AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1121 Del Skrevet 21. oktober 2018 Jeg har fordommer mot; - Folk som stemmer FrP - Vaksinemotstandere - Kvinner som har lyst å være hjemmeværende med barna sine utover 1.5 år. Snakk om uinteressante uambisiøse kvinner.. - Personer med fibromyalgi og ME som kjemper med nebb og klør når det diskuteres om at disse diagnosene sannsynligvis også inneholder en psykisk komponent. - Røykere - Mennesker som ikke reiser og opplever verden, og som reiser år etter år på campingferie til Sverige - Folk som forsøker å overbevise deres venner på facebook om at deres barn med handicap, downs syndrom eller lignende er en berikelse. Alle oppegående mennesker skjønner at det ikke er noe berikelse, men en løgn som fortelles til man nesten tror det selv. Anonymkode: 0a619...7d2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1122 Del Skrevet 21. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: - Mennesker som ikke reiser og opplever verden, og som reiser år etter år på campingferie til Sverige Anonymkode: 0a619...7d2 Ja for dette er jo noe alle har råd til. Anonymkode: d263f...072 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1123 Del Skrevet 21. oktober 2018 Utlendinger som ikke gidder å lære seg norsk, de ser jeg faktisk ned på. Jobber med en del og de jobber på en norsk arbeidsplass. De gidd ikke gå på kurs eller prøve å lære seg bedre norsk. Også prater de på sitt språk med andre fra samme land i stedet for å snakke med oss og øve seg. Vi prøver å være imøtekommende og hyggelig, men blir lei når de ikke gidder prøve. Navere (ikke alle), men den typen som alle bare vet gjør alt for å unngå å jobbe fordi de ikke vil og vil ha "gratis" penger. De som prakker på seg alle mulige diagnoser og gjør slik at vi andre som en sjelden gang går til legen må vente 3 uker på time.... Anonymkode: 418aa...daf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1124 Del Skrevet 21. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fordommer mot; - Folk som stemmer FrP - Vaksinemotstandere - Kvinner som har lyst å være hjemmeværende med barna sine utover 1.5 år. Snakk om uinteressante uambisiøse kvinner.. - Personer med fibromyalgi og ME som kjemper med nebb og klør når det diskuteres om at disse diagnosene sannsynligvis også inneholder en psykisk komponent. - Røykere - Mennesker som ikke reiser og opplever verden, og som reiser år etter år på campingferie til Sverige - Folk som forsøker å overbevise deres venner på facebook om at deres barn med handicap, downs syndrom eller lignende er en berikelse. Alle oppegående mennesker skjønner at det ikke er noe berikelse, men en løgn som fortelles til man nesten tror det selv. Anonymkode: 0a619...7d2 Herregud... du er så LITE oppegående at du ikke skjønner det selv engang😩 Det skal ganske mye til for at foreldre ikke synes barnet sitt er en berikelse. Uansett Down syndrom eller fregner liksom. Godt for deg at du ikke sier fordommene dine høyt da..😂 Anonymkode: 9ab18...ab3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1125 Del Skrevet 21. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud... du er så LITE oppegående at du ikke skjønner det selv engang😩 Det skal ganske mye til for at foreldre ikke synes barnet sitt er en berikelse. Uansett Down syndrom eller fregner liksom. Godt for deg at du ikke sier fordommene dine høyt da..😂 Anonymkode: 9ab18...ab3 Selv om alle foreldre er glade i barna sine så kan man jo være litt realistisk også. Er du klar over hvilken økonomisk belastning noen av de pålegger samfunnet? Anonymkode: 865ad...908 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1126 Del Skrevet 21. oktober 2018 Ha ha, jeg har masse fordommer og meninger jeg ikke tør å si høyt: 1. Det er ingen menneskerett å få barn, og prøverørsforsøk burde finansieres av den enkelte. 2. Nei, babyen din er ikke særlig interessant. Den er ikke særlig skjønn, heller. 3. Småbarnsfamilier har tilstrekkelig med velferdsgoder nå. 4. Jeg synes IKKE psykisk utviklingshemmede er søte eller sjarmerende. 5. FrP-velgere har litt mindre å fare med enn de fleste andre. 6. Menn som henter seg kone fra Thailand er stusselige stakkarer. De fleste går på trygd, stemmer FrP og er veldig opptatt av at «sosialistenes skattepolitikk». Helt uten tanke for at trygda deres, og velferdssystemet de nyter godt av, er finansiert av nettopp dette... Anonymkode: b39ef...5be 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1127 Del Skrevet 21. oktober 2018 Jeg har fordommer mot voksne folk som leser barne- og ungdomslitteratur slik som f.eks Harry Potter. Anonymkode: d263f...072 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1128 Del Skrevet 21. