Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt om det kan kalles fordom, men jeg kunne aldei vært i sexuell kontakt med en mørkhudet. Jeg syntes også mørke peniser er forferdelig turnof. Jeg har jo venner som er mørkhudede og sånt og er ikke rasist.. men ja.. har jo aldri sagt det til noen, bortsett fra et par veldig nære venninner. Føler meg jo stygg som tenker sånn, men jeg kan ikke noe for det. 

Anonymkode: 8ba93...ca2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 5/20/2019 at 7:46 PM, AnonymBruker said:

Vgs er da bra utdanning. Mer enn hva jeg har

Anonymkode: c9efd...4ac

Samme her. Skulle gjort mye for å ha fullført VGS men sykdommen satte en stopper for det. 

Anonymkode: 43c76...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxkos

Fordommer har mange, For å være ærlig er jeg veldig til å se på rompen til damene, det er blitt som tvangstanker, noen er slappe noen lange andre brede  og noen er faste og stramme, det er noe fint over det,Det gjør meg ikke bejælige, men det har blitt som et studie, Vet det er en uvane, men jobber med saken.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer er stygt og harry, uansett hva de forestiller eller hvor på kroppen de er. 

 

Anonymkode: 7ed6a...a94

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrivefeil er et tegn på lav intelligens.

Anonymkode: 48fb3...0ba

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har massevis av fordommer.... men jeg sier de høyt jeg da :sjenert:  Heldigvis er jeg sjarmerende og slipper unna med det.

Jeg har fordommer mot: Lillestrøm, Tuja, Middelaldrende kvinner med store øredobber av mørkt treverk, sinte folk, P4 og alle andre radiokanaler med reklame og dritgammel musikk, pensjonister i "syden", folk som hører på P4, bysnobber, folk som til hyppig skriver debattinnlegg i lokalavisen (uten å inneha noe verv eller spesifikk fagkompetanse), .. ja det er mye.. 

Anonymkode: 05e33...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Hater abortforkjempere. Blir så sint over det hele "min kropp, mitt valg" men nei, kroppen inni din kropp er IKKE DIN kropp. Ingen ber om å bli skapt men alle har rett til å leve mener jeg. Og ja jeg har tatt abort og det må jeg leve med. Jeg var hjernevasket og trodde at det var kvinners rett å drepe babyen sin fordi det ikke "passer", for det er bare "noen celler". Nei jeg mener ikke at abort skal bli ulovlig men jeg mener folk burde skaffe seg et bedre menneskesyn. Babyen er et menneske like mye som kvinnen som bærer det og er like mye verdt. Bruk beskyttelse eller la være å ha sex! Barn kan alltids adopteres bort, det finnes mange mennesker der ute som ønsker seg barn.
- Hater feminister.
- Den seksuelle frigjøringen av kvinner og innføring av abort gagner menn mer enn det gagner kvinner. Kvinner blir i større og større grad sett på som sexobjekter (av menn), noe man kan bruke og deretter kaste. Før var det mannens rolle å være kvinnens beskytter, feminister har ødelagt dette og innført et voldtekssamfunn. 

Anonymkode: 7a6d7...8e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke akkurat "fordommer" da, men: 

Det hsr vært en del snakk / skriverier om laks som har dødd i løpet av de siste par dagene / ukene. Så kommer mangemillionærer / milliardærer fra all oppdrettslaksenog klager over at de ikke får nok økonomisk støtte / tilskudd fra myndighetene. 

Forbanna fjols! Tenker jeg da. Når de faktisk har tjent SÅ forbanna gode penger på sin næring, så har de overhodet ingenting å sutre over...    

Anonymkode: 0e7e9...95a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg får fnatt av sånn typisk A4 liv med ekteskap, hus, barn stasjonsvogn og hund. kjenner jeg grøsser bare jeg skriver det😂 Det gjelder spesielt de som planlegger et slikt liv fordi "alle andre gjør det og det er samfunnets oppskrift" Anser dem som at de har lite autonomi.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner er kravstore, usjarmerende og kjedelige ! Helt motsatt av hva de tror om seg selv .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som forandrer oppførsel og alle interessene sine hver gang de får ny kjæreste. Har de ingen egen personlighet? Selvfølgelig kan ny kjæreste introdusere deg for nye hobbyer osv, men noen drar det veldig langt.

Anonymkode: 89cc4...923

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/11/2019 at 8:47 PM, AnonymBruker said:

En mening jeg ikke tør si høyt: jeg synes det mest uinteressante i hele verden er når noen forteller historier om hva de har drømt i natt! 

 

Anonymkode: b39ef...5be

Dette er noe alle synes. Men allikevel insisterer mange på å fortelle. Verste er når de prøver virkelig hardt å engasjere deg. Leste noe sånt som at ''jeg vil kun høre drømmen din om jeg var med eller noen hadde sex''

Anonymkode: 89cc4...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter
På 19.1.2019 den 12.43, BlackCloud skrev:

Ja, men jeg snakker ikke spesifikt om det, jeg tenker mer på andre ting. Nordmenn er gode på feminisme, demokrati og lite kriminalitet. Samtidig er ikke det så rart at Norge er gode på de tingene. Når jeg sier at jeg mener nordmenn har dårlig moral og verdier så snakket jeg mer om seksualmoral, familie, nestekjærlighet osv. Dessuten er fylla hver helg en klassiker, og mange har et utrolig egoistisk livssyn, dette ser man jo også her inne på KG, hvor folk skriver om hvor forferdelig det er å ha barn, for da kan man ikke lenger kun tenke på sine egne behov. Nordmenn virker også ganske tafatte i mine øyne, lukker øynene for hva som skjer i verden, drar for eksempel til Marokko med ideen om at ingen skal forhåndsdømmes.

