Gå til innhold

Altfor mange småjenter her!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fremdeles Gjest

Hvem sier at jeg er registrert bruker til vanlig?

Det er da ingen tvang om å registrere seg her, det er kun ett par forum her inne hvor jeg ikke kan skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem sier at jeg er registrert bruker til vanlig?

Det er da ingen tvang om å registrere seg her, det er kun ett par forum her inne hvor jeg ikke kan skrive.

Tja, for at slike forvirringer og feiltagelser ikke skal skje, er det kjekt at folk registrer seg (eller iallfall kaller seg annet en gjest) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig i at vi som opptrer med nick og de som opptrer som "gjest i dag", "utlogget nå", gjest", "anonym nå" e.l. er like anonyme - jeg har lagt inn så mange debattinnlegg (og køddeinnlegg) her inne at det er mulig å knytte meg til en viss type oppførrsel, en viss holdning og en viss måte å uttrykke meg på.

Når du logger deg av for å debattere tar du fra oss (som er litt kjent her inne) muligheten til å se meningene dine i sammenheng med resten av din KG-person. Noe jeg personlig syns er leit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg er ikke enig i at vi som opptrer med nick og de som opptrer som "gjest i dag", "utlogget nå", gjest", "anonym nå" e.l. er like anonyme - jeg har lagt inn så mange debattinnlegg (og køddeinnlegg) her inne at det er mulig å knytte meg til en viss type oppførrsel, en viss holdning og en viss måte å uttrykke meg på.

Når du logger deg av for å debattere tar du fra oss (som er litt kjent her inne) muligheten til å se meningene dine i sammenheng med resten av din KG-person. Noe jeg personlig syns er leit.

:Nikke:

Desutten er jeg faktisk ganske enig- til tider er det mange småjenter her - det er iverfall preget av småjente oppførsel- sladdring, furting, idiotisk dritkasting etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skrev ikke akkurat "Gjest nå", heller , jeg skrev "Gjest idag" ... men ser jo at jeg kanskje burde kalt meg Kari for å gjøre det mindre spennende - for det var ikke kallenavnet mitt som var essensen i dette.

Essensen var Trøffelhelten sitt oppgulp om alle "småjentene" her inne ... men hvis det bare er jeg som har fått nok av denne "sjarmøren" sine skrivemetoder så må han jo bare fortsette ...

Jeg skal nok klare å holde meg unna :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som kvinne (en anelse ironisk i forrige innelgg, nå i fullt alvor), kan jeg overhodet ikke forstå at noen av dere menn, kan hevde dere over oss kvinner og jenter i et kvinneforum, ved å fortelle oss hvor landet ligger i form av at du utrykker missnøye med noen jenters umodne og lite reflekterte innlegg.

Er du/ dere lei av jenter med umodne innlegg, kan du ikke forvente deg at de skal forsvinne her inne! :)

Men mannfolk som enda en gang tror at deres generelle intelligens og ikke minst deres forståelse av verden ligger over gjennomsnittet til kvinner og ikke minst jenter generellt, det er jeg lei av.

Ikke kom her og klag på dårlige innlegg av jenter, når du er så jævlig langt fra å være en kvinne selv.

KVINNEguiden (med adgang for MENN, ikke små guttebasser)

JA!!!! Tiss promp bæsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Suzy; stavefeilene er de samme uansett om brukeren er bruker eller gjest... Fremdeles.

:wink:

Du vet da hvor dyslektisk jeg er så slikt går meg hus forbi... *vurderer å pusse brillene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sier at jeg er registrert bruker til vanlig?

Vel, det var i hvert fall naturlig å tro det. Hvis jeg iser at i dag har jeg ikke vondt i hodet, vil jeg tro du tolker det dithen at jeg pleier å ha vondt i hodet. Er du ikke medlem, så bli det da vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære, kjære småjenter!

Allerede etter to sider har man i denne tråden oppfylt punkt a, b, c og e i startinnlegget mitt.

Punkt d er jeg mer i tvil om, det er i hvert fall ikke opprettet en egen klagetråd foreløpig. Noen som føler seg kallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen sak er at om du ikke er medlem så kan man kanskje trekke den konklusjonene at du ikke vanker her så ofte og dermed ikke plages så fælt hverken av Trøffelhelten eller andre løsslupne mannebein...?

Vi har ulike syn på hva som er morsomt og ikke - sånt bør det være åpent for, men dette her var vel en temmlig ironisk tråd startet på skråblikk og generaliseringer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desutten er jeg faktisk ganske enig- til tider er det mange småjenter her - det er iverfall preget av småjente oppførsel- sladdring' date=' furting, idiotisk dritkasting etc...[/quote']

Det er en del av jentene her som er så blendet av "sjarmørene", at dere ikke ser at det dere kaller småjente-oppførsel, i høy grad er en ganske så treffene beskrivelse av et par av de mannlige brukerne her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Så du tror virkelig at vi som er brukere her inne lar oss blende av en liten blå mann som skriver mange innlegg.

Spør du meg så virker dette faktisk mer som smålig sjalusi ovenfor manlige brukere :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den lille blå mannen!

Du kan provosere på deg småstein. Og jeg gleder meg over at du også bruker masse energi på å irritere deg over mennesker som irriterer seg over deg. Jeg synes det fantastisk interessant og høre hva du har og si. Du vet jo tross alt best!

En ting til!

Kaller du en spade en spade er det og blir det en spade. -tilslutt iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg så virker dette faktisk mer som smålig sjalusi ovenfor manlige brukere :-?

:ler:

Så det synes du ja Gamle Alex.. Spørsmålet er om du kan se klart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

Så det synes du ja Gamle Alex.. Spørsmålet er om du kan se klart?

Er det noen som kan garantere at noen av dere gjør det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så det synes du ja Gamle Alex.. Spørsmålet er om du kan se klart?

:hoho::hoho: Nei det er jo klart- jeg har latt meg blende av trøffel's sjarm og flotte avartar så jeg klarer ikke lenger skille mellom virklighet og KG's lille verden. :hoho:

Takk for at du oppklarte mitt dårlige syn om dagen og trøffel det må være fantastisk og vite at du har en sååå sterk effekt på mennesker her inne :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
jeg gleder meg over at du også bruker masse energi på å irritere deg over mennesker som irriterer seg over deg.

Man har alle sine små gleder. Dog; ikke for å være vanskelig, men har du lagt merke til hvor denne etter hvert utsøkt illustrerte tråden ble postet?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
trøffel det må være fantastisk og vite at du har en sååå sterk effekt på mennesker her inne :hoho:

Alt blir en vane. Men jeg sliter litt med all mysingen deres, kan dere ikke se klart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...