Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Punhunter skrev:

Jeg har fordom mot folk som driver med Zinzino og andre pyramidespill (multi level marketing-my ass!) som lever av å svindle venner og bekjente 🤢

Vet om et par, der kona slutta i jobben for å drive med dette på fulltid - altså å ringe rundt å invitere folk på kaffe og "jeg har noe fantastisk å fortelle!" Verste er dem faktisk tjener penger på dette, mens mange unge naive som er lurt med på dette sitter med skjegget i postkassa.

Skulle ønske det ble forbudt og at de som driver med dette får en real bot/fengsel for svindel! 😤

Samme her, men har ingen problemer med å si det høyt heller :P Pyramidesalg er noe skikkelig dritt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At folk burde jobbe med seg selv og ikke være så mentalt late. Holde seg til den smale sti. 

Anonymkode: 04757...5dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Punhunter skrev:

Jeg har fordom mot folk som driver med Zinzino og andre pyramidespill (multi level marketing-my ass!) som lever av å svindle venner og bekjente 🤢

Vet om et par, der kona slutta i jobben for å drive med dette på fulltid - altså å ringe rundt å invitere folk på kaffe og "jeg har noe fantastisk å fortelle!" Verste er dem faktisk tjener penger på dette, mens mange unge naive som er lurt med på dette sitter med skjegget i postkassa.

Skulle ønske det ble forbudt og at de som driver med dette får en real bot/fengsel for svindel! 😤

Hehe, ja. De holder vennene sine som gisler. 

Anonymkode: 04757...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske det var lov til å avlive barn/folk om dem rammes av sykdom som gir dem et uverdig liv eller et liv som grønnsak. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Prøver18 skrev:

Jeg skulle ønske det var lov til å avlive barn/folk om dem rammes av sykdom som gir dem et uverdig liv eller et liv som grønnsak. 

Du hadde glidd rett inn i tyskland på 1940 tallet. Godt vi har lært litt siden da. 

Anonymkode: 39dca...613

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet enda et nytt medlem til det britiske kongehuset nylig. Prins Harry og Meghan Markle skal ha fått en liten sønn. 

Men dette er jo bare nummer SYV i arve-rekkefølgen til den britiske tronen. Det er jo nesten ikke noe "kongelig" i det hele tatt. Hvem i Norge bryr seg for eksempel om barn nummer tre eller fire fra Martha Louise og Ari Behn? Det er jo rett og slett så revnende likegyldig.                                 

Jeg tenker jo "Hvem bryr seg?" når jeg leste overskriftene i enkelte nettaviser om fødselen til sønnen til Prins Harry nå nylig. Det er vel bare ekstremt trofaste lesere av sladderpressen "se og hør" eller lignende utgaver som bryr seg nevneverdig om slike hendelser... 

Anonymkode: 0e7e9...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som tror de har rett på ting selv om de ikke har jobbet for det.

På jobben min er det enkelte som klager over at de ikke får like godt betalt som de som jobber mye overtid!

Om man kommenterer på jobben hvor latterlig det er å kreve overtidsbetsling når man ikke jobber overtid så får man høre at man har gammeldagse holdninger!

Anonymkode: 64ebd...809

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har kommet enda et nytt medlem til det britiske kongehuset nylig. Prins Harry og Meghan Markle skal ha fått en liten sønn. 

Men dette er jo bare nummer SYV i arve-rekkefølgen til den britiske tronen. Det er jo nesten ikke noe "kongelig" i det hele tatt. Hvem i Norge bryr seg for eksempel om barn nummer tre eller fire fra Martha Louise og Ari Behn? Det er jo rett og slett så revnende likegyldig.                                 

Jeg tenker jo "Hvem bryr seg?" når jeg leste overskriftene i enkelte nettaviser om fødselen til sønnen til Prins Harry nå nylig. Det er vel bare ekstremt trofaste lesere av sladderpressen "se og hør" eller lignende utgaver som bryr seg nevneverdig om slike hendelser... 

Anonymkode: 0e7e9...95a

Nummer 7 i rekefølgen som er barnebarn av dronningen er like mye kongelig som det nummer 2 er.

 

Anonymkode: d263f...072

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Nummer 7 i rekefølgen som er barnebarn av dronningen er like mye kongelig som det nummer 2 er.

 

Anonymkode: d263f...072

Forskjellen er jo at nr 2 er garantert å bli Konge, mens nr 7 er garantert å aldri sitte på tronen.

