Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du uttaler noe rasistisk, burde du bli sendt et par år i fengsel.

Anonymkode: c5fa3...746

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig jeg også. Skjønner jo at mennesker har et biologisk ønske om å reprodusere seg og at det er leit for de som ikke kan få barn, men vi er for mange som det er og trenger ikke ta i bruk teknologi for å bli flere. 

Anonymkode: 985a1...0a2

Litt enig. De skulle heller gjort det enklere å adoptere med tanke på alle som trenger et hjem. Ikke nøre opp under egoismen ved at man må ha et barn med egne gener

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du uttaler noe rasistisk, burde du bli sendt et par år i fengsel.

Anonymkode: c5fa3...746

Men hva er rasistisk å si? Det kommer jo ofte an på hvor hårsåre folk er. Noen tolker jo alt i verste mening. F. Eks er det noen som blir flyhakkende forbannet dersom noen bare spør uskyldig hvor de er fra, dersom de har et litt eksotisk utseende 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mannevonde kvinner, som man kan se her og der, er på lik linje med incels. 

Anonymkode: 5c95d...16c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som finner seg thaidamer og damer som finner seg tyrkere har nådd bunnen.

Anonymkode: 2311c...e04

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Det burde ha vært noe slags form for attest eller ivertfall psykisk kartlegging før man fikk barn. Jeg sier ikke at hus, hjem, partner, økonomi og alt det skal være på plass men hodet til foreldrene og prioriteringene deres burde vært «godkjente» før man fikk barn.

- Jeg er litt skeptisk til hele feminist bevegelsen av og til. Jeg er helt for at vi skal ha like rettigheter og lik lønn for likt arbeid, med andre ord at vi skal være likestilte. Vi trenger ikke dra et kjønn ned i søla for at det andre skal komme seg opp, vi skal likestilles! Også de kvinnene som klager på at alle mannfolkene får jobber og at det er mannsdominert og det er kun fordi de er kvinne, tenker de ikke over at kanskje «Per» var mer skikket og hadde mer utdannelse/erfaring enn deg? Ansett den som er best til stillingen! Ikke ansett fordi en trenger flere kvinner i lederstillinger, ansett den som klarer jobben uavhenging av kjønn

- Jeg skal vel være veldig forsiktig med dette, men jeg finner dessverre ikke folk av annen etnisitet tiltrekkende. Jeg har gått både på skole og hatt kollegaer og de er alle tiders folk på hver sin måte men hjernen min blir bare ikke tiltrukket av dem. Folk kaller meg rasist når jeg har nevnt på det men sannheten er at jeg ikke blir seksuelt tiltrukket av dem, akkurat som andre ikke liker lave menn, feite damer, hårete rygger, små pupper etc...
 

Endret av Thjelp
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Thjelp skrev:

- Det burde ha vært noe slags form for attest eller ivertfall psykisk kartlegging før man fikk barn. Jeg sier ikke at hus, hjem, partner, økonomi og alt det skal være på plass men hodet til foreldrene og prioriteringene deres burde vært «godkjente» før man fikk barn.

- Jeg er litt skeptisk til hele feminist bevegelsen av og til. Jeg er helt for at vi skal ha like rettigheter og lik lønn for likt arbeid, med andre ord at vi skal være likestilte. Vi trenger ikke dra et kjønn ned i søla for at det andre skal komme seg opp, vi skal likestilles! Også de kvinnene som klager på at alle mannfolkene får jobber og at det er mannsdominert og det er kun fordi de er kvinne, tenker de ikke over at kanskje «Per» var mer skikket og hadde mer utdannelse/erfaring enn deg? Ansett den som er best til stillingen! Ikke ansett fordi en trenger flere kvinner i lederstillinger, ansett den som klarer jobben uavhenging av kjønn

- Jeg skal vel være veldig forsiktig med dette, men jeg finner dessverre ikke folk av annen etnisitet tiltrekkende. Jeg har gått både på skole og hatt kollegaer og de er alle tiders folk på hver sin måte men hjernen min blir bare ikke tiltrukket av dem. Folk kaller meg rasist når jeg har nevnt på det men sannheten er at jeg ikke blir seksuelt tiltrukket av dem, akkurat som andre ikke liker lave menn, feite damer, hårete rygger, små pupper etc...
 

Enig på alle punkter. Selv om det finnes kjekke mørkhudede menn, synes jeg generelt lyse menn er finere (jeg tiltrekkes aller helst av menn med lyst hår, i motsetning til klisjéen "høy og mørk"). Gi meg lang og lys! 

Anonymkode: 05f67...bda

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

- De meget religiøse ( I alle religioner. )

- Menn i 20-årene som dater tenåringer

 Underkategori - som får tenåringer gravide og forlater de

- Folk som tror hijab er et valg.Det er ett stort system med straff og skam som passer på at kvinner skjuler seg. Løsninger er å ødelegge systemet, ikke å straffe kvinner som følger regler de har vokst opp med.

- De som deler minion memes, spesielt i 2020.

- Incels

- Kvinner som kaller seg feminister men er pro alt som feminisme er i mot.

Anonymkode: 9567c...5b5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke utlendinger.

Anonymkode: e82f9...b8d

Hva har du i mot dansker ?

Anonymkode: d263f...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du i mot dansker ?

Anonymkode: d263f...072

Jeg vil ha et hvitt Norge

Anonymkode: e82f9...b8d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha et hvitt Norge

Anonymkode: e82f9...b8d

Så om danskene tok over Norge så ville det vært greit siden de er hvite ?

Anonymkode: d263f...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at alle religiøse mennesker i beste fall er svært naive og i verste fall psykopater. 

Anonymkode: 28e9b...eb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at alle religiøse mennesker i beste fall er svært naive og i verste fall psykopater. 

Anonymkode: 28e9b...eb9

Jeg tror ikke du vet hva psykopat er for noe.

Anonymkode: d263f...072

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2020 den 17.47, Maleficenta skrev:

Litt enig. De skulle heller gjort det enklere å adoptere med tanke på alle som trenger et hjem. Ikke nøre opp under egoismen ved at man må ha et barn med egne gener

enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2020 den 23.34, drue skrev:

Jeg liker ikke Greta Thunberg.

Du er ikke alene...

Anonymkode: eb2f1...bd4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Transseksuelle ødelegger eget utseende ved å endre kjønn, de fleste blir lite pene etter operasjonen.

Anonymkode: 27ea9...fd4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Synes all støtte til religiøse livssyn burde bli kuttet ut, og de som er religiøse burde betale for det selv. 
  • Folk med barn som sliter økonomisk, og fortsetter å få barn.
  • Folk som er uføretrygdet fordi de ikke gidder å jobbe
  • Navere
  • Feite folk som ikke gidder å gjøre noe med det, og koster staten penger

Anonymkode: 2311c...e04

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de som bruker ordet «magisk» til stadighet er litt, ja hva skal jeg kalle det.., teite🤣

(«Maten smakte magisk!») 🤮

 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes me-too kampanjen, i noen tilfeller, har blitt ekstremt overdrevet, noe som er veldig trist for de som virkelig opplever slike ting.

Alle som opplever seksuelle overgrep og voldtekt fortjener å bli tatt på alvor, men om nok folk misbruker og vanner ut slike alvorlige begreper som overgrep og/eller voldtekt så kan det føre til at færre blir trodd og tatt på alvor.

Generelt er jeg imot at folk vanner ut begreper som overgrep, voldtekt, mobbing, angst, depresjon, traume... Det gjør at de som virkelig er rammet ikke blir fanget opp!


 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...