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv om alle foreldre er glade i barna sine så kan man jo være litt realistisk også. Er du klar over hvilken økonomisk belastning noen av de pålegger samfunnet? Anonymkode: 865ad...908 Du forsto ikke eller?? Anonym snakket ikke om samfunnsøkonomi. Han/hun hadde fordommer mot foreldre som påsto barna deres beriket livet deres hvis barna hadde f.eks. Down syndrom. Og mente de ikke kunne berike foreldrenes liv. Det handler ikke om penger men å «gjøre livet rikere» som i mer meningsfullt🙄 Når det er sagt: jeg må si jeg heller betaler skattepenger for barn med Down syndrom enn mye annet! Anonymkode: 9ab18...ab3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 21. oktober 2018 #1129 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) På 19.10.2018 den 13.40, AnonymBruker skrev: Kvinner som kommer med falske anklager om voldtekt burde får 21 års fengsel, Bare for å nevne det så mener jeg også at menn som voldtar burde få 21 års fengsel. Anonymkode: d263f...072 Enig! Det er altfor lett å lyve om sånt. Syns synd på dem som blir utsatt for det, men som lyver om det skulle fått straff ja. Stakkars menn som får det stemplet når de er uskyldige. Endret 21. oktober 2018 av wintergirl 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #1130 Del Skrevet 22. oktober 2018 Enten er du feminist eller så er du kvinnehater. Anonymkode: d263f...072 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. oktober 2018 #1131 Del Skrevet 22. oktober 2018 Det er ikke lov å mene dette men jeg syns det er komisk med menn som liker å kle seg som damer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 23. oktober 2018 #1132 Del Skrevet 23. oktober 2018 På 3.8.2018 den 22.12, Nina1975 skrev: Greit nok at Pepsi maxen er kalorifattig, men tror den er med på å øke sult/sukkerbehovet. Og da er jo du like langt. Det finnes ingen holdepunkter for at det er riktig, men noen tror at det er sånn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1133 Del Skrevet 23. oktober 2018 Kannibalisme blant mennesker er ikke noe verre enn å spise andre dyr. Anonymkode: 1386d...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1134 Del Skrevet 23. oktober 2018 Fordommer mot menn på kvinneguiden. Anonymkode: 64ebd...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 23. oktober 2018 #1135 Del Skrevet 23. oktober 2018 Jeg synes kvinner er veldig flinke på nærhet og sånn. Men det er ikke lov å si høyt i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1136 Del Skrevet 23. oktober 2018 Så lenge det finnes kvinner som lyver om voldtekt, så burde man ikke automatisk tro på en kvinne om hun sier hun har blitt voldatt, Anonymkode: d263f...072 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1137 Del Skrevet 24. oktober 2018 Man burde hjelpe egne innbyggere før man hjelper innvandrere. Det er ikke rasisme å sette sitt eget land først. Anonymkode: d263f...072 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1138 Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg syns premature barn ser ut som aliens, og de blir ikke noe penere som de blir eldre heller. Anonymkode: 2bdad...7b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 25. oktober 2018 #1139 Del Skrevet 25. oktober 2018 (endret) På 21.10.2018 den 13.31, AnonymBruker skrev: Jeg har fordommer mot; - Folk som stemmer FrP - Vaksinemotstandere - Kvinner som har lyst å være hjemmeværende med barna sine utover 1.5 år. Snakk om uinteressante uambisiøse kvinner.. - Personer med fibromyalgi og ME som kjemper med nebb og klør når det diskuteres om at disse diagnosene sannsynligvis også inneholder en psykisk komponent. - Røykere - Mennesker som ikke reiser og opplever verden, og som reiser år etter år på campingferie til Sverige - Folk som forsøker å overbevise deres venner på facebook om at deres barn med handicap, downs syndrom eller lignende er en berikelse. Alle oppegående mennesker skjønner at det ikke er noe berikelse, men en løgn som fortelles til man nesten tror det selv. Anonymkode: 0a619...7d2 På 21.10.2018 den 17.11, AnonymBruker skrev: Ha ha, jeg har masse fordommer og meninger jeg ikke tør å si høyt: 1. Det er ingen menneskerett å få barn, og prøverørsforsøk burde finansieres av den enkelte. 2. Nei, babyen din er ikke særlig interessant. Den er ikke særlig skjønn, heller. 3. Småbarnsfamilier har tilstrekkelig med velferdsgoder nå. 4. Jeg synes IKKE psykisk utviklingshemmede er søte eller sjarmerende. 5. FrP-velgere har litt mindre å fare med enn de fleste andre. 6. Menn som henter seg kone fra Thailand er stusselige stakkarer. De fleste går på trygd, stemmer FrP og er veldig opptatt av at «sosialistenes skattepolitikk». Helt uten tanke for at trygda deres, og velferdssystemet de nyter godt av, er finansiert av nettopp dette... Anonymkode: b39ef...5be Her ser vi holdningene til enkelte av de som har problemer med at folk stemmer FrP. Ikke akkurat mennesker fra øverste hylle dette. Endret 25. oktober 2018 av Husholdning1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1140 Del Skrevet 25. oktober 2018 46 minutter siden, Husholdning1 skrev: Her ser vi holdningene til enkelte av de som har problemer med at folk stemmer FrP. Ikke akkurat mennesker fra øverste hylle dette. Det har ignenting å si hva man stemmer på. Du får enten pest eller kolera. Anonymkode: d263f...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå