Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

FrP velger er generelt dummer enn resten av befolkning og dette utnytter FrP politikere.. 

 

mange norsk menn som beskylder innvandrer for voltekt og vold er som regel voldelig selv

Anonymkode: 60992...5e8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Håndtverkere. Vil bare gjøre absolutt minimum av det de lover, og prøver stadig å snike seg unna ting de har krevd å få betalt for. Elendige til å rydde opp etter seg når de gjør feil. Må true med forbrukerombud og advokater før retter opp feil. Mange av de er bare ute etter å lure andre.

Anonymkode: aa4c8...734

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med ME er så irriterende negative. Det er akkurat som om de ikke VIL bli friske. 

 

Anonymkode: d548f...eff

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2017 den 2.52, AnonymBruker skrev:

Først nevnte er også uakseptabelt og uansett om de ikke har begått overgrep ennå så er de en gruppe som utgjør en risiko mot barns ve og vell.

Anonymkode: 88a9f...80f

Nei, det er to vidt forskjellige ting. 

Og å vaere pedofil betyr ikke automatisk at du begaar overgrep, og mange av dem tar avstand fra aa begaa overgrep mot barn. 

Endret av Mari Y
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som generelt sett missliker innvandrere. Jeg synes de kommer med vanvittig mye hersketeknikker og arroganse. Snakker ned til meningsmotstandere som at de er dumme, samtidig som at de ikke selv klarer å forholde seg til fakta. Opptrer ofte bedrevitende. Uten å komme med noen bra motargumenter. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- syns innvandringen har gått helt over styr.

- tror ikke på at man kan bli "født i feil kropp".

Anonymkode: 7e3e7...387

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Småbarnsmødre som er helt besatt av barna sine. Jada ungen din er et geni,på lik linje som alle andre unger. De elsker også å sutre over hvor lite søvn de får men enhver idiot vet at får man barn så følger det med våkenetter.

ME syke...alle har den verste formen, men allikavel klarer de å fungere optimalt. Når man taler dem imot så trekker de frem den 1% av ME syke som faktisk er skikkelig syke som en argumentasjon.

Folk med psykiske lidelser som elsker å snakke om sine psykiske lidelser for oppmerksomheten.

Overvektige mennesker( altså de som er veldig store) jeg blir faktisk litt kvalm av å se enkelte av dem der de vagger rundt og lukter vondt.

Somaliere.  Trenger ikke å utdype.

Folk som kommer med den "jeg er ikke 1 kjønn. Jeg er gutt imorgen og jente idag".

Anonymkode: d8bbd...055

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2017 den 15.43, geene skrev:

Jeg har fordommer mot folk som mener dyr er like mye verdt som mennesker

Jeg har det helt motsatt. Jeg har fordommer mot folk som mener dyrearten menneske er mer verdt enn andre arter, for det er absolutt ingen grunn til hvorfor vi skal være det. Ingen forpester jorden mer enn oss også er vi frekke nok til å mene at vi er mer verdifulle enn de andre bare fordi.....Vi er smartere??

Anonymkode: 797ba...9e6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2018 den 19.22, AnonymBruker skrev:

De fleste MED barn har de samme vanlige forpliktelsene også. Så lenge du ikke jobber to jobber, og passer dine gamle og syke foreldre resten av de våkne timene... hysj.

Anonymkode: 3575a...ea6

Uff. Stakkars deg som er så sliten fordi du VALGTE å få barn... hysj. 

Anonymkode: f33cd...702

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull

Godt voksne menn som fortsatt er medlemmer, og kanskje ledere, av ungdomspartier. Creepy as fuck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2015 den 21.39, AnonymBruker skrev:

hvorfor er det dumt? er jo en motesykdom som er kommet de siste årene. Tror du folk før i tiden la seg ned fordi de var slitne? 

