Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner får ofte ufortjent mye skryt for ikke gjøre noe som helst.

Samtidig er det også kvinner som ikke får den skryt de fortjener.

Anonymkode: d263f...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som får flere barn enn de klarer å oppdra. Alt for mange foreldre som satser på at det offentlige skal stå for hele oppdragelsen. 

Anonymkode: 64ebd...809

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes toppledere generelt er overbetalt. De sier de har høy lønn fordi de har mye ansvar, men de vil aldri ta ansvar nå noe går galt. Eventuelt så tar de en Stoltenberg og "tar ansvar ved å fortsette i jobben". 

Tilsvarende med alle som ønsker å bli ledere. Sjeldent noen av dem liker å ta ansvar når det går galt, de ønsker kun æren når det går bra. 

Anonymkode: 28e9b...eb9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

At temmelig mange politikere i Norge (og ellers i Europa) er EKSTREMT patetiske og dumme. 

Bare for å ta ett eksempel: Angående Iran for en tid tilbake. Man skulle jo trodd at alle toppene I NATO og EU omsider hadde fått mer enn nok av alt dette tullet til amerikanerne, og endelig hadde satt ned foten. Vi betaler jo fremdeles for alle problemene med Afghanistan, Irak, Syria og Libya + alle kostnadene som strømmen av "flyktninger" og immigranter har kostet nasjoner i Europa. 

USA trakk seg jo som kjent fra den forrige atom-avtalen som faktisk fungerte greit. Etter dette kontraktsbruddet truer USA enda mer med åpen militær konflikt mot Iran, samtidig som USA faktisk forsøker å få med seg Iran til å være med på en helt annen atom-avtale! De HADDE jo for pokker en avtale fra før. Så hvorfor skal iranske myndigheter egentlig bry seg om å være med på noen som helst fremtidige avtaler, når USA så tydelig viser at de selv gir blanke pokker i avtalene uansett? 

Vi behøver selvfølgelig ingen "varme følelser" for Iran eller dens styresmakter her. Men USAs gjentatte oppførsel og avtale-brudd viser jo selvfølgelig at en avtale med dem ikke en gang er verdt papiret den er skrevet på. Men europeiske statsledere har tydeligvis aldri vært noe annet enn en liten PUDDEL for amerikanske presidenter. Vi burde selvfølgelig fått inn noen LAANGT bedre kandidater, som er langt tøffere - og med ordentlige baller...  

Anonymkode: 0e7e9...95a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At temmelig mange politikere i Norge (og ellers i Europa) er EKSTREMT patetiske og dumme. 

Anonymkode: 0e7e9...95a

 

Er vel heller befolkningen som er patetiske og dumme, er tross alt de som stemmer på dem.

Anonymkode: d263f...072

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskerasen er det absolutt verste av alle. 

Voldtektsmenn, pedofile og dyremishandlere fortjener samme behandling i tillegg til lang straff. 

Egentlig veldig åpenbare ting, men folk virker for godtroende. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Lumberjack skrev:

Menneskerasen er det absolutt verste av alle. 

Voldtektsmenn, pedofile og dyremishandlere fortjener samme behandling i tillegg til lang straff. 

Egentlig veldig åpenbare ting, men folk virker for godtroende. 

Hva med voldtektskvinner ?

Anonymkode: d263f...072

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg elsker å lese/høre nyheter om at muslimer føler seg trakassert eller fornærmet. Det er stimulerende

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske Norge ikke hadde muslimer.

Anonymkode: 17f31...219

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, July 10, 2019 den 17.41, AnonymBruker skrev:

Hva med voldtektskvinner ?

Anonymkode: d263f...072

"kvinner kan ikke voldta" er helt vanlig mening her på Kvinneguiden... 

Trist, men sant.    

Anonymkode: 0e7e9...95a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre har jeg fordommer mot foreldre til barn fra de arabiske landene.

