Gå til innhold

Modern Family


Trampe

Anbefalte innlegg

Jeg kan levende se for meg at det er beintøft å komme i gang igjen. Jeg synes det er tungt etter juleferien liksom, så lurer virkelig på hvordan det blir når jeg har vært hjemme i et år. Enda godt du har gode kolleger, en grei sjef og en fin klasse da. Ellers hadde det vel vært helt forferdelig. 

Hvordan er det med sovingen hos dere nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner jo veldig godt at det er tungt Trampe :klemmer: Det er jo litt av en omveltning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Føler på meg at du virkelig trenger en klem nå. Kjenner jeg får klump i magen ved tanken på at det er min tur en gang. Så fort den første halvdelen av permisjonen har gått så kommer vel den siste til å fly avgårde... Krysser fingrene for at det blir bedre med en gang du kommer skikkelig i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at det er tøft. Håper det blir bedre etterhvert som hverdagen får gått seg inn i sin nye rytme. 
Hvordan går det på nettene da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg Trampe! 

Jeg begynner i jobb igjen om ei uke, blir nok heeelt supert da jeg har sovi 3 timer i natt. Lillebror har bare surra og grått resten av natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny sveis :) 

Her røyter også begge to, men han mest tror jeg :fnise: I alle fall ikke vanskelig å se forskjell på hans mørke lokker og mine lange lyse. Eller ja... synes jeg har blitt litt mørkere i krona om dagen og kjenner det rykker litt i lysten etter å få stripet etterveksten, men så leser jeg at det ikke er så bra å gjøre når man er gravid, så da er det vel best å vente. Men her skal jeg definitivt ha en mommy make over etter barnet er født :ler:

Mannen din sitt hår høres forresten helt likt ut som mannen her hjemme sitt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, Sjela :) Menn med tykt hår liker vi :jepp: Det er forsåvidt ikke noe must med hår, jeg vet flere kjekkaser uten hår, men jeg bare elsker mannens hår. :hjerte: 

Takk for klemmer og tanker og sånn. Jobbstart, ja, det har vært beintøft. Rett og slett. Sånn type knyttneve-i-trynet-tøft. Jeg gikk hjem fra jobb i går med klump i halsen og tårer i øynene. Det hadde ikke skjedd noe spesielt på jobben, det går greit der, men jeg bare får ikke til å kose meg med jobb og kolleger slik jeg alltid har greid før. Jeg er skikkelig motløs, og overhodet ikke motivert til noe som helst. Hele permisjonen min gikk til søvnmangel, liksom. Kun fokus på når jeg kan få sove, hvor mye jeg har sovet, ligge og vente på å få sove, ligge og vente på at han skal våkne.... Når jeg greier å se positivt på det har jeg jo kost meg masse med verdens nydeligste lille baby, og er heldig som har fått være hjemme så lenge, ingen har vært syke og vi har hatt det fint, men når jeg er deppa greier jeg ikke å fokusere positivt. Da blir jeg bare lei meg for at alt er over og at det har gått så fort, og at jeg må på jobb. Så ja, Juliane, jeg trenger nok en klem nå... 

Nettene varierer veldig. Han har hatt noen netter denne uka med hyppige oppvåkninger, men så sov han fra midnatt til 0515 i natt, fikk pupp og litt kos og så sto mannen opp. Det er jo innafor, det da. De siste dagene har han slått til og sovet to timer i strekk på dagtid. Det har aldri skjedd før. Er det fordi jeg er borte, tro? :klo: Vil nettene løse seg også, hvis jeg bare holder meg unna? Er det virkelig så enkelt? Mini og pappaen koser seg ihvertfall masse hjemme. Må jo være glad på deres vegne også, da. Ikke bare surre i min egen sutrete medlidenhetsboble. 

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ut et bilde på FB i ettermiddag. Vil dere se? Ikke siter, jeg skal ta det bort igjen. Her er min lille i farta :hjerte: 

 

Endret av Trampe
Tok bort bildet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig altså! Han er altså så skjønn, han har dine vakre øyne ser jeg. :rodmer:

Mvh Yvonne :heiajente: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk :hjerte: Jeg syns jo han er så fiiiin! Og alle sier at han ligner på meg :lol: Jeg er kanskje ikke så verst jeg heller da :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Trampe skrev:

Tusen takk :hjerte: Jeg syns jo han er så fiiiin! Og alle sier at han ligner på meg :lol: Jeg er kanskje ikke så verst jeg heller da :lol: 

Er ikke du prinsesse da? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, juliane skrev:

Er ikke du prinsesse da? ;) 

Åh, jo, det er jeg jo! Glemte det gitt :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneeeei :( jeg rakk ikke å se bildet. Men jeg har i det minste sett bilde av han før, og kan derfor si at han er helt nyyydelig og at han har de nydeligste øynene jeg har sett på en baby :rodmer: Skjønner godt at du er stolt av lillegutt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...