Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har fordommer mot 

Menn uten førekort

Menn med skjegg

Menn som ser på tegnefilmer

Menn som leser tegneserier

Menn som er single

Menn som er barnløse

Menn som jobber i lavtlønte yrker

Menn som leier 

Menn som tar lavere utdannelse

Anonymkode: e4245...5e1

Glemte

Menn som ikke spanderer\bruker penger på kvinner

Anonymkode: e4245...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hater overvektige og mennesker med fedme. Jeg blir rett og slett redd dem

Anonymkode: eb2f1...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her.... 

 

Anonymkode: 0e7e9...95a

Hvordan er det en fordom å være lei av å høre om utøya?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Forundret.. skrev:

Det har jeg aldri sett! 

Hvis du bor i Oslo er det veldig godt gjort i så fall. De er over alt. Mange menn i dress på sparkesykel 🤔 

Anonymkode: f5a01...6e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fordommer mot de som sier de har ME. Før så syntes jeg synd på de som fortalte om sykdommen og syntes det var et kjipt liv, men nå har jeg sett sannheten for hva den er. 99% av de som har ME(eller sier de har) lever absolutt ikke som de sier.

Unge jenter som har angst og depresjoner for alt mulig. Noen ganger vet de ikke selv,eller at det ikke er noen grunn. Det virker mer som om de ønsker oppmerksomhet og sympati.

Feite mennesker som skylder på alt annet enn at de sitter på ræva dagen lang og stapper i seg junkfood.

Har og fordommer mot folk som studerer noe og dermed tror de er eksperter. Nei, du blir ikke "profiler" av å ha fullført bachelor i psykologi, du må skaffe deg god erfaring og ha jobbet noen år før du kan være ekspert på noe som helst, det holder ikke å bare lese teori.

Folk som "rykker opp" feks på jobb og forandrer personlighet. De fleste klarer å få en viktigere jobb, men fremdeles være hyggelig, men noen blir blærete og arrogante og ser på seg selv som bedre enn andre.

Anonymkode: d8bbd...055

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Nina1975 skrev:

Har fordommer mot kvinner som får barn med muslimer, synest de er farlig naive.

Mennesker på over 30 som fremdeles leier bolig.

Folk som har vært arbeidsløse i årevis, som har "søkt alt av jobber, alltid"

Mannlige asylsøkere.

Religiøse mennesker. 

Folk som mener at de ikke blir tykk/avhengig av pepsi max (de er som regel tykke de som drikker mye.

Ikke for å kverrulere, men her må jeg komme med en liten faktaopplysning: Man blir ikke tykk av pepsi max. Man blir tykk av for mange kalorier inn. I pepsi max er det ingen kalorier. Så når tykke folk er tykke, er det nok på grunn av andre matvalg, og da er det nok lurt å drikke sukkerfri brus framfor flytende kalorier, selv om vann er best for kroppene og tennene. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Svartfugl skrev:

Ikke for å kverrulere, men her må jeg komme med en liten faktaopplysning: Man blir ikke tykk av pepsi max. Man blir tykk av for mange kalorier inn. I pepsi max er det ingen kalorier. Så når tykke folk er tykke, er det nok på grunn av andre matvalg, og da er det nok lurt å drikke sukkerfri brus framfor flytende kalorier, selv om vann er best for kroppene og tennene. :)

Jeg er ikke den du siterte men forstår hva personen mener. Det er noe med Pepsi Max og overvektige mennesker...og personen skrev også avhengig og det stemmer. De tjukkasen jeg kjenner har flere flasker stående hjemme.

Anonymkode: d8bbd...055

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den du siterte men forstår hva personen mener. Det er noe med Pepsi Max og overvektige mennesker...og personen skrev også avhengig og det stemmer. De tjukkasen jeg kjenner har flere flasker stående hjemme.

Anonymkode: d8bbd...055

Jeg skjønner hva du mener, men man blir fortsatt ikke tjukk av pepsi max. Mange overvektige klær går i joggedress også, men det betyr ikke at man blir tykk av joggedress. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste mennesker er faktisk dumme, å lese denne tråden bekrefter hypotesen

Anonymkode: 7afcc...0f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Maleficenta skrev:

Hvordan er det en fordom å være lei av å høre om utøya?