 

Anonymous poster hash: f6d30...45a

Jeg sliter veldig med fordummende utsagn basert på manglende kunnskap! Haukeland universitetssykehus deler ikke ditt syn. Hvilken forskning har du å kildehenvise til?

https://helse-bergen.no/avdelinger/kreftbehandling-og-medisinsk-fysikk/forsking-pa-me

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

- syns innvandringen har gått helt over styr.

- tror ikke på at man kan bli "født i feil kropp".

Anonymkode: 7e3e7...387

Greit at man kan vaere uenig i det, men jeg synes også det er greit aa anerkjenne at kanskje er det noe feil i paastandene, også. På samme måte som at ikke all innvandring er bra, heller. Det jeg synes er litt avsloerende er hvor arrogante mange av dem har for aa opptre, men jeg har foroevrig observert at man finner det samme fra motsatt hold, også. F eks dette er litt over streken, selv om jeg tror hun har mange gode poenger. 

Jeg har også selv ved ett tilfelle observert hvordan noen gjorde rasisme-anklage fordi to moerkhudede ikke fikk sitte på en kafe. Men skummer man igjennom artikkelen, så fant man ikke noe bevis i selve artikkelen på at motivet måtte vaere rasistisk. Så kanskje litt på avtrekkeren der, med aa hevde at motivet var rasistisk. 

https://www.vgtv.no/video/158477/raser-mot-advarsel-om-svenske-tilstander

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uføre som klager på lave "lønninger". Hallo! Du jobber ikke!

Anonymkode: 28eb6...7c2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2017 den 7.03, AnonymBruker skrev:

Jeg har fordommer mot de som snakker mer en de hører. De som bruker utallige faguttrykk når de diskutere med folk på fest. De som ligger med svarte fordi de er "eksotiske"  selv om de er født og oppvokst her i Norge.  Jeg tror de fleste er rasister, så med mindre jeg er din venn så blir jeg ikke overasket om du kommer med kommentere som "ja, men de folka er tilbakestående. Kan ikke forstå at hun tørr" Jeg har også fordommer mot folk som synes synd på seg selv. Det er greit å bade i gjørma i en periode, men når det har vart månedsvis så blir jeg bare kvalm av vedkommende. 

 

Anonymkode: 8a3b5...b23

Vel, unnskyld da, for at jeg ikke liker bleike norske menn. Ligger med en mulatt nå, han er så deilig 👌🏼 

Anonymkode: f5a01...6e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det utrolig mange lite reflektere og usympatiske innlegg. Trist lesning. 

Anonymkode: c5b91...ca2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her var det utrolig mange lite reflektere og usympatiske innlegg. Trist lesning. 

Anonymkode: c5b91...ca2

Er vel det som er poenget med en tråd som omhandler fordommer man ikke tør si høyt...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Har du ikke jobb så er du ikke en del av samfunnet, ved untak hvis du hjelper med frivelig arbeid.

- De som spiller videospill 10-15 timer i gjennomsnitt til dagen blir jeg kvalm av. 

- Jeg stemte FRP ifjor.

- Hvor jeg er ifra er du avhengig av bil , så hvis du ikke har lappen tenker jeg med en gang negativt om vedkommende. Spesielt hvis de er passert 25. t.o.m handicappet folk klarer å få lappen 

- De som er uføretrygdet er ofte late. mange misbruker systemet. Mange jeg kjenner som er uføre , er folk som bare spiller eller er online. De kunne vel klart å hatt en kontorjobb da ? 

 

 

Anonymkode: 404ba...f6f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er for mye manipulering av livet. 

Surrogati, eggdonasjon osv.

Ødelegger vi samfunnet på lang sikt? 

Hvorfor ikke godta at man ikke kan få barn f.eks?

Hvorfor skal homofile få barn?

Anonymkode: 4ad9f...dc3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofili er kvalmt

Enslige skulle ikke fått hjelp til å få barn, egentlig ingen skulle fått hjelp. Kan de ikke få barn så synd for de.

Innvandrere er noe dritt

 

Anonymkode: f2f60...a6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...