Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg noen gang ser en transperson med penis i en damegarderobe kommer jeg til å gå derfra og ikke komme tilbake før de har fått omkledningsbåser.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Misliker folk som bruker ordet pedofil i hytt og vær.  Er det stor aldersforskjell i et forhold så er det alltid noen som ikke har peil som roper opp om pedofili. Det ordet må vi beholde til de verste forbryterne! Det er ikke noe Edgar på 55 er fordi han er sammen med ei på 20!

Anonymkode: 53bf3...56e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2020 den 17.35, AnonymBruker skrev:

Takk. Ja, var noe sånt jeg mente.

 

Det hadde vært interessant å prøve ut? Ja, enig. Finnes det noen land som har dette i praksis nå?

Anonymkode: 4a17b...6d6

Det du tenker på er teknokrati. Tror ikke det er noen som har dette som styreform per dags dato. 

Anonymkode: 5747c...88a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hjelpe meg, jeg har masse fordommer 🤯
- mot folk som bruker barna som klickbait i sosiale medier og gjør et levebrød ut av det, mot folk som er over-meddelsomme på nevnte medier, mot folk som bruker over halve månedslønna på interiør, eller enda verre: på hår, negler og klær, mot vaksineskeptikere, mot baksnakkere, LGTB-hatere, overivrige hundefolk som betrakter dyrene som barn, Trump-tilhengere, mot folk som aldri tør å by på seg sjøl, mot prektige selvhøytidelige folk som aldri har gjort en feil, og til sist- mot karantenebrytere og alle andre forøvrig som «må» reise utenlands til tross for at det frarådes grunnet koronaen.

Takk for meg 😊 Bare hyggelig 🙏
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kvinner som velger å ikke amme er bare utrolig selvopptatte og egoistiske! Fryktelig trist for babyene. 

Voksne som drikker sammen med barn er så lavmål som det kan få blitt. 

Små barn (under 2 år) I barnehage er neglect 

Religiøse har lav IQ ( og liten evne til å tenke selvstendige tanker. 

Folk som tar selfies er patetiske 

Anonymkode: 7e109...407

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som velger å ikke amme er bare utrolig selvopptatte og egoistiske! Fryktelig trist for babyene. 

Voksne som drikker sammen med barn er så lavmål som det kan få blitt. 

Små barn (under 2 år) I barnehage er neglect 

Religiøse har lav IQ ( og liten evne til å tenke selvstendige tanker. 

Folk som tar selfies er patetiske 

Anonymkode: 7e109...407

Hva med de mødrene som ikke får det til  skal de sulte ungene ?

Anonymkode: c56c2...1a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2020 den 22.43, AnonymBruker skrev:

Hva med de mødrene som ikke får det til  skal de sulte ungene ?

Anonymkode: c56c2...1a4

De færreste får det ikke til, de velger å gi opp. Det er hardere jobb enn folk gidder 

Anonymkode: 7e109...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med ikke-vestlig bakgrunn som drar på ferie til hjemlandet kan forbli der. Er det trygt nok til ferie, så er det trygt nok til å bo også.

Anonymkode: 27ea9...fd4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange trangsynte og fordomsfulle mennesker her inne, men jeg sier det aldri, og jeg prøver heller å argumentere saklig imot. Likevel, det skjer til tider at jeg får lyst til å kakke meg selv i hodet fordi ting som skrives er helt bak mål.

 

 

Endret av Uatskillelig
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drittlei av metoo og villebaresnakkelitt. Og generelt offerdyrking

Anonymkode: 48fb3...0ba

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ødelegge alt jeg har akkurat nå, men frykten for å vite om det er verdt det er sterkere.
 
 

Anonymkode: f3c1e...4e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Falske vipper er stygt. Lyser fake på lang vei i 99% av tilfellene. Skjønner ikke at så mange innbiller seg at det er pent. 

Anonymkode: 05f67...bda

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke på det som et voksent, seriøst forhold når par feirer jul hver for seg.

Anonymkode: c0241...ce2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot:

veganere (dobbeltmoralister)

folk som boikotter Israel og som generelt vet lite om demokrati, Hamas og politikk i Midt- Østen

folk som ser ned på religiøse og mener de har lav iq

pakistanere og andre som gifter seg m søskenbarn 

innvandrere som ikke benytter seg av gratis norsktilbudet de 5 første årene de er i Norge, og som kontakter NAV etter 12 år i Norge og klager på at de ikke kan godt nok norsk og vil ha gratis norskkurs. 

Oslo- folk som ikke aner noe om geografien nord for Trøndelag.

Folk som konstant avbryter andre, og tror deres mening er så mye mer viktig enn andres.

Gjerrige folk. 

Folk som ikke hilser tilbake.

 

 

Anonymkode: e5b6f...556

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ser ikke på det som et voksent, seriøst forhold når par feirer jul hver for seg.

Anonymkode: c0241...ce2

Hvorfor ikke? Mange må jo det grunnet jobb, barn eller andre familiære forhold. Enkelte jobber frivillig på julaften også.

 

Anonymkode: 365ad...2e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som behandler f.eks foreldre dårlige mens de lever, mister retten til å bruke sorg-kortet. Og "mamma er dø, stakkars meg" i en hver setting de kan utnytte det for både fri fra jobb, skole og sympati. 

Anonymkode: a6bc8...2c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har fordommer mot:

veganere (dobbeltmoralister)

folk som boikotter Israel og som generelt vet lite om demokrati, Hamas og politikk i Midt- Østen

folk som ser ned på religiøse og mener de har lav iq

pakistanere og andre som gifter seg m søskenbarn 

innvandrere som ikke benytter seg av gratis norsktilbudet de 5 første årene de er i Norge, og som kontakter NAV etter 12 år i Norge og klager på at de ikke kan godt nok norsk og vil ha gratis norskkurs. 

Oslo- folk som ikke aner noe om geografien nord for Trøndelag.

Folk som konstant avbryter andre, og tror deres mening er så mye mer viktig enn andres.

Gjerrige folk. 

Folk som ikke hilser tilbake.

 

 

Anonymkode: e5b6f...556

Ikke alle innvandrere har rett til gratis norskkurs

Anonymkode: 66b4b...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi680 skrev (På 3.6.2020 den 8.01):

Ja det gjør det. Vil du ha epilepsi?

Jeg har epilepsi med anfall 1-2 ganger i uka, og er sterkt medisinert (med medisiner jeg blir veldig trøtt av). Klarer likevel å jobbe 100 %, i tillegg til å ha to unger. Jeg kan jo ikke ha alle jobbene i verden, så klart - sjåfør og styring av maskiner er jo uaktuelt. Men ulike "kontorjobber" går jo helt fint. Forstår selvsagt at folk har ulike forutsetninger, men epilepsi i seg selv er ingen grunn til at man MÅ være ufør.

Anonymkode: f9002...c9a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/22/2020 at 1:27 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke? Mange må jo det grunnet jobb, barn eller andre familiære forhold. Enkelte jobber frivillig på julaften også.

 

Anonymkode: 365ad...2e9

Jeg snakker ikke om de som av ulike grunner ikke har så mye valg, men om de som fortsatt må feire jul med sin barndomsfamilie "for ellers blir det ikke jul".

Anonymkode: c0241...ce2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...