Gå til innhold

Altfor mange småjenter her!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hele poenget er:

Hadde det vært små jenter som hadde skrevet disse linjer som noen av de klarsynte mennene har gjort, hadde de vært angrepet av samtlige. Men av en eller annen grunn, lever disse mannfolka her inne med ufortjent stor respekt fra de fleste eller veldig mange kvinner her inne. Og hvorfor?

Jenter: dere er ikke engang klar over hva dere blir utsatt for eller godtar av frekkiser og annen provokasjon. Vi lever fortsatt i en mannsdominerende verden! Dere har faktisk ikke øynene åpne... (selv om dette er en liten smule i kjøkkenet, illustrerer det ganske mye)

Bevis annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Vi lever fortsatt i en mannsdominerende verden!

Ja. Og vi menn liker fortsatt å bli dominert.

Vanskelig å få riktig meningsinnhold i så lange ord, forresten!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jenter: dere er ikke engang klar over hva dere blir utsatt for eller godtar av frekkiser og annen provokasjon.

Nei, det ser faktisk ikke sånn ut. Men du gjør dem sikkert den tjeneste å konkretisere litt, slik at de ser det..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det finns ærligtalt ikke mer guts i dere?

Ok! Dere inngår i en sammensvergelse, slik at dere faktisk slipper å se dere selv i speilet. Dere kan jo synes det hysterisk morro.. :)

Virkligheten er at dere er svake og ikke selvstendige nok til sette spørsmålstegn ved hvordan dere godtar verden!

Liker hva da Greensky?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Virkligheten er at dere er svake og ikke selvstendige nok til sette spørsmålstegn ved hvordan dere godtar verden!

Blir så glad når noen kan sette ting i perspektiv for meg, spes siden jeg ser så dårlig :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Dere inngår i en sammensvergelse, slik at dere faktisk slipper å se dere selv i speilet. Dere kan jo synes det hysterisk morro..  :)  

Vel, denne diskusjonen har i alle fall vært hysterisk morro. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker hva da Greensky?

Jeg svarte på kommentaren din;

Jenter: dere er ikke engang klar over hva dere blir utsatt for eller godtar av frekkiser og annen provokasjon.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det finns ærligtalt ikke mer guts i dere?

Virkligheten er at dere er svake og ikke selvstendige nok til sette spørsmålstegn ved hvordan dere godtar verden!

Hva er KG for deg? :klø:

For meg er det et sted å leke, et sted å tulle litt, diskutere litt, føle med noen i ny og ne, hjelpe og bli hjulpet.

De menneskene som gjør det meningsfyllt (eller helt meningsløst moro) å være her inne er jeg glad for er her - uavhengig om det er kvinner eller menn det dreier seg om.

At det gjør meg til ei hodeløs høne var fullstendig ukjent for meg inntil nå.

Selvstendighet.. Hm.. vel jeg er ivertfall selvstendig nok til å gjøre meg passe upopulær i ny og ned ved å støtte opp om saker jeg føler for - eller ved å være kjempebarnslig når jeg føler for det :ler:

Jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor du gjennom innelggene dine instisterer på å gi det sarkastiske og ironiske åpningsinnlegget helt rett - istedet for å le av (eller eventuelt med) og avvæpne på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Hello! Noen mennesker er så opptatt av å bli likt av alle at de ikke vet hva de selv mener.

Det kalles ofte populisme. Se også www.frp.no for illustrasjoner omkring dette.

Subsidiært Kameleonwannabes. Men hva gjør slike generelle fraser og betraktninger i denne helt konkrete tråden om småjenteatferd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære lille venn-

Hvis man er 16 år er dette viktig , men er man voksen er ikke dette altid så viktig.

At man kommer overens med mange av brukerne og de manlige brukerne er inkludert her betyr ikke det automatisk at man ikke ”ser” og lar seg sjarmere. Hadde du vært her litt lenger så hadde du vist at jeg er en dame med MANGE meninger og er heller ikke redd for å si i fra, men denne type argumantasjon blir for dumt og for barnslig

Skjønner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig dårlig!! Argumentasjon.

Hello! Noen mennesker er så opptatt av å bli likt av alle at de ikke vet hva de selv mener.

Du argumenterer altså med at vi ikke tør komme med motargumenter til Trøffel, fordi vi egentlig mener noe helt annet enn hva vi har sagt?

Akkurat. Det er et eksempel på dårlig argumentasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

O ja! Jeg skjønner nok mer enn du tror!

Jeg har aldri gitt trådstarter rett! Det at jeg med stor mening mener disse gutta helt overlegent dømmer disse småjentene, gjør meg ikke til en av dem. Hvis du leser enda engang over det jeg har skrevet, ser du at jeg ikke gir de rett, men argumenterer for at de ikke skal hersje over vår kvinneverden her inne. Det er de helt uberettiget til. Jeg ser itilegg hvor irriterende det kan være med dårlige kommentarer av mennesker som ikke for noen pris behersker en diskusjon her inne.

Jeg synes fortsatt at en enkel debatt som dette kan vise hvor folk har sitt hjerte. Greensky skriver at hun liker å bli hersket med! bare på gøy selvfølgelig, forstår jeg og, men hvorfor aldri kunne sette spørsmåltegn ved det guttene skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvorfor aldri kunne sette spørsmåltegn ved det guttene skriver?

Det var ikke det denne diskusjonen handlet om. Men det har da blitt startet flere tråder hvor det diskuteres også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mener du virkelig at hverken Greeny, undertegnede elkler gamle Alex har vært kritiske mot noen av mannfolkene her inne?

Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
O ja! Jeg skjønner nok mer enn du tror!?

Eller kanskje du tror mer enn du skjønner? :wink:

Jeg har aldri gitt trådstarter rett! Det at jeg med stor mening mener disse gutta helt overlegent dømmer disse småjentene, gjør meg ikke til en av dem. Hvis du leser enda engang over det jeg har skrevet, ser du at jeg ikke gir de rett, men argumenterer for at de ikke skal hersje over vår kvinneverden her inne. Det er de helt uberettiget til. Jeg ser itilegg hvor irriterende det kan være med dårlige kommentarer av mennesker som ikke for noen pris behersker en diskusjon her inne.

Punkt a, b og c. Helt og/eller delvis.

Men for all del, det er flott at du har stor mening!

:wink:

Ofte er det jo som kjent størrelsen det kommer an på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...