Gå til innhold

Grotesk rasisme i Namsos.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:hoho: "Spy ut dritt", hva i alle dager er det snakker om?

Ja, naturfag og biologi er viktige fag... Åpenbart at du ikke fulgte godt med i timen, har sett folk som har fått seg en real trøkk i hodet, eller har fått det selv... 

Om noen burde søke opp adrenalin, så tror jeg nok det er deg...

Du får prøve å se på videoen igjen da, og denne gangen kanskje spise litt ginseng og følge ekstra godt med, evt ta deg til noe som høyner adrenalin nivået ditt et par hakk først, så kanskje du får med deg noe...

Han kaster mobilen etter ham. 

Anonymous poster hash: 0de24...de2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ginseng, adrenalin eller briller.... 

Hvor vil du med dette egentlig. At han sprettet opp. og gikk. Skader mot hodet synes ikke umiddelbart. 

Skrevet

Han kaster mobilen etter ham. 

Hvor vil du med dette egentlig. At han sprettet opp. og gikk. Skader mot hodet synes ikke umiddelbart. 

*ansiktspalme*

Gjest smilejenta
Skrevet (endret)

:hoho: "Spy ut dritt", hva i alle dager er det snakker om?

Ja, naturfag og biologi er viktige fag... Åpenbart at du ikke fulgte godt med i timen, har sett folk som har fått seg en real trøkk i hodet, eller har fått det selv... 

Om noen burde søke opp adrenalin, så tror jeg nok det er deg...

Du får prøve å se på videoen igjen da, og denne gangen kanskje spise litt ginseng og følge ekstra godt med, evt ta deg til noe som høyner adrenalin nivået ditt et par hakk først, så kanskje du får med deg noe...

er du seriøst? ser vi på samme video? gjerningsmannen kaster mobilen som ser ut til å være en iphone, etter han. Enten må du skaffe deg briller, eller så må jeg.

Ja, ginseng, adrenalin eller briller.... 

Drukket litt mye ikveld? Her har du link til video, gjerningsmannen kaster mobilen etter offeret. Man ser også at offeret løper vekk. 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/tvinger-gutt-ned-paa-knaerne-og-slaar-hodet-hans-i-bakken/a/23493827/ 

Konklusjon: slutt å drikk så mye så tidlig på kvelden, eller så kan du gå til innkjøp av briller, det hjelper en med å se bedre, hvis vedkommende som deg, har vansker med å se.

Endret av smilejenta
AnonymBruker
Skrevet

*ansiktspalme*

Hjernen er den skjøreste organen vi har. Han kan ha indre blødninger en ikke kan se før det har gått uker og det er for sent.

Det er alvorlig. 

Gjest Walden
Skrevet

Jeg ser hva du skriver, synes politiet burde henlegge saken med begrunnelse "nådde ikke opp under world star fights på youtube".  :sarkasme:

Haha. Good one :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det er så enkelt å ta opp rasistkortet. Trådstarter konkluderer med at det er rasistisk motivert. Flerparten av oss som skriver på denne tråden her aner ikke hva som har skjedd. Det er nok av spekulasjoner å ta av, og utlendingen kan like gjerne ha starta det hele. Jeg støtter ikke umotivert vold, men jeg støtter at mobbere skal få smake sin egen medisin. Når det er sagt så støtter jeg ikke denne videosnutten når jeg ikke vet hva som har skjedd i forkant. 

Anonymous poster hash: 6e5cb...d4b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi veit jo ikke hva som faktisk har skjedd her. Dette kan være noe lignende som det som skjedde i Sverige for en tid tilbake. En vekter fikk masse pepper og holdt nesten på å miste jobben, fordi folk mente at han var alt for hardhendt mot en unge. Den videosnutten var vel på knapt ett minutt, men det var mer enn nok til at folk skrek opp om hvor  forferdelig det var. Men litt i ettertid kom det frem hvordan ungen faktisk hadde oppført seg i forkant av den korte filmsnutten, og da ble det veldig stille fra alle kritikerne ja....

Anonymous poster hash: 38278...7a1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ser du at han er mørk i huden?

Han sier det selv.

Anonymous poster hash: 1f29b...76f

AnonymBruker
Skrevet

Han sier det selv.

Anonymous poster hash: 1f29b...76f

Du vet vel forskjell fra land til land? Og at det kan likevel finnes rasehat selv om en selv har litt farge i huden selv.? Det finnes nemlig alle type rasisme selvom en har farge. Såvidt jeg kan se han er ikke afrikaner. En kan likevel ha fordommer mot visse folkegrupper.

