Gå til innhold

Altfor mange småjenter her!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
men argumenterer for at de ikke skal hersje over vår kvinneverden her inne. Det er de helt uberettiget til.

Hjelpes meg- Ja norge for Nordmenn og alt det der :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det har dere vært. Men hva med denne gangen?

Det hjelper jo ikke å ha vært det, det handler jo om å støtte det man tidligere også har ment.

Hvorfor setter dere full tillitt til de nå?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det hjelper jo ikke å ha vært det, det handler jo om å støtte det man tidligere også har ment.

Viktig å ha konsistente meninger, dét er jeg helt enig i. Så det er jo åpenbart at for eksempel Suzy og jeg, som har vært dundrende uenige i et par saker, vi bør alltidvære uenige.

Hvorfor skal man drive å skille sak og person på den måten de fleste av oss gjør her på KG? Og hvorfor skal man i tillegg holde kjønn utenfor (bortsett fra på Seksualitet, der det av og til kommer innenfor)?

Nei, leve gamle personkonflikter!

:sjarmor:

Suzy, du høyrumpa elgku!

Skrevet

Jeg har sagt meg enig med Trøffel. Tror du jeg lyver, da? Forøvrig er det ikke uten grunn at innlegget ligger på skråblikk.

Skrevet
Populær du trøffel?

Hva har det med saken å gjøre?

Gjest Anonymous
Skrevet
Populær du trøffel?

Njaa, jeg sliter litt med det faktum at de aller fleste vil ha meg på grunn av det uovertrufne viddet mitt, den blendende intelligensen og alle de supre personlige egenskapene.

Den perfekte, brukervennlige kroppen min og alle pengene mine kommer litt ufortjent i skyggen, synes jeg.

Men nå skal vi ikke snakke om meg...

:Hehe:

Skrevet

Hæh?

Har vel aldri ment noe annet enn akkurat det jeg mener nå om akkurat dette emnet... Hva mener du egentlig???

Skrevet

Viktig å ha konsistente meninger, dét er jeg helt enig i. Så det er jo åpenbart at for eksempel Suzy og jeg, som har vært dundrende uenige i et par saker, vi bør alltidvære uenige.

Hvorfor skal man drive å skille sak og person på den måten de fleste av oss gjør her på KG? Og hvorfor skal man i tillegg holde kjønn utenfor (bortsett fra på Seksualitet, der det av og til kommer innenfor)?

Nei, leve gamle personkonflikter!

:sjarmor:

Suzy, du høyrumpa elgku!

Kjeften på deg din dasspynt! :ler:

Ellers - ja

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kunne vært interessant å vite hvilken moderator som i sin visdom fant ut at dette temaet hørte til på snikk-snakk...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det er nok allmenn enighet om at du ikke er blant myserne.

Skrevet

Gæh, dere har altfor mange sitater til at jeg gadd å komme meg forbi første side engang. What does that make me?

Liker tanken på være jente altså, men ikke på de kriteriene. Forøvrig har jeg ingen meninger om temaet, og jeg har aldri logga meg av for å bli gjest.

Sånn helt seriøst, så vet jeg ikke om jeg er særlig seriøs akkurat nå. Dere er litt harde. Og vanskelige. Litt sære? Ja, det er dere. Også har dere flere timer i døgnet enn jeg har. Eller dere skriver bare korte innlegg. Se, jeg roter meg bort i ord hele tida.

Dere. Jeg skjærer dere under/over den samme kammen/skoa. Det er jammen ikke pent gjort.

Hola!

Også litt farge. Jentefarge.

Skrevet

Jeg liker å være liten :D *sutte tommel*

Må ikke glemme den dyrbare tiden som heter barndom tihihi *leke med lego*

Men rabatt på toget får jeg aldri. :P

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg liker å være liten :D *sutte tommel*

Må ikke glemme den dyrbare tiden som heter barndom tihihi *leke med lego*

Du, derimot, du står jo åpent fram - ergo er du egentlig voksen. Null problem.

Skrevet

Jeg er ny her på KG og jeg må si at jeg synes KG er utrolig befriende etter å ha vært inne Aftenpostens debattsider.

Saklighetsnivået her er himmelhøyt over alt som befinner seg på Aftenpostens debattsider.

Deilig!

Stå på alle jenter i alle størrelser, former, fasonger og med meningers mot! :kysse:

Skrevet

Problemet mitt er at jeg bli så dårlig av å lese bare modne og tilpassete innlegg her inne, uten at det kan være lov å komme med barnslige og kanskje ikke så kjempe wannabe inntellignte innlegg, før man bli arrestert av små små menn, eller andre visere damer.

Jeg mener det er slitsomt med all denne liksom voksenheten som råder her innimellom. Og da frister det med noe som er det motsatte.

Og DU TØFFEL: hvofor må man være så forbanna voksen. Siden du har ett så stort ønske om å være det, eller i det minste framstå som det, og dømme hvem som er det eller ikke, synes jeg det beviser at du ikke er annet enn veslevoksen og langt fra den mannen du så gjerne vil framstå som.

Voksne mennesker dømmer ikke de som ikke er så veldig voksne. De overser de som så ikke fullbyrdige meldingene og har forståelse, de har nemlig vært barn før. Når du derimot ikke har denne egenskapen, sier det meg at du fortsat er et BARN :sjarmor:

Også er du "mann" inne på dette forumet og driter ut små jenter... :veldigsur:

Skrevet

Beklager, glemte meg litt.....

Stå på alle gutter i alle aldre, størrelser og fasonger og med meningers mot!

Mente ikke virke diskriminerende! :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Men Sahra- hvis du leser trøffel sitt innlegg igjen- tror du kanskje ikke du vil finne et snev av IRONI- har du hørt om det :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...