Anonymkode: 64ebd...809

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at graden av religiøsitet er direkte omvendt proporsjonal med intelligensen, finnes unntak, men som stor nok gruppe at statistikk viser det...

Eller jeg tror det ikke, for det er forsket på, så igrunn vet jeg det, men prøver å la være å si det høyt... 

Tror jeg må tom slå på anonym knappen her...

Anonymkode: a28bc...613

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille mennesker irriterer meg noe jævlig! Føler di ofte er dumme og naive.

Mener altså mennesker som alltid på dø og liv skal være så snille med alt og alle, uansett, og så blir di utnyttet og lei seg, men alltid like positive like etterpå.

Ønsker kanskje innerst inne at jeg var slik selv, siden det virker mye bedre enn å være jevnt over negativ og skeptisk slik jeg er meste parten av tiden🙄

men noen er bare så jævlig dumme!!!

Anonymkode: 801cb...8dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og svar. 

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at man ikke både kan like musikk av type Alan Walker (sånt som spilles på mpetre og nrj) og samtidig ha et dypt sjelsliv.

Anonymkode: 07b83...79e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bunad er Harry! Men sier jeg det høyt blir jeg skutt. Jeg skal holde 17.mai-tale i år og har lyst til å avslutte med BUNAD ER HARRY!!! Men jeg tør ikke. 

Anonymkode: 22ba9...f4e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fordommer mot etniske nordmenn som blir muslimer. Synes de fremstår som idioter. Har ingenting imot muslimer/islam generelt (utover at jeg ikke er så begeistra for religion i utgangspunktet), synes bare det å konvertere til en religion som ikke er en del av ens egen kultur bare er teit. Virker som om man prøver å bli noe man ikke er. Spesielt siden konvertitter gjerne blir "mer katolske enn paven", altså veldig ivrige, helt tydelig for å passe inn, "se på meg, jeg er som dere altså, se hvor flink jeg er!". Fremstår som latterlig. Når jeg ser norske/vestlige kvinner med hijab tenker jeg automatisk at de er mindre intelligente og/eller sliter med seg selv på en eller annen måte.

Anonymkode: f9002...c9a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg sier alt rett ut og det tåler sarte sjeler dårlig. Spesielt de som har oppført seg dårlig mot meg. 

Jeg hater de fleste gamlinger og synes ikke de fortjener pensjon eller et bra eldrehjem. Dette har jeg sagt høyt også. Fordi de alltid kjefter og smeller på folk som jobber og bidrar til at de får ha mat på bordet og bli pleiet. Opplever ofte at gamlinger, kommer bort og kjefter på meg fordi jeg puster, vetta hva som er galt oppi huet på de, men de burde skamme seg og slutte å klage på hver minste ting, da får de legge seg i grava hvis de ikke tåler at folk puster og verden går videre for hver dag ☺️

Anonymkode: ab740...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg syns ikke søskenbarn, skulle hatt lov å bli kjærester eller gifte seg, det er for nært familiebånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2019 den 18.10, AnonymBruker skrev:

- voksne mennesker med kun VGS som "utdanning"

- folk som fester hver bidige helg

- Folk med stygge tatoveringer( tatoveringer generelt er harry)

-Overaktive bekjente på insta, der de gjerne poster om alt og ingenting og topper det hele med teite sitater.

- Folk med stygg interiør stil der de eier ingenting gammelt med sjel, men i stedet har bombardert huset med kähler og slikt søppel. 

 

Anonymkode: 2f1d4...162

Vgs er da bra utdanning. Mer enn hva jeg har

Anonymkode: c9efd...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2019 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg sier alt rett ut og det tåler sarte sjeler dårlig. Spesielt de som har oppført seg dårlig mot meg. 

Jeg hater de fleste gamlinger og synes ikke de fortjener pensjon eller et bra eldrehjem. Dette har jeg sagt høyt også. Fordi de alltid kjefter og smeller på folk som jobber og bidrar til at de får ha mat på bordet og bli pleiet. Opplever ofte at gamlinger, kommer bort og kjefter på meg fordi jeg puster, vetta hva som er galt oppi huet på de, men de burde skamme seg og slutte å klage på hver minste ting, da får de legge seg i grava hvis de ikke tåler at folk puster og verden går videre for hver dag ☺️

Anonymkode: ab740...a65

Du er vel klar over at du også blir en gamling med tiden. Så trist å vite at du kommer til å hate deg selv. :troest:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...