Når det er sagt er han kompis med den norske som utøver vold mot den afrikanske. For alt vi vet kan den norske, men gjengen ha sine fordommer mot afrikanere, om denne så har sin hudfarge eller ikke.

Filmer for gøy. Det sier sitt. 

Skrevet

Men det sier seg vel selv? Hvis han ikke hadde gjort noe for å fortjene det, så er det jo rasisme, og det fins ikke. :sarkasme:

Sant nok. Eller jo. Det finnes jo rasisme, men kun den som utøves mot hvite (noe som skjer hver eneste dag, hele dagen lang. Av AP).

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt utrolig at folk skriker opp så latterlig mye om noe som faktisk skjer veldig ofte, og som da maks får en liten notis i en eller annen liten lokalavis. Da kommer folk bare med masse unnskyldinger og bortforklaringer, når motivet er å skape ett inntrykk av at samtlige  norske hvite menn er noen rasistiske, fordomsfulle, dumme drittsekker. Når dem frikjenner utlendingene, så kan dem forsvare å fortsette masseinnvandringen. Jo flere gråte-historier om alle disse dakkar dakkar asylsøkerne og utlendingene som har det aldeles forferdelig, desto bedre er det....

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt utrolig at folk skriker opp så latterlig mye om noe som faktisk skjer veldig ofte, og som da maks får en liten notis i en eller annen liten lokalavis. Da kommer folk bare med masse unnskyldinger og bortforklaringer, når motivet er å skape ett inntrykk av at samtlige  norske hvite menn er noen rasistiske, fordomsfulle, dumme drittsekker. Når dem frikjenner utlendingene, så kan dem forsvare å fortsette masseinnvandringen. Jo flere gråte-historier om alle disse dakkar dakkar asylsøkerne og utlendingene som har det aldeles forferdelig, desto bedre er det....

Få med deg fakta før du syter. Han er flyktning, ikke asylsøker. 

Skrevet

såklart veldig grell sak. men dette blir nordmenn og norske damer utsatt for hver helg i Oslo.

hvor blir det av fakkeltoget for de flere tusen kvinner som blir voldtatt og slått ned av innvandrere?

Skrevet

Jeg tror hans poeng var at de må ha fått ideen derfra, og at det da kanskje også må ha vært rasistisk motivert. 

Det tror jeg er ganske søkt. Særlig ettersom filmen i sitt vesen er antirasistisk og skildrer morderens forsøk på å distansere seg fra den voldsspiralen han har brukt mesteparten av livet på å grave seg ned i. Slik jeg husker den, iallfall.

Skrevet

Han tok opp noe som lignet en lommebok fra bakken, er nok det det siktes til.

Forøvrig syns jeg det er latterlig med artikler som "jeg er redd" på grunna ET overfall vi ikke vet bakgrunnen til, hva med alle overfallene som ellers skjer hver helg?!

Anonymous poster hash: e9073...6ca

Det voldsmannen plukket opp fra bakken, var en hvit mobil.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er offerets egen mobil. Han forsøker å ringe etter hjelp. Gjerningsmannen sier: Legg på.

Gjerningsmannen kaster da mobilen etter offeret. De kjører vekk.

Frontruten på bilen gjerningspersonene kjørte ble knust av to menn som hadde med et balltre. Kanskje offeret klarte å ringe venner av seg, som deretter kom løpende til stedet.

Anonymous poster hash: c6479...249

AnonymBruker
Skrevet

såklart veldig grell sak. men dette blir nordmenn og norske damer utsatt for hver helg i Oslo.

hvor blir det av fakkeltoget for de flere tusen kvinner som blir voldtatt og slått ned av innvandrere?

Fordi mange her mener norske kvinner fortjener denne berikelsen.

Husker noen vekteren i Sverige som tilsynelatende banket opp en tenåring som hadde rømt fra en asylmottak og var etterlyst? Husker dere at det viste seg at vekteren handlet helt riktig og alle løgn om vold, osv viste seg til å være nettopp løgn? Sakene ligner veldig. En hvit mann som tilsynelatende utøver vold mot en utlending, media går amok, pk-mafia overdriver og alt blir stille når sannheten kommer frem senere. Vi har sett dette allerede.

Anonymous poster hash: bc44f...3bb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...