De som bor i nabolaget har minst tre unger hver som er ute hele dagen og som støyer så til de grader. Foreldrene har jo null struktur og setter knapt grenser. Har kun hørt en gang at en far skrek etter sønnen sin; «Klokka er ti, nå MÅ du komme hjem!». Flere av de små barna kan knapt norsk og spiser ikke faste måltider i løpet av dagen. Den mellomste sønnen sa på lekeplassen at de konstant var sultne. Fikk helt vondt inni meg.. De slenger med ytterdøren flere ganger i timen. Vi deler dør inn til felles gang i borettslaget. Fra kl 23 30 til kl 03 30 løper de fritt omkring inne og hyler/skriker.. Soverommet vårt er vegg-i-vegg til deres stue. Banker i veggen, men de banker tilbake som svar.. Er ikke rart det blir gettoer enkelte steder. Vurderer å flytte, men vil ikke tilabake til Oslo.. #forstadenpåsittverste

Anonymkode: b7a0d...432

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen kvinner som er "alfakvinner". Kvinner trenger en mann til å være deres overhode. Selv kvinner som kaller seg "alfakvinner" medgir at de trenger en sterk mann til å være deres "alfamann". Med andre ord, en mann som er deres overhode.

Anonymkode: 0f70a...ce8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

vi hadde blitt å oppleve

Anonymkode: 84ff6...033

Har fordommer mot folk som velger å ikke skrive skikkelig norsk selv om de kan.

Anonymkode: 07b83...79e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 31.5.2019 den 10.23, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at Nordmenn er skamfult nasjonalistiske. Alle partiene på stortinget, fra Rødt til FrP, prøver å være mest mulig nasjonalistiske for å tiltrekke seg stemmene våre. Og det virker!

Jeg er globalist på min hals. Jo mer avtaler og sammarbeid vi har på tvers av grenser, desto bedre. Ja til ACER! Ja til EU! Ja til EØS! Ja til Schengen! Ja til alt sammen!

Norge fortjener ikke sin rikdom, og burde gi bort store deler av den. Det er ikke rett at jordens ressurser skal holdes innenfor landegrensene og bare komme de til gode som tilfeldigvis er født på rett side av en strek tegnet på et kart. Oljen i nordsjøen tilhører alle menneskene på hele planeten.

Landegrenser er uetiske. Ingen nasjoner er legitime. Inget "land" har rett til å "eie" store landområder. Alle mennesker burde få lov til å forflytte seg helt fritt, og slå seg ned der de selv vil. Alt annet er direkte ondskapsfult.

Anonymkode: ec0c5...279

Jeg er så glad for at jeg bor i et land som er så nasjonalistisk som Norge! Som tar vare på innbyggerne sine og verner om vår arv og verdier. Jeg er så glad for at vi har landegrenser og at jeg kan bo i et land med like mennesker som meg selv.

Og sist men ikke minst er jeg sjeleglad for at du ikke er diktator i det som ikke lenger ville vært mitt Norge. 💖

Norge! Norge! Norge! Norge!

Anonymkode: 3b7de...605

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666

Jeg har ganske mange fordommer, men de er av det milde slaget.

Jeg er ganske åpen med fordommene mine. Jeg snakker om dem ganske bramfritt og får pushback der og da. Slik får jeg ryddet i fordomsporteføljen. De gamle og utdaterte blir ofret for nye og friske fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge mødre/mødre som tyner systemet for sykepenger/aap for å være lenger hjemme med baby. Regelverket må strammes ytterligere inn. Det skal ikke lønne seg å bare gå hjemme på ytelser fra nav. Skremmende mange er «syk» når permisjon nærmer seg slutt. Dette går til slutt utover de som er virkelig syke. Mødre deriblant. Har du ikke råd til barn for egen regning, bør du faktisk vurdere å la være eller vente til du kan ta det fulle og hele ansvaret. 

—————og —————

«Hva har jeg KRAV på fra nav?» 🤮 Skjerpings! 

Anonymkode: 43f0d...c00

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2019 den 16.03, AnonymBruker skrev:

Unge mødre/mødre som tyner systemet for sykepenger/aap for å være lenger hjemme med baby. Regelverket må strammes ytterligere inn. Det skal ikke lønne seg å bare gå hjemme på ytelser fra nav. Skremmende mange er «syk» når permisjon nærmer seg slutt. Dette går til slutt utover de som er virkelig syke. Mødre deriblant. Har du ikke råd til barn for egen regning, bør du faktisk vurdere å la være eller vente til du kan ta det fulle og hele ansvaret. 

—————og —————

«Hva har jeg KRAV på fra nav?» 🤮 Skjerpings! 

Anonymkode: 43f0d...c00

Det burde lønne seg å få barn da. Strammes det inn blir det født ennå færre barn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...