Gå til innhold

Modern Family


Trampe

Anbefalte innlegg

Aww :rodmer: så herlig!

Uff, kan tenke meg permisjonen går fort ja! Og det er jo riktig helomvending av hverdagen å reise på jobb. Godt å vite at han er i trygge hender :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før vi satt opp dusjdør var det godt mulig å dusje mens vi satt på do! :P Vi leier nå, men når vi flytter - STOOOORT bad! :glis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinterest altså. Jeg begynte å lete etter inspirasjon til bad. Nå har jeg endt opp med tonnevis av inspirasjon til scrappelayouter, og jeg bare bobler over av scrappelyst. En del av sakene mine er i huset, noe er under trappa her, noe er på loftet og noe er stappa i skapet på storebrors rom. Fullstendig bortkasta scrappelyst altså :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg også ha nytt bad, Trampe :ler: MED BADEKAR! Jeg kan seriøst selge en av tærene mine for badekar når vi skal flytte en dag. Jeg MÅ ha badekar. Jeg vil ikke leve uten badekar. Det er ganske primitivt å leve uten badekar vet du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo ha badekar, men jeg vil jo også bruke den plassen til noe myyye mer fornuftig. Skap, for eksempel :ler: Man kan jo aldri få nok skap! 

Men altså. Om vi kjører badekar, er det nok lurest å ha en delt løsning. Jeg liker sånne elegante frittstående hvite kar uten føtter, men mannen mener at de umuuulig kan være gode å ligge i. Vel, i dag skal vi på runde og se på innredninger, og jeg kommer til å hoppe oppi badekarene og prøveligge. Sånn for å se om mannen faktisk har rett. Det er jo dumt å bruke mange tusen på et badekar som viser seg å være ubehagelig, liksom. Da må jeg jo prøve, hvordan skal jeg ellers finne ut om jeg vil ha det? Han kommer til å bli dritflau :lol: 

Jeg skal til frisøren i dag! For første gang på nesten et år. Tror det var i mars i fjor jeg var hos frisøren sist. Håret mitt rekker ned til rumpesprekken nå, det er blitt så innmari langt. Og det er innmari slitt. Og mørkt. Og tynt. Så i dag skal jeg ha vekk en halvmeter, og jeg skal stripe det lyst igjen. To timer i frisørstolen uten bebis, jeg gleder meg litt jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sånn energi i dag :bond: Mamma kommer og blir til i morgen, og da må jeg jo vaske litt og sånn. Den steameren har fått stå i fred, jeg satte den på et rom slik at lillebror ikke skulle gnage på den, og så glemte jeg den :sjenert: Det gror over av rot og møkk, selv om jeg støvsuget og vasket på mandag. Så i dag sto jeg opp halv seks, ryddet unna en masse klær, ryddet badet, vasket gulvet på badet, dusjet, og nå skal jeg rydde stua. Mamma er ikke den som bryr seg så innmari om det ligger noen hybelkaniner her og der, men det er ikke noe gøy å ha besøk som blir hvite i rumpa av kattepels i sofaen, liksom. Må støvsuge. Igjen. 

Tror den neste katta blir en nakenkatt. 

Men det verste er jo at jeg og mannen røyter, så det ligger laaaaange hår over alt. Vi har langt hår begge to, jeg røyter noe veldig, og han er enda verre. Han har det fineste håret jeg vet, mørkt og så sykt tykt. Hvis jeg samler en femtedel av hans hår i hånda er det tykkere enn hele mitt, liksom. Håper lille arver hans hår! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg leser at du har langt hår til rumpa og blir litt forelsket også leser jeg at mannen din også har langt hår og da blir jeg i alle fall litt forelsket! Langt hår eeer så fint! På både menn og kvinner og jeg kjenner at jeg kanskje burde skrevet misunnelig isteden for forelsket, for det er vel det jeg er her jeg sitter med mitt skulderlange hår som aaaaaaldri blir noe lengre! :bond:

