Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle ønske jeg var mer kynisk slik jeg ble villig til å utnytte de mest lettlurte blant oss. 

Anonymkode: 64ebd...809

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke på de som sier de er bifile 😂

Jeg tror de ønsker oppmerksomhet, eller ikke har akseptert fullt ut at de er skjeve.

 

 

Anonymkode: 470d2...31c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2020 den 1.04, Marigrete skrev:

At de som bruker ordet «magisk» til stadighet er litt, ja hva skal jeg kalle det.., teite🤣

(«Maten smakte magisk!») 🤮

 
 

Kunne ikke vært mer enig. Alt er så magisk at det er komisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som mener de har mer rett på alt og krav på ting bare fordi at de har barn. 

Anonymkode: fec77...ea4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose. Hater det ordet. 'Nå skal vi kose oss med ditt og datt' bla bla bla. Det samme med ordet Reflektere. Spyr av det. Pedagogikken er gjennomsyret av det!

 

Også noe jeg kun deler med en annen person: det er tre mennesker jeg virkelig ønsker død. Når det i avisen noen som er død i området de er i, krysser jeg fingrene for at det er de. Noen ganger er det i rette aldersgruppe og kjønn, men desverre ikke kommet nærmere enn det. Det er synd de andre dør da.

Anonymkode: be692...8b1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot somalere, er selv pakistaner så skjønner ikke hvorfor jeg er rasisst

har vel noe med at jeg har veldig dårlig erfaring med somalere og havnet i konflikt med bare de

likte dem før.

Anonymkode: b8016...adc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Steinere. Alternative folk. Folk som innfører gavefri jul og nekter barna sine julegaver. Folk som mener at alt skal være så sunt hele tiden, man kan ikke en gang være litt usunn på julaften eller 17 Mai som bare er en gang i året. Osv osv...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man en penis så skal man gå på herretoalettet og skifte i herregarderoben. Hjelper ikke om man sier man er jente/kvinne. Tenner man på jenter/kvinner og har penis så er det jævlig ukult å se en erigert pikk i dusjen! Det er virkelig liksom det jenter/kvinner ønsker å se i en kvinnegarderobe! :angry:

Anonymkode: d8d21...f5f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Folk som sitter naken i møbler, er ufattelig ekle! Har møtt på to menn på tinder som støtt og stadig skriver "Nettopp kommet utav dusjen, ligger nå naken på sofaen". 🤢 Det er så ekkelt, skittent og heslig. Jeg tenker slike folk er uhygieniske og bare ekle! Får helt avsmak på personen.

Synes det å sove naken er like ekkelt. Fordi man legger seg i samme skitne sengetøyet natt etter natt. 

Anonymkode: a6bc8...2c8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Folk som sitter naken i møbler, er ufattelig ekle! Har møtt på to menn på tinder som støtt og stadig skriver "Nettopp kommet utav dusjen, ligger nå naken på sofaen". 🤢 Det er så ekkelt, skittent og heslig. Jeg tenker slike folk er uhygieniske og bare ekle! Får helt avsmak på personen.

Synes det å sove naken er like ekkelt. Fordi man legger seg i samme skitne sengetøyet natt etter natt. 

Anonymkode: a6bc8...2c8

Mon tro hva du synes om dyr. Hvis du synes et nydusjet menneske er ufattelig ekkelt, må jo en hund eller en katt få deg til å brekke deg bare ved synet.

Anonymkode: 365ad...2e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mon tro hva du synes om dyr. Hvis du synes et nydusjet menneske er ufattelig ekkelt, må jo en hund eller en katt få deg til å brekke deg bare ved synet.

Anonymkode: 365ad...2e9

Jeg har 2 hunder og 2 katter ;) Og nei, jeg brekker meg ikke av å se på dem og ja, alle 4 ligger i sengen min. 

Anonymkode: a6bc8...2c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er riktig at ufrivillig barnløse skal få støtte av staten til kunstig befruktning og IVF. Jeg støtter teknologien og at de vil ha barn. Men jeg synes de skal betale det ut av egen lomme. 
 

Jeg synes heller ikke fedmeoperasjoner, silikonpupper etc skal dekkes av staten. 
 

Jeg synes religion skal fases helt ut slik at vi om noen generasjoner er helt fri for det. 
 

 

Anonymkode: b0910...51a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Jeg kan ikke fordra Kina. Jeg misliker ikke kinesere generelt, og skjønner at flere av dem er både moderne og empatiske, men at Kina er full av gærne, overtroiske og ondskapsfulle mennesker, kan ingen med litt kunndkap benekte. Jeg unngår å støtte dem økonomisk så godt det lar seg gjøre.

-Foreldre med barn som mobber bør virkelig skamme seg. Oppdra barna deres!

-Jeg stoler ikke for fem flate øre på folk som ikke liker dyr.

-Hvis du stemmer FrP er du simpel.

-I utgangspunktet er jeg imot dødsstraff, men det hadde ikke gjort meg noe om vi gjorde unntak for barnemishandlere (i tilfeller der det ikke var noe skyldsspørsmål).

-Det er mega-harry å bruke merkeklær med store logoer.

-Det er utrolig smakløst å snakke høyt om hvor lite/mye penger man har.

-Jeg har inntrykk av at lesbiske og homofile ligger mye mer rundt enn heterofile. Jeg bryr meg ikke, da folk må få gjøre som de vil med kroppene sine, men det er en fordom jeg har.

-Jeg synes mennesker over 30 som er på fylla hver helg er patetiske. 

-De fleste menn er ekle griser.

-De fleste kvinner er manipulerende.

-De fleste barn er irriterende.

 

Anonymkode: b5aaf...87f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke transfob selv om man som heterofil kvinne avviser en transmann med fitte.

Anonymkode: 6d2eb...67a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fordra mennesker fra Midtøsten. Barna deres står for mye av faenskapen som skjer i Oslo, og noen av dem burde ikke få barn så lite som de følger opp de barna de har!!

Anonymkode: 126d7...93e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg angrer på å ha fått kattunge mtp hvor mye jobb det er.

Den får det den trenger av mat/drikke, lek og kos og jeg er selvfølgelig glad i den samtidig som jeg gleder meg skikkelig til den blir 1 år og kan dermed begynne å være utendørs.

Anonymkode: 27ea9...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som gifter seg med thaidamer, og påstår at nettopp de har giftet seg kun av kjærlighet, og at hun ikke har vært bardame. Det VET jeg er bare sprøyt....ALLE som er over 25 og gifter seg med en eldre nordmann har vært det. Jeg har bodd i thailand og kjenner forholdene, men det er likefullt en påstand jeg ikke sier,for jeg vil ikke såre jentene.

Anonymkode: ac9a0...90e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Brukeren over meg, og alle andre som mener som hen, er skikkelig rasister.

2) Reglene rundt matservering er alt for strengt i Norge. Listen er for høy for nye aktører, og mattilsynet er alt for strengt, noe som fører til dårligere tilbud og dyrere mat.

Anonymkode: ec0c5...279

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

1) Brukeren over meg, og alle andre som mener som hen, er skikkelig rasister.

2) Reglene rundt matservering er alt for strengt i Norge. Listen er for høy for nye aktører, og mattilsynet er alt for strengt, noe som fører til dårligere tilbud og dyrere mat.

Anonymkode: ec0c5...279

Jeg hater folk som bruker ordet hen. Det vitner om lavere utdanning og iq.

Anonymkode: eb2f1...bd4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...