Det som virker viktig for min generasjon er i store trekk hvordan man oppfattes av andre og hvordan man kan manipulere hvordan man oppfattes og virke best mulig (sosiale medier), fylla & ha det fett, materialisme materialisme materialisme, kvinner får kastet syre i ansiktet som straff for å avvise folk i andre land, her skriker vi ut om en mann ser på oss feil, samtidig er Norge et av landene (eller det landet?) med flest kjønnsykdommer og folk ligger rundt i hytt og pine, man tar botox fra man fyller tjue og opererte rumper er mote, så kan man gråte på snapchat etterpå fordi noen kritiserer dette, for da er man også et mobbeoffer, og grøss og gru, ingen innser hvor heldige vi er som faktisk bor i Norge. De snakker heller om hvor kjeeedelig Norge er og drar på ferie til Dubai. 

For ikke å snakke om gamle Olga som har sittet alene hjemme 4 måneder på rad fordi ingen i familien har tid til å besøke henne, alle jobber fulltid på grunn av et jag etter materialisme og det å ha en fin leilighet midt i byen, for Gud forby om man ikke bor så sentralt at folk pisser på døra di på vei hjem fra bar en lørdags natt. Det tar nok et par uker før noen får med seg at Olga er død. Og barna er selvsagt i barnehagen fra den dagen man får lov, for oppdragelsen kan barnehagetantene ta seg av, jeg må nemlig på jobb. I det minste har folk flest en sykt bra Instagram feed, og da vil alt bli bra.

Satt på 

Dritbra skrevet!

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎5‎/‎22‎/‎2019 at 10:44 PM, AnonymBruker said:

- Hater abortforkjempere. Blir så sint over det hele "min kropp, mitt valg" men nei, kroppen inni din kropp er IKKE DIN kropp. Ingen ber om å bli skapt men alle har rett til å leve mener jeg. Og ja jeg har tatt abort og det må jeg leve med. Jeg var hjernevasket og trodde at det var kvinners rett å drepe babyen sin fordi det ikke "passer", for det er bare "noen celler". Nei jeg mener ikke at abort skal bli ulovlig men jeg mener folk burde skaffe seg et bedre menneskesyn. Babyen er et menneske like mye som kvinnen som bærer det og er like mye verdt. Bruk beskyttelse eller la være å ha sex! Barn kan alltids adopteres bort, det finnes mange mennesker der ute som ønsker seg barn.
- Hater feminister.
- Den seksuelle frigjøringen av kvinner og innføring av abort gagner menn mer enn det gagner kvinner. Kvinner blir i større og større grad sett på som sexobjekter (av menn), noe man kan bruke og deretter kaste. Før var det mannens rolle å være kvinnens beskytter, feminister har ødelagt dette og innført et voldtekssamfunn. 

Anonymkode: 7a6d7...8e9

Abort ja! Det hadde jeg glemt. Jeg har faktisk sterke fordommer mot abortmotstandere. Særlig de av hankjønn som aldri vil kunne forstå hva det egentlig  innebærer å bære fram et barn. Deres egentlig motiv er å kontrollere og straffe kvinner. Det handler om makt og ingenting annet. Omtanke for fosteret er bare et påskudd. Dette er menn kvinner bør holde seg langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mener at Nordmenn er skamfult nasjonalistiske. Alle partiene på stortinget, fra Rødt til FrP, prøver å være mest mulig nasjonalistiske for å tiltrekke seg stemmene våre. Og det virker!

Jeg er globalist på min hals. Jo mer avtaler og sammarbeid vi har på tvers av grenser, desto bedre. Ja til ACER! Ja til EU! Ja til EØS! Ja til Schengen! Ja til alt sammen!

Norge fortjener ikke sin rikdom, og burde gi bort store deler av den. Det er ikke rett at jordens ressurser skal holdes innenfor landegrensene og bare komme de til gode som tilfeldigvis er født på rett side av en strek tegnet på et kart. Oljen i nordsjøen tilhører alle menneskene på hele planeten.

Landegrenser er uetiske. Ingen nasjoner er legitime. Inget "land" har rett til å "eie" store landområder. Alle mennesker burde få lov til å forflytte seg helt fritt, og slå seg ned der de selv vil. Alt annet er direkte ondskapsfult.

Anonymkode: ec0c5...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Landegrenser er uetiske. Ingen nasjoner er legitime. Inget "land" har rett til å "eie" store landområder. Alle mennesker burde få lov til å forflytte seg helt fritt, og slå seg ned der de selv vil. Alt annet er direkte ondskapsfult.

Anonymkode: ec0c5...279

I Europa har man den friheten for europeiske borgere.

Anonymkode: d263f...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde gjøre sitt beste for å ungå krig, men det er tilfeller hvor krig er nødvendig og riktig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/31/2019 at 4:50 PM, AnonymBruker said:

I Europa har man den friheten for europeiske borgere.

Anonymkode: d263f...072

Et ørlite skritt i riktig retning.

Anonymkode: ec0c5...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...