Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner som tror de vet hvordan verden fungerer, men som leser blogger om mote og trender.

Anonymkode: 72a71...864

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg ønsker klimakrisen velkommen og håper resultatet blir at menneskeheten dør ut, slik at jord og natur kan starte på nytt.

 

Anonymkode: 19388...7f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt fordommer når jeg ser ustelte butikkansatte. Det lyser nav/aap lang vei. Det trenger ikke å være galt om du faktisk vil ut i arbeidslivet igjen og liker det du gjør, men enkelte butikkansatte virker ikke engasjert i det hele tatt og ser enkelt og greit ustelte ut.... de setter et lavstatus symbol på hele arbeidsplassen.

Anonymkode: 8786f...b24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkoholist

Jeg har fordommer mot folk som hater dyr. Noen er redde dyr, så de er unnskyldt. Noen er allergiske mot dyr, de er også unnskyldt. Også er det de som aldri har vært vant med dyr, de kan også være unnskyldt(mange av dem vender seg til dyr senere allikevel). Men de som hater dyr bare fordi de er dyr... Det synes jeg er veldig spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.10.2018 den 19.08, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at rosabloggere er trash. At de er dumme.

Anonymkode: 24482...670

Tilbøyelig til å være enig. Og likevel leser jeg noen av dem selv om jeg ofte gremmes over hva de får seg til å skrive og ta bilder av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får litt fordommer når jeg ser ustelte butikkansatte. Det lyser nav/aap lang vei. Det trenger ikke å være galt om du faktisk vil ut i arbeidslivet igjen og liker det du gjør, men enkelte butikkansatte virker ikke engasjert i det hele tatt og ser enkelt og greit ustelte ut.... de setter et lavstatus symbol på hele arbeidsplassen.

Anonymkode: 8786f...b24

Enig, jeg orker ikke å kjøpe mat som ikke er innpakket i plast hvis de som jobber i matbutikken ser ut som de ikke har dusjet på flere dager. Og det dreier seg ikke alltid om folk på tiltak. Det er ofte unge gutter. Sånne som stikker hånda nedi smågodtet og forsyner seg 🤮

Anonymkode: f7217...a38

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags butikker er det dere går i ?

Jeg har aldri opplevd at de ansatte i matbutikker ser ustelte ut eller at de ikke har dusjet på flere dager.

Det skjer sikkert men det kan umulig være vanlig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes generelt det er for små lønnsforskjeller på arbeidsplassene. Akkurat det kan man si, men man blir veldig upopulær om man på egen arbeidsplass mener at lønningene burde være mer individuelle. Om man lønner alle likt så ender det som regel med at de beste forsvinner og man sitter igjen med de dårlige og middelmådige ansatte. 

Anonymkode: 64ebd...809

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imot abort, men mener det bør bli ulovlig at barn under 18 år bærer fram og oppdrar barn. De bør rett og slett tvangsaborteres eller ihvertfall adopteres vekk med tvang. Foreldre som lar barn bli gravide, burde anmeldes for omsorgssvikt. 

Anonymkode: a6bc8...2c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er imot abort, men mener det bør bli ulovlig at barn under 18 år bærer fram og oppdrar barn. De bør rett og slett tvangsaborteres eller ihvertfall adopteres vekk med tvang. Foreldre som lar barn bli gravide, burde anmeldes for omsorgssvikt. 

Anonymkode: a6bc8...2c8

Jeg er i mot folk som sier de er i mot noe for så i samme setning si at de er for det.

Anonymkode: d263f...072

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke på globaloppvarming , lurer du på hvorfor så kan du google

Anonymkode: 9e483...05f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 15.04, AnonymBruker skrev:

Enig, jeg orker ikke å kjøpe mat som ikke er innpakket i plast hvis de som jobber i matbutikken ser ut som de ikke har dusjet på flere dager. Og det dreier seg ikke alltid om folk på tiltak. Det er ofte unge gutter. Sånne som stikker hånda nedi smågodtet og forsyner seg 🤮

Anonymkode: f7217...a38

Jeg tenker ofte det er tiltak fordi de er på min alder gjerne, men de er kjempe overvektige, går med buksa saggende så du ser rørleggersprekken, lukter nesten svette når du går forbi dem. Skjer som oftest på Rema....tror kanskje Rema har en slik greie med at de ansetter folk som "sliter". Det skal liksom være så vanskelig å få seg jobb, men jeg tenker det er veeeldig lett når jeg ser disse, eller at de er gjennom et tiltak for da er de billigere arb.krqft

Anonymkode: 8786f...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke på globaloppvarming , lurer du på hvorfor så kan du google

Anonymkode: 9e483...05f

Folk som ikke forstår at globaloppvarming er sant er like dumme som de som tror at jorda er flat.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.8.2019 den 18.56, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker klimakrisen velkommen og håper resultatet blir at menneskeheten dør ut, slik at jord og natur kan starte på nytt.

 

Anonymkode: 19388...7f9

Jorden vil ikke bli startet på nytt. Om noen milliarder år finnes ikke jorden lengre fordi solen har slukt den.

Anonymkode: eb2f1...bd4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 17.25, AnonymBruker skrev:

Jorden vil ikke bli startet på nytt. Om noen milliarder år finnes ikke jorden lengre fordi solen har slukt den.

Anonymkode: eb2f1...bd4

Jepp. Om noen milliarder år. Vi er forhåpentligvis borte flere milliarder år før den tid.

Anonymkode: 19388...7f9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

#metoo-ofre som hadde sex med sjefen for å fremme sine egen karriere og etterpå spiller ofre. Har man faktisk fått ulovlige fordeler så er man med på korrupsjonen på arbeidsplassen og ikke et offer uansett hvor kjipt man måtte synes det var å ligge med sjefen.  "Ofrene" har tatt jobbene til de som faktisk var best kvalifisert, men ikke var villig til å selge kroppen sin for å gjøre karriere. 

Anonymkode: 64ebd...809

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...