledt som gjester sliter de litt med pm-funksjonen også... :wink:

Skrevet

suzy, man har kanskje erfaring med at vedkommende ikke takler dette så godt og ikke klarer å diskutere med en verdig motstander uten å gå på person?

Det må da være like mye perasonangrep det dere driver med

Ja :grine: Som man reder ligger man!

Skrevet
suzy, man har kanskje erfaring med at vedkommende ikke takler dette så godt og ikke klarer å diskutere med en verdig motstander uten å gå på person?

Vel - vi har kanskje ulik definisjon av personangrep, men jeg sverger nå fremdeles til at det er mer effektivt å heve seg over en dårlig motstander ved å effektivt plukke fra hverandre dårlig og lite underbygde argumenter med bedre og godt underbygde argumenter - det er vel det som er debatt...

Eller i ytterste instans si at jeg har sagt mitt herfra og ut ignorerer jeg deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...