Ingen som sa det var en fordom. Tråddn heter «har du en mening eller fordom du ikke sier høyt»

Anonymkode: e0e58...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975
3 timer siden, Svartfugl skrev:

Ikke for å kverrulere, men her må jeg komme med en liten faktaopplysning: Man blir ikke tykk av pepsi max. Man blir tykk av for mange kalorier inn. I pepsi max er det ingen kalorier. Så når tykke folk er tykke, er det nok på grunn av andre matvalg, og da er det nok lurt å drikke sukkerfri brus framfor flytende kalorier, selv om vann er best for kroppene og tennene. :)

Greit nok at Pepsi maxen er kalorifattig,  men tror den er med på å øke sult/sukkerbehovet. Og da er jo du like langt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. FrP-ere støtter ABB (meningene hans).

2. Folk som stemmer FrP kan umulig være særlig smarte. De faller for populistiske utsagn, men følger ikke med på politikk.

3. Folk som leser document.no, resett, rights, etc., må være de dummeste menneskene på jorda. Null evne til kildekritikk.

4. Folk som deler artikler fra ovennevnte på facebook. Gjerne flere om dagen. Disse burde skaffe seg jobb.

 

Anonymkode: e68e2...94d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. FrP-ere støtter ABB (meningene hans).

2. Folk som stemmer FrP kan umulig være særlig smarte. De faller for populistiske utsagn, men følger ikke med på politikk.

3. Folk som leser document.no, resett, rights, etc., må være de dummeste menneskene på jorda. Null evne til kildekritikk.

4. Folk som deler artikler fra ovennevnte på facebook. Gjerne flere om dagen. Disse burde skaffe seg jobb.

 

Anonymkode: e68e2...94d

Det er heller ikke særlig smart å skjære alle over èn kam og stemple dem som lite smarte og som "de dummeste menneskene på jorda" fordi de har andre synspunkter enn dine. Det kaller jeg null evne til selvinnsikt.

Studier viser at folk med lav IQ ofte føler seg mer verdifulle enn andre. De har også lett for å sette folk i bås.

Anonymkode: c4002...cdb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fordommer mot; 

Kvinner som får barn før de er 28

Menn som tjener over 1 000 000

Fotballmødre

Kvinner som deler på facebook av matlagning. Vi lager alle mat. 

Kvinner som benytter seg av prøverør.

Anonymkode: fb84c...e70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den du siterte men forstår hva personen mener. Det er noe med Pepsi Max og overvektige mennesker...og personen skrev også avhengig og det stemmer. De tjukkasen jeg kjenner har flere flasker stående hjemme.

Anonymkode: d8bbd...055

 Brus er brus. Det spiller vel egentlig ingen rolle om det skal være "sukker-fritt" eller ikke. 

 Mat og drikke blir ikke automatisk sunn, bare fordi det er lite / ingen sukker i den... 

Anonymkode: 0e7e9...95a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Nina1975 skrev:

Greit nok at Pepsi maxen er kalorifattig,  men tror den er med på å øke sult/sukkerbehovet. Og da er jo du like langt. 

 

Jeg drikker Pepsi max fordi den dekker søtsuget også er det så mye kullsyre at den minsker sultfølelsen 🙄

Anonymkode: f5a01...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

 Brus er brus. Det spiller vel egentlig ingen rolle om det skal være "sukker-fritt" eller ikke. 

 Mat og drikke blir ikke automatisk sunn, bare fordi det er lite / ingen sukker i den... 

Anonymkode: 0e7e9...95a

Jeg har fordommer mot folk som ikke forstår at hvorvidt noe er sunt eller usunt handler om mengde. Gulrøtter er usunt om du spiser for mye av det. 

Anonymkode: 07b83...79e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2018 den 12.27, AnonymBruker skrev:

Har fordommer mot 

Menn uten førekort

Menn med skjegg

Menn som ser på tegnefilmer

Menn som leser tegneserier

Menn som er single

Menn som er barnløse

Menn som jobber i lavtlønte yrker

Menn som leier 

Menn som tar lavere utdannelse

Anonymkode: e4245...5e1

Hvorfor barnløse menn? Barn er bare ekle og slitsomme. Hva skal man med de lissom. Æsj. 

Anonymkode: e22d4...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater narkomane. Har mer sympati for skadedyr enn for disse taperne.

Anonymkode: 7633d...bd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
På 3.8.2018 den 14.37, AnonymBruker skrev:

Jeg hater overvektige og mennesker med fedme. Jeg blir rett og slett redd dem

Anonymkode: eb2f1...bd4

BØ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...