Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Oi. Etter å ha lest litt i denne tråden, så er jeg ikke så råtten som jeg trodde 😳

Anonymkode: f3366...685

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 27.2.2019 den 20.16, AnonymBruker skrev:

Tilsynelatende smarte menn med gode verdier som dater "instababes". Da blir jeg veldig oppgitt. 

Anonymkode: 1944d...34c

Når du har penger er alt mulig. Du kan kjøpe en til frokost, en til kvelds, og en som du kan ha ved døroppgangen som utstillingsdukke, og fin å se på.

Anonymkode: 49e13...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når du har penger er alt mulig. Du kan kjøpe en til frokost, en til kvelds, og en som du kan ha ved døroppgangen som utstillingsdukke, og fin å se på.

Slipper å jakte hver helg på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På 2.6.2019 den 9.43, AnonymBruker skrev:

Alle menn er utro om den rette muligheten byr seg..

Anonymkode: 98b17...989

Nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 15.4.2019 den 10.13, ThotSlayer skrev:

Folk tror utdanning er et kvalitetsstempel. Det er det ikke.

De som før i tiden endte opp med å jobbe etter skole tar nå bachelorgrader for å kunne gjøre det samme. Det er ikke slik at folk automatisk har blitt mer smartere bare fordi samfunnet nå i større grad tar høyere utdanning. 

Det vil alltid være idioter blant oss.

Vi har blitt dummere siden det nå trengs bachelor for å gjøre det samme. Om 10 år trengs det kanskje master. Ser ikke bort fra at man må ta bachelor for å jobbe i kafé snart heller. Er bare for å tjene penger alt sammen

Anonymkode: 8786f...b24

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har blitt dummere siden det nå trengs bachelor for å gjøre det samme. Om 10 år trengs det kanskje master. Ser ikke bort fra at man må ta bachelor for å jobbe i kafé snart heller. Er bare for å tjene penger alt sammen

Anonymkode: 8786f...b24

Er helt enig i dette!

Har kompiser som har vært ansatt i mange år i samme bedrift. Ble hyret uten høyere utdanning/papirer og har gjort en utmerket og stødig jobb i alle år. Når bedriften nå skal ansette, kreves det plutselig Master. Og det uten at det reellt trengs høyere utdannelse for å utføre jobben tilfredstillende. De rister godt og oppgitt på hodet. Norge er i særlig grad blitt et master samfunn, fordi det har blitt trendy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Foreldre som skryter av hvor mange overtidstimer de jobber. Sett foreldre som skryter over at de jobber 60 timer i uka, år etter år. Enkelte av dem passer jo også på å få det frem i sosiale medier.

Selv klarer jeg ikke tenke annet enn at de prioriterer jobben over sine egne barn. 

Anonymkode: 64ebd...809

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

-Jeg hater folk som alltid skal fortelle andre at verden er overbefolket og at man ikke skal eller bør få barn. Mind your own f***** business.

-Misliker sterkt innvandrermenn som leker vestlig mot vestlige men er tvers gjennom falsk og dobbeltmoralsk når de først er blant sine egne.

-Misliker sterkt en del bloggere som blogger kun fordi de er late og ser på det som lett tjente penger.

-Misliker sterkt bv-fanatikere som anklager alle som er kritiske til barnevernet for å være anti-bv. Er det mulig å være så forbanna naiv?

-Religioner er roten til alt ondt.

Anonymkode: 1cb4b...d8f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

-Jeg hater folk som alltid skal fortelle andre at verden er overbefolket og at man ikke skal eller bør få barn. Mind your own f***** business.

-Misliker sterkt innvandrermenn som leker vestlig mot vestlige men er tvers gjennom falsk og dobbeltmoralsk når de først er blant sine egne.

-Misliker sterkt en del bloggere som blogger kun fordi de er late og ser på det som lett tjente penger.

-Misliker sterkt bv-fanatikere som anklager alle som er kritiske til barnevernet for å være anti-bv. Er det mulig å være så forbanna naiv?

Har du noen eksempler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mennesker er roten til alt vondt. Det er ikke troen som dreper f.eks, men menneskene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mødre som ikke orker eller har lyst å amme.
Har du først satt barn til verden så gjør vertfall en liten innsats før du legger amming på hylla. Det minste du kan gjøre er å jobbe litt for å gi den beste maten til barnet ditt.

Anonymkode: 7c10b...a8b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er lut lei all homopropagandaen og pride og kjønnsforvirra folk...

Anonymkode: 5f137...5e5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja, hvor skal jeg starte? 

- Mødre som ikke er sammen med faren når en unnfangelse skjer, men beholder barnet fordi de visstnok ikke klarer å ta abort. Utrolig egoistisk. 

