Gå til innhold

Altfor mange småjenter her!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg lest det som er igjen av Irantråden - etter at moderatorene har tatt sitt.

Det som står der nå fra Trøffel, Ivanka og TomKrus er i hvert fall både veloverveid, kunnskapsrikt og nyttig informasjon synes jeg.

Argumentene til disse tre vitner om at de faktisk vet hva de snakker om. Og så kan man diskutere om alle andre argumenter der inne er like mye bassert på realiteter som på følelser og synsinger.

Det er litt "farlig" å slenge ut av seg synsinger hvis man ikke egentlig vet hva man snakker om helt. Spør meg, jeg gjør det stadig :ler:

Men jeg er også flink til å ta til meg motargumenter for å sjekke om de holder mål - det skal jeg f*** meg ha! (Og kanskje andre også burde gjøre det til en vane?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev:

Det var ingen dokumenter om hva "rettstaten" gjorde, men det er en annen debatt. Men føler uansett du tok innover deg sarkasmen mer enn hva som er å regne for sunt.

Det var en beskrivelse for hva slags metoder som ble benyttet ved utførelse av dødsstraff i de forskjellige land. Om det er godt nok dokumentert eller ei får du bedømme selv - jeg har lest dette før og når jeg så det på AI`s sider så betyr det at jeg faktisk fester lit til de opplysningene jeg satt på fra før - og som jeg hadde lest andre steder.

Suzy, mulig at du ikke hadde brydd deg - men det betyr faktisk at alle folk er forskjellige. Jeg mener at han gikk langt over streken av hva som er tillatt i diskusjoner. Noe som faktisk ble bekreftet av moderator som slettet innleggene hans.

Vil forøvrig si at jeg mottok utrolig mange positive tilbakemeldinger fra mennesker på Kvinneguiden som var enige i at dette var et overtramp.

Og jo, jeg har registrert meg igjen og diskuterer fremdeles på Kvinneguiden - holder meg bare langt borte fra Trøffelhelten (dette er unntaket).

Og nei, Trøffelhelten, det er ikke meg som er Gjesten her i diskusjonen.

Men siden du så ofte benytter deg av ironi og fleip så bør du kanskje gå litt i deg selv og se om du kanskje skulle skrevet på en annen måte slik at folk faktisk skjønner at du fleiper ... for hva er så morsomt med spørsmålet om min informasjon er hentet fra niggerfuckingasshole.com ? Du svarte meg aldri på spørsmålet om hva jeg hadde sagt som gjorde meg fortjent til å bli kalt rasist. Jeg har overhodet aldri kritisert iranere generelt - som jeg skrev utallige ganger - jeg kritiserte den iranske regjeringen.

Det var du som mente at ved å kritisere den iranske regjeringen så kritiserte jeg den jevne iraner. På mitt spørsmål om du mener det samme om den jevne amerikaner (siden du alltid kritiserer Bush) - så bekreftet du JA ...

Hvem er det som dømmer andre mennesker her ?

Problemet er at du aldri, aldri kan innrømme feil - istedet så er påstanden om ironi og fleip en fin ting å gjemme seg bak, ikke sant ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg bryte inn i diskusjonen og si at dette var drepende kjedelig? :Gjesp:

Ikke det, nei. Jeg kunne jo selvsagt ha latt være å svare. Eller lese. Eller latt være å logge meg på KG at all.

Det er mye man kan ha gjort og ikke gjort - men jeg vil mase om at jeg enda ikke har fått svar. Jeg får aldri svar. Må jeg begynne å snikksnakke mye for å få det eller? Evt kverulere den lille blå mannen?

Kline noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange gutterKvinneguiden?

Stadig opplever man at ordentlige diskusjoner med tendenser til friske fraspark og klare meninger blir forstyrret og bortimot pervertert av umodne gutter som

a) ikke er i stand til å skille sak og person

B) tror at ethvert generelt argument er et (usaklig) personangrep

c) på død og liv må forsvare seg og sitt kjønn mot det de tror er en anklage

d) klager til moderatorene etter at de ikke har nådd frem med forsøkene på personsjikane

e) logger seg av og blir "gjest" når kjeftingen skal underbygges

Burde ikke Kvinneguiden stille krav om et minimum av modenhet til småguttene uansett alder blant brukerne.

En presisering: Det er absolutt ikke noe galt med gutter generelt på Kvinneguiden. Men noen gutter er det absolutt noe galt med.

Hehehe, fikk bare så lyst! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, syns bare det ble litt morsomt å lese, om det f eks skulle vært skrevet av en jente. Liksom, klage på "Umodne gutter" slik han klagde på "umodne jenter" osv, hehehe! Liksom, henge seg oppi alt mulig. Ble litt komisk lesing det der syntes jeg. Det er jo i utgangspunktet et forum for kvinner, og så kommer en mann og klager på oss! Ti-hiiii! Barnslig jeg ja, tralalalalaa... :P:roll::babysmokk::babygutt::babyjente::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzy, mulig at du ikke hadde brydd deg - men det betyr faktisk at alle folk er forskjellige. Jeg mener at han gikk langt over streken av hva som er tillatt i diskusjoner. Noe som faktisk ble bekreftet av moderator som slettet innleggene hans.  

Vil forøvrig si at jeg mottok utrolig mange positive tilbakemeldinger fra mennesker på Kvinneguiden som var enige i at dette var et overtramp.

Og jo, jeg har registrert meg igjen og diskuterer fremdeles på Kvinneguiden - holder meg bare langt borte fra Trøffelhelten (dette er unntaket).

Brydd meg hadde jeg helt sikkert gjort, men kanskje ikke så mye at jeg hadde villet melde meg ut av et morsomt og spennende forum fordi en bruker var en pain - det var poenget mitt.

MEN om du har meldt deg inn igjen så er det bra og det er hyggelig at du føler at du har fått litt oppbacking etter det som opplevdes som et utidig og smertefullt angrep angrep fra din side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hehehe, syns bare det ble litt morsomt å lese, om det f eks skulle vært skrevet av en jente. Liksom, klage på "Umodne gutter" slik han klagde på "umodne jenter" osv, hehehe! Liksom, henge seg oppi alt mulig. Ble litt komisk lesing det der syntes jeg. Det er jo i utgangspunktet et forum for kvinner, og så kommer en mann og klager på oss! Ti-hiiii! Barnslig jeg ja, tralalalalaa...  :P  :roll:  :babysmokk:  :babygutt:  :babyjente:  :hoppe:

Dette ble bra, Alterna! En forsøksvis parodi på min parodi av innlegg i to tråder som i seg selv var parodier...

Trippelironi! Dæven!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...