Gå til innhold

Er så spent på svar

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ææ, nå håper jeg virkelig det som lå der i sted er riktig, nå er det borte igjen. Men om de sa det i fjor, er det vel riktig i år også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samordna opptak i 2013 da det samme skjedde: "Ved en feiltagelse har svarene i nettsøknaden vært tilgjengelig å se i en kort periode. Svarene som lå ute er korrekte, men fordi vi ikke har fått produsert ferdig all informasjonen som skal ut ennå, er nå svarsiden stengt igjen. Vi legger alle svarene ut igjen i løpet av kvelden. Vi beklