Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Ok jeg skal sitere de jeg reagerte litt på

- Vi burde ikke blande menneskeraser.

- Voldtekts"menn" burde blitt kastrert. Kvinner og menn som lyver om voldtelt burde sitte inne.

- Folk som kler seg ut som dyr og oppfører seg deretter burde blitt avlivet. Hos veterinær.

- Folk som lever på trygd og ikke har en reell sykdom er parasitter.
 

 

...

Hadde håpet på en begrunnelse også. Forøvrig er den nest siste ment humoristisk. De burde derimot legges inn på lukket avdeling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker å lese/høre om muslimer som er fornærma over noe

Jeg elsker å dømme andre mennesker

Jeg synes det er stimulerende å være en egoistisk drittsekk

Jeg er en psykopat (ikke en mening, men fakta) XD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lexicon skrev:

Jeg er en psykopat (ikke en mening, men fakta) XD

 

Om du må påpeke det så er du det nok.

Anonymkode: d263f...072

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Om du må påpeke det så er du det nok.

Anonymkode: d263f...072

Fullt mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse meninger og fordommer jeg ikke sier høyt. Prøver jo å være uhyggelig, og ofte blir fordommer motbevist.

Anonymkode: 50bb1...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her: 

- Vi burde stenge grensene for flykninger, og sende de fleste tilbake. (Eh nei... ikke sende de tilbake, Men kunne ønske vi kunne hjulpet våre egene først, vi gir mer hjelp til flyktninger enn våres folk )

- Vi burde ikke blande menneskeraser.(hvorfor? Skal det være forbudt å få barn med en annen rase hvis man elsker h*n?)

- Å spise hund og katt er helt greit. (Det er ikke greit, nei)

- Hjemmeværende kvinner og kvinner som tar mannen sitt etternavn pga tradisjon setter kvinnekampen tilbake.( Det er bare koselig å ha samme etternavn som dem man er gift med, vel)

- Det finnes bare to kjønn, og man kan ikke være født i feil kropp. Da trenger man en akuttinnleggelse på psyk. (Jo, man kan det) 

- Folk som bruker matallergier som trendsykdommer.(er vel ingen som gjør det, det er et rykte) 

- Fedmeoperasjoner skal betales av personen selv.(mange store mennesker er store pga sykdom og ikke pga livsstil) 

- Folk som er imot pels.(så da er du for dyremishandling da... æsj, skulle likt å sett noen dra av deg huden levende også kunne jeg hørt meningen din om pels på nytt. I mange tilfeller gjør de det og det er ikke godt å vite hvilken pels som er flådd humant og ikke) 

På 2.10.2018 den 20.35, Peaches skrev:

Det var ment som en ironisk kommentar til dere som ikke vil være mer spesifikke på hva dere er uenige i.

 

Anonymkode: 91b46...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

 

Her: 

- Vi burde stenge grensene for flykninger, og sende de fleste tilbake. (Eh nei... ikke sende de tilbake, Men kunne ønske vi kunne hjulpet våre egene først, vi gir mer hjelp til flyktninger enn våres folk )

Synes du virkelig det utsagnet er ekstremt? Er du uenig, er det en annen ting. Jeg ønsker å hjelpe folk der de bor, ikke dra med problemene til Norge.

- Vi burde ikke blande menneskeraser.(hvorfor? Skal det være forbudt å få barn med en annen rase hvis man elsker h*n?)

Ikke forbudt, men på sikt vil mennesker miste mye av særpregene som tilhører forskjellige raser. Det er virkelig synd. Kanskje blir vi også mer disponerte for sykdommer også.

- Å spise hund og katt er helt greit. (Det er ikke greit, nei)

Savner litt en begrunnelse for det du er uenig i. Er det fordi de er kjæledyr? I så fall spiser vi hest, gris og kanin. Alle er kjæledyr, hund og katt er like mye dyr som ku og sau, å gjøre forskjell på disse dyrene er lite logisk.

- Hjemmeværende kvinner og kvinner som tar mannen sitt etternavn pga tradisjon setter kvinnekampen tilbake.( Det er bare koselig å ha samme etternavn som dem man er gift med, vel)

Hvorfor kan ikke mannen til kvinnen sitt navn? En annen ting er at man mister en del av identiteten sin ved å bytte navn. For meg er det veldig svakt.

- Det finnes bare to kjønn, og man kan ikke være født i feil kropp. Da trenger man en akuttinnleggelse på psyk. (Jo, man kan det) 

Igjen, ingen begrunnelse. Å være født i feil kropp en en psykisk sykdom, ikke noe annet. Hvis jeg plutselig identifiserer meg som svart, kan jeg da si "neger" uten at folk hever et øyenbryn? Samme greia. Man er den man er, noe annet er løgn.

- Folk som bruker matallergier som trendsykdommer.(er vel ingen som gjør det, det er et rykte) 

Jeg jobber med disse menneskene på daglig basis, tror nok jeg har et bedre grunnlag for å påstå dette.

- Fedmeoperasjoner skal betales av personen selv.(mange store mennesker er store pga sykdom og ikke pga livsstil) 

Mennesker kan være genetisk disponert for fedme, eller de kan gå på medisiner som gjør det lettere for dem å gå opp i vekt. Men når alt kommer til alt er det livsstilen deres som har skylden, skaden er selvpåført. Da skal ikke jeg betale for opersjonen.

- Folk som er imot pels.(så da er du for dyremishandling da... æsj, skulle likt å sett noen dra av deg huden levende også kunne jeg hørt meningen din om pels på nytt. I mange tilfeller gjør de det og det er ikke godt å vite hvilken pels som er flådd humant og ikke) 

Ikke i Norge, nei. Jeg er for strengere regulering av pelsfarmer, men pels i seg selv er det ingenting galt med.

Anonymkode: 91b46...333

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2018 den 23.57, AnonymBruker skrev:
 

Kvinner bør betale for aborten sin selv!

Anonymkode: 07b83...79e

Hva med de som blir voldtatt og blir gravid som følge av voldtekten? Skal de betale for aborten sin selv? Skjønner godt at du ikke sier dette høyt.

Endret av Skribent09
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig synes jeg det finnes vanvittig mange dumme mennesker. Folk som ikke vet forksjell på eple og pære, folk som ikke kan skrive riktig bokmål, folk som er så dumme at de ikke kan tenke selv, og folk som er diltere her inne på kvinneguiden og som ikke eier egne meninger, folk som må gjenta det andre har sagt, og manipulerende folk.

Anonymkode: 9002e...7bf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig synes jeg det finnes vanvittig mange dumme mennesker. Folk som ikke vet forksjell på eple og pære, folk som ikke kan skrive riktig bokmål, folk som er så dumme at de ikke kan tenke selv, og folk som er diltere her inne på kvinneguiden og som ikke eier egne meninger, folk som må gjenta det andre har sagt, og manipulerende folk.

Anonymkode: d263f...072

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/2/2018 at 8:16 PM, Peaches said:
 

- Vi burde ikke blande menneskeraser.

- Folk som misbruker ordet rasist, så det nå har mistet all betydning.

 

Å være i mot raseblanding er i kjernen av rasisme. 

Anonymkode: 64ebd...809

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes enkelte ikke skulle fått barn. Synes det er direkte dumt at kroppene deres klarte å bære frem barnet. De er både så fysisk uattraktive og dårlig stilt sosialt at deres videreføringer vil dra fremtiden ned. 

Anonymkode: 8786f...b24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fordommer mot folk som går rundt med knust Iphone. Tenker at dette er kandidater til Luksusfellen. Har man ikke råd til en ny mobil så burde man ikke kjøpe de dyreste modellene. 

Anonymkode: 64ebd...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jegskulleønskeat
På 21.7.2015 den 16.47, AnonymBruker skrev:
 

De aller fleste kviner som blir voldtatt har seg selv å takke.

 


Anonymous poster hash: 4d7f4...ef3

 

Håper virkelig du aldri sier dette høyt! For i tillegg til å være krenkende, så er det ikke sant. Det er aldri offerets skyld at det blir voldtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fordommer mot mange av de egenskapene/dumme handlinger jeg selv gjør eller ender opp å gjøre.

 

Er faktisk innforstått med at det er veldig hyklersk, så er ikke fordomsfull mot det.

Anonymkode: 71f2c...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2018 den 1.05, AnonymBruker skrev:
 

Å være i mot raseblanding er i kjernen av rasisme. 

Anonymkode: 64ebd...809

Faktisk så er det ikke det. Det er å sette pris på de rasene og forskjellene vi har i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 4.10.2018 den 23.12, Peaches skrev:

det være forbudt å få barn med en annen rase hvis man elsker h*n?)

Ikke forbudt, men på sikt vil mennesker miste mye av særpregene som tilhører forskjellige raser. Det er virkelig synd. Kanskje blir vi også mer disponerte for sykdommer også.

- Å spise hund og katt er helt greit. (Det er ikke greit, nei)

Savner litt en begrunnelse for det du er uenig i. Er det fordi de er kjæledyr? I så fall spiser vi hest, gris og kanin. Alle er kjæledyr, hund og katt er like mye dyr som ku og sau, å gjøre forskjell på disse dyrene er lite logisk.

Sov du deg gjennom skolen?

1) Blanding motvirker sykdom fordi vi får mer varierte gener. Hørt om innavl?

2) Foskjellen er at katt og hund er rovdyr. De fleste dyra vi spiser, er gras/planteetere. Vi spiser normalt ikke rovdyr.

 

Anonymkode: 0f6b1...a25

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...