- Eggdonasjon, prøverør osv burde vært forbudt. Kan du ikke få barn så burde du heller få deg et fosterbarn i stedet for å tvinge frem unger i en allerede overbefolket verden. 

- Voksne folk som ikke klarer å småprate, si hei, smile etc. 

- Gjerne er det dårlige foreldre som får flest barn.

- Foreldre som sliter psykisk, ikke har jobb, penger eller ressurser burde ha nok selvinnsikt til å ta abort. 

- Norge har et patetisk rettssystem og praktiserer for milde straffer. 

- Folk som ikke eier stil og har dårlig interiørsmak. De som har masse sølv, shabby chic, møbler de har «pusset opp», skrift og bokstaver.

- Mennesker som sidestiller mennesker og dyr. Finnes faktisk noen som tror vi er i «samme situasjon» enda jeg er i permisjon med baby, og vedkommende har en hund.

- De som har huset fult av katter. Uhygienisk og lukter dritt. 

- Folk som er aktive på instragram og tror folk bryr seg. Virker som at de ofte må tvinge frem noe patetisk å skrive som F.eks «I dag har Milian-Matheo og Milea-Leandra vært forkjølet, så her har vi bare ligget rett ut foran TV’en.» 

- Ellers ser jeg også ned på folk som er veldig aktive på sosiale medier, da særlig de som eksponerer barna sine. 

- Jenter som på liv og død skal ha langt hår, uansett om det ser ut som en sliten mopp. 

- Mødre som ikke klipper håret på sønnene sine. Det ser lurvete ut med langt hår, klipp nå ungen din. I tillegg syter og klager de når folk kommenterer det.

- I de fleste tilfeller er det helt ok at barnevernet henter barnet på føden uten at biologiske foreldre får samvær.

- Foreldre som har problemer med barnevernet mangler selvinnsikt. 

- Mennesker med piercinger i ansiktet klarer jeg ikke ta seriøst. 

- Folk som følger trender og ikke har egen smak eller personlighet. 

- Særlig damer som ikke klarer ha en mening og tenker stort sett «vet ikke» om det meste. 

- Jenter som driver med hest.

- De som bruker klær fra Gant og Lexington. Den «seilerstilen» ble ut for flere år siden. Det er ikke fint med amerikanske flagg, tau og mokkasiner. 

Anonymkode: 3b2c0...5b5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 9.6.2019 den 2.18, AnonymBruker skrev:

Jeg er lut lei all homopropagandaen og pride og kjønnsforvirra folk...

Anonymkode: 5f137...5e5

Jeg er lei av folk som deg

Anonymkode: 17851...5f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 2.6.2019 den 9.43, AnonymBruker skrev:

Alle menn er utro om den rette muligheten byr seg..

Anonymkode: 98b17...989

Det er jo ikke en fordom, det er en påstand.

Du har forøvrig rett i det du sier. Vi menn har konstant lyst på alle fine jenter vi ser. Selv om vi er i forhold kler vi dem av med øynene og drømmer.

Anonymkode: 969a6...82e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
På 9.6.2019 den 2.09, AnonymBruker skrev:

Mødre som ikke orker eller har lyst å amme.
Har du først satt barn til verden så gjør vertfall en liten innsats før du legger amming på hylla. Det minste du kan gjøre er å jobbe litt for å gi den beste maten til barnet ditt.

Anonymkode: 7c10b...a8b

Hva med mødre som er redd for å amme? Vil tro det er bedre for babyen å få mat på en annen måte, om ammingen hver gang blir ukoselig fordi mor er redd og utilpass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
AnonymBruker

Folk som bruker likestillingskampen kun for å mele sin egen kake. Jeg jobber i en bedrift hvor man jobber på provisjon. Desto mer vi klarer å selge desto høyere lønn får vi. Enkelte kvinner har merket at de tjener mindre enn mennene og mener det derfor foregår diskriminering av kvinner.  Men den eneste diskrimineringen som skjer i bedriften er at de som jobber mye og effektivt tjener mer enn de som jobber lite og mindre effektivt.  Den eneste grunnen til at de klager over diskriminering er fordi de ønsker høyere lønn uten å være villig til å legge ned arbeidet som kreves for å få lønnen.

Anonymkode: afa80...bd0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎6‎/‎9‎/‎2019 at 1:55 AM, Kjærlighetsbarn98 said:

Mennesker er roten til alt vondt. Det er ikke troen som dreper f.eks, men menneskene. 

Ja, men når mange nok av dem samler seg om en tro normaliseres mye dritt. Da kan de gjemme seg bak religionen og da blir terskelen lavere for å for eksempel drepe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk bruker bare religion som en unnskylding for å hate.

Anonymkode: 17851...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinner får ofte ufortjent mye skryt for ikke gjøre noe som helst.

Samtidig er det også kvinner som ikke får den skryt de fortjener.

Anonymkode: d263f...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...