Gå til innhold

Altfor mange småjenter her!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvorfor er det så mange jenterKvinneguiden?

Stadig opplever man at ordentlige diskusjoner med tendenser til friske fraspark og klare meninger blir forstyrret og bortimot pervertert av umodne jenter som

a) ikke er i stand til å skille sak og person

B) tror at ethvert generelt argument er et (usaklig) personangrep

c) på død og liv må forsvare seg og sitt kjønn mot det de tror er en anklage

d) klager til moderatorene etter at de ikke har nådd frem med forsøkene på personsjikane

e) logger seg av og blir "gjest" når kjeftingen skal underbygges

Burde ikke Kvinneguiden stille krav om et minimum av modenhet til småjentene uansett alder blant brukerne.

En presisering: Det er absolutt ikke noe galt med jenter generelt på Kvinneguiden. Men noen jenter er det absolutt noe galt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg vet det. Likevel er det jo artig å nevne det og se at de popper frem. :Hehe:

Det beste for egoet må være folk som gidder å bruke energi på å være negativt innstilt til deg. Selv velger jeg å ignorere folk jeg ser på som dårlige elementer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hm? Hæ? Snakker du om meg? :tunge1:

Snakker stadig om deg, GreenSky, men ikke i denne tråden.

Du er kvinne. Kvinner liker vi.

Småjenter uansett alder, derimot, kunne vi greit ha klart oss uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest idag

Mulig at det har litt med måten du skriver på selv, Trøffelhelten - noensinne overveid muligheten for at det er grunnen?

Ellers så tror jeg faktisk at du tar fullstendig feil i bedømmelsen av "småjentene" her ... Veldig mange av oss er voksne, reflekterte og erfarne kvinner .. ved å gå fram på en annen måte enn det jeg har sett av deg hittil så hadde du kanskje funnet ut det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
*ønsker beskrivelse av småjente*

Småjenter kommer i alle aldre og fasonger. De oppfyller en eller flere av bokstavpunktene i mitt startinnlegg, og føler ofte behov for å projisere.

Blant annet. Mulig tråden vil illustrere dette helt av seg selv i enda flere innlegg senere - you'll see.

:Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Mulig at det har litt med måten du skriver på selv, Trøffelhelten - noensinne overveid muligheten for at det er grunnen?

Ellers så tror jeg faktisk at du tar fullstendig feil i bedømmelsen av "småjentene" her ... Veldig mange av oss er voksne, reflekterte og erfarne kvinner .. ved å gå fram på en annen måte enn det jeg har sett av deg hittil så hadde du kanskje funnet ut det selv.

Punkt e) i startinnlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[...]og føler ofte behov for å projisere.

For å spore av litt (noe vi menn er så flinke til) så virker det som om det er mye av dette her, ja. Mange som trenger en omgang sjelevask, ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For å spore av litt (noe vi menn er så flinke til) så virker det som om det er mye av dette her, ja. Mange som trenger en omgang sjelevask, ser det ut som.

Ja, det har blitt litt for mye hjernepolering blant småjentene for å pusse på selvbildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at det har litt med måten du skriver på selv, Trøffelhelten - noensinne overveid muligheten for at det er grunnen?

Ellers så tror jeg faktisk at du tar fullstendig feil i bedømmelsen av "småjentene" her ... Veldig mange av oss er voksne, reflekterte og erfarne kvinner .. ved å gå fram på en annen måte enn det jeg har sett av deg hittil så hadde du kanskje funnet ut det selv.

Tøffel er smartere enn han kan se ut som. Faktisk er det de skumleste, de som tilsynelatende virker usmarte, men som plutselig hopper frem og sier noe lurt. :wink:

Ellers så tror jeg han har helt rett i beskrivelsen av småjenter her. Eller, jeg tror ikke, jeg vet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som kvinne (en anelse ironisk i forrige innelgg, nå i fullt alvor), kan jeg overhodet ikke forstå at noen av dere menn, kan hevde dere over oss kvinner og jenter i et kvinneforum, ved å fortelle oss hvor landet ligger i form av at du utrykker missnøye med noen jenters umodne og lite reflekterte innlegg.

Er du/ dere lei av jenter med umodne innlegg, kan du ikke forvente deg at de skal forsvinne her inne! :)

Men mannfolk som enda en gang tror at deres generelle intelligens og ikke minst deres forståelse av verden ligger over gjennomsnittet til kvinner og ikke minst jenter generellt, det er jeg lei av.

Ikke kom her og klag på dårlige innlegg av jenter, når du er så jævlig langt fra å være en kvinne selv.

KVINNEguiden (med adgang for MENN, ikke små guttebasser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest idag ... også

Det argumentet hadde kun vært reelt dersom alle brukerne hadde vært innlogget med fullt navn.

"Navnet" Trøffelhelten sier meg ikke mer enn om du hadde kalt deg for Gjest eller hva som helst - du og jeg er akkurat like anonyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du/ dere lei av jenter med umodne innlegg, kan du ikke forvente deg at de skal forsvinne her inne! :)

Tror ingen mener det.

Men mannfolk som enda en gang tror at deres generelle intelligens og ikke minst deres forståelse av verden ligger over gjennomsnittet til kvinner og ikke minst jenter generellt, det er jeg lei av.

hmm, men vi skal ikke kunne behandle dere som andre meningsytrere? Selv ser jeg på kvinner og menn som personer med meninger på debattforum. Ingen av dem får spesialbehandling på bakgrunn av deres kjønn. Men mulig jeg hele tiden har tatt feil, og må ta det til etterretning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er en ting jeg lurer på; hvorfor logger du(Gjest i dag) deg ut og skriver at du er gjest i dag? Er det fordi vi skal bli nysgjerrige og lure på hvilken bruker du er?Og hvorfor gjør du det om du føler at du er like anonym ved å bruke nicket ditt? :roll: Jeg synes det er greit at folk bruker nick selv om vi er anonyme. Med et nick kan vi likevel kjenne deg igjen som kg-bruker. Jeg føler at de som skriver at de er gjest nå eller anonym i dag på en måte prøver å skjule kg-identiteten sin. Hvis jeg har lyst til å skrive noe og folk ikke skal vite at det er meg, Fighter, som skriver så ville jeg nok ikke skrevet at jeg var gjest nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...