Kjekt med mamma-besøk da, selv om det betyr at du må vaske og rydde igjen! :fnise:
Du er flink, ønsker dere alle en fin helg med og uten hår!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg blond igjen! Håret mitt er blitt så utrolig mørkt etter svangerskapet, jeg ble nesten sånn kommunegrå. Ikke veeeldig fint. Jeg fant ut for noen år siden at jeg skulle slutte å stripe håret, for jeg ville ha hele håret i min egen farge. Men så ble jeg gravid, og så ble det sykt mørkt, så det så ut som om jeg hadde farget det som jo var den naturlige fargen min før graviditeten. Ettervekst, liksom. Og det siste året har det ene grå etter det andre bare poppet ut :sur: Jeg er ikke SÅ gammel liksom?!?! Så nå har jeg stripet håret, og blitt blondie igjen. Har klippet 20 cm også, så nå når det bare til puppene. Føler meg freshere nå ja :jepp: Selv om jeg ikke er helt 100% fornøyd med klippen. Det er ikke gradert, og det er ikke klippet lugg. Grunnen er at jeg vet at jeg må prioritere søvn og amming fremfor slettetang om morgenen, så lugg blir bare styr. Neste gang :jepp: 

Jeg liker også langt hår på menn. Eksen min hadde langt hår - lenger enn mitt. Han gikk med hestehale konstant, han. Det ble litt for langt for min smak, men han nektet å klippe det :sprettoy: Mannen har halvlangt, mørkt, tykt, mykt, fantastisk hår. Det rekker ikke ned til skuldrene hans, så det er en slags frisyre på det, men en rocka en. Jeg bare elsker håret hans! Han har også hatt frisørtime i dag, og frisøren hans nekter å klippe han noe særlig, så det er såvidt blitt litt kortere. Halvlangt hår kombinert med tredagers = nammis :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma kom, og så dro hun like godt igjen, så jeg slapp å vaske :ler: Hun skal være her neste helg, for da skal jeg faktisk ut på byen. Kan ikke huske sist jeg var på byen. Når var det egentlig :klo: Mamma skal passe lille og storesøster. Håper bare det går greit, lille våkner jo alltid for å få pupp rundt midnatt, og jeg kommer meg ikke hjem før nattbussen går klokka ett. Er hjemme halv to. Jaja, hun får bare holde ut... 

 

To små dager igjen til jobbstart :bond:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, siste helg før jobbstart! :ohmy:

Jeg har innsett at jeg aldri kommer til å bli klar for å komme i gang igjen, men samtidig så trenger jeg litt fastere rammer. Jeg blir så ekstremt passiv av å gå hjemme. Skulle ønske jeg hadde litt av din energi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Nori skrev:

Oj, siste helg før jobbstart! :ohmy:

Jeg har innsett at jeg aldri kommer til å bli klar for å komme i gang igjen, men samtidig så trenger jeg litt fastere rammer. Jeg blir så ekstremt passiv av å gå hjemme. Skulle ønske jeg hadde litt av din energi. 

Dueh.... Jeg bruker kun energien innenfor disse fire veggene. Har knapt sett andre mennesker på åtte måneder... Det er vel ikke noe å trakte etter vel :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner ingen link!!!!! :sur: 

Dere får vente til vi har fått den opp, da skal dere få se bilde :jepp: 

Ikke SÅ blond da. Bare stripet. Jeg var jo mørk blond fra før. Men ganske mye blondere. Nok til at jeg kommer til å få en tydelig ettervekst, så nå må jeg bare fortsette å stripe det :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herreminskaper, ja, jeg skal på jobb i morgen!!! :bond: 

Gruer meg :sukk: Har overhodet ikke lyst til å være borte fra lille i timesvis hver eneste dag. Tenk på alt jeg kommer til å gå glipp av!! Uff, jeg kommer til å savne han sånn... Hvorfor skal tida gå så sykt fort?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk som spør :) 

Joda, det har gått helt greit. Det føles greit når jeg har kommet meg på jobb, men jeg sliter innmari med motivasjonen for å dra i morgen, kjenner jeg. Har ikke noe lyst, jeg har bare lyst til å være hjemme... Jeg har en super sjef, flotte kolleger og klassen virker også veldig grei, men det var tyngre enn jeg trodde å starte på igjen. Er skikkelig sliten. Må legge meg tidlig i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...