Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir oppgitt over hvor mange som kjøper overprisede produkter kun fordi en kjendis reklamerer for produktet. Skjønner at barn blir lett påvirket, men skremmende at mange  voksne også er såpass lettpåvirkelige. 

Anonymkode: 64ebd...809

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 13.37):

Jeg har epilepsi med anfall 1-2 ganger i uka, og er sterkt medisinert (med medisiner jeg blir veldig trøtt av). Klarer likevel å jobbe 100 %, i tillegg til å ha to unger. Jeg kan jo ikke ha alle jobbene i verden, så klart - sjåfør og styring av maskiner er jo uaktuelt. Men ulike "kontorjobber" går jo helt fint. Forstår selvsagt at folk har ulike forutsetninger, men epilepsi i seg selv er ingen grunn til at man MÅ være ufør.

Anonymkode: f9002...c9a

Det klarer ikke jeg, så før du dømmer, ha gått i mine sko en mnd.tid med full jobb.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pia mater skrev (På 8.5.2020 den 21.43):

Ikke så enkelt på jakt det gitt 🤷‍♀️

Okei så du skal ut for å drepe et dyr, men blir sur for at et annet dyr dreper din hund? Er du 100% hykler? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man gjøre med alle disse fordommene? Har folk noengang lurt på om de kanskje tar feil? 

Anonymkode: 5c7b7...d24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innvandrer og elsker Norge og nordmenn. Trives svært godt. Kunne ikke tenkt meg å bo et annet sted i verden..... Men, om jeg fikk bestemme selv så hadde jeg ønsket å bo et sted der jeg føler at det er her alt begynte, hvis dere skjønner hva jeg mener. Alltid vært flyktning, så jeg har aldri følt at jeg tilhører et sted. Jeg mener at like barn leker best, selvom jeg leker bra med nordmenn😁 

Jeg er også i mot innvandring på en måte. Ikke fordi jeg tenker at de er farlige eller er byrde for samfunnet. Men mennesker er komplekse, det tar masse tid å tilpasse seg. Tilhørighet er svært viktig for et menneske. Det er mer ulemper enn fordeler når man flytter til et nytt sted (da tenker jeg en annen verdensdel svært ulik fra det man er vandt med). 

Endret av shash90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

shash90 skrev (4 timer siden):

Jeg er innvandrer og elsker Norge og nordmenn. Trives svært godt. Kunne ikke tenkt meg å bo et annet sted i verden..... Men, om jeg fikk bestemme selv så hadde jeg ønsket å bo et sted der jeg føler at det er her alt begynte, hvis dere skjønner hva jeg mener. Alltid vært flyktning, så jeg har aldri følt at jeg tilhører et sted. Jeg mener at like barn leker best, selvom jeg leker bra med nordmenn😁 

Jeg er også i mot innvandring på en måte. Ikke fordi jeg tenker at de er farlige eller er byrde for samfunnet. Men mennesker er komplekse, det tar masse tid å tilpasse seg. Tilhørighet er svært viktig for et menneske. Det er mer ulemper enn fordeler når man flytter til et nytt sted (da tenker jeg en annen verdensdel svært ulik fra det man er vandt med). 

Det var godt skrevet og enig med deg..

Anonymkode: d3b38...b1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er bedre enn alle andre. Mulig det er en beskyttelsesmekanisme.

Anonymkode: d3b38...b1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

At corona er en naturens måte å si fra på at vi trenger en utrensning.

Anonymkode: 5dcf5...595

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke si høyt at jeg haaaater hundeeiere. Her i byen må du flytte blikket ned om du ikke vil trakke i hundebæsj. Utrolig mange hundeeiere som gir faen i å plukke opp bæsjen etter bikkja si. Endel er også så intelligente at de kaster hundebæsjposen ut i veikanten og naturen etterpå. 
Hater hundeeiere som tror at universet sirkler rundt dem og bikkja si. Hater hundeeiere som mange av de er noen psykiske vrak som ikke klarer å leve uten bikkje. 

Anonymkode: 3b263...fc9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ekstremt liten tiltro til leger, og synes at man burde fange opp alle feilene de gjør som fucker opp helsa og livene til folk.

Men nei, de bare svever på en sky av status og attraksjon men null samvittighet og selvinnsikt inni bildet.

Anonymkode: f69b1...728

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.12.2020 den 5.59):

At jeg er bedre enn alle andre. Mulig det er en beskyttelsesmekanisme.

Anonymkode: d3b38...b1b

Ikke for å være frekk her, men det kan vøre en diagnose også

Anonymkode: f69b1...728

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du som kvinne eller mann bare tiltrekker drittsekker så burde du gå å se i deg selv og prøve å finne ut hvorfor du bare tiltrekker slike personer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke babytiden / småbarnstiden noe særlig , syns det var til tider kjedelig .

Jeg har også null interesse av random babyer og barn,  liker kun mine egne og tantunger/ nære venners.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er for mange stygge menn i TV og mediabransjen. Er så lei av stygge gamle menn som intervjues her og der. Er lei av de mannlige nyhetsankrene på TV2. De er fossiler og bør settes på hylla. 

Anonymkode: 9ebd6...e57

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes det er for mange stygge menn i TV og mediabransjen. Er så lei av stygge gamle menn som intervjues her og der. Er lei av de mannlige nyhetsankrene på TV2. De er fossiler og bør settes på hylla. 

Anonymkode: 9ebd6...e57

Enig vi burde bare ha kvinner i tv og media bransjen.

Anonymkode: d263f...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.1.2021 den 21.35):

Enig vi burde bare ha kvinner i tv og media bransjen.

Anonymkode: d263f...072

Nei, vi burde bare ha pene menn, men det er alltid de stygge gamle gubbene som blir tidelt programlederjobber år etter år. 

Anonymkode: 9ebd6...e57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 22.7.2015 den 1.41):

Har fordommer mot røykere, alkoholikere, rusmisbrukere, romfolk, FRP-velgere, folk med skrivefeil i hver setning, folk med tatoveringer, og folk med hund.

 


Anonymous poster hash: 52d95...51b

 

Du da? Perfekt menneske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 20.12.2020 den 23.24):

Hva skal man gjøre med alle disse fordommene? Har folk noengang lurt på om de kanskje tar feil? 

Anonymkode: 5c7b7...d24

Det er veldig viktig å lure på det...

Anonymkode: 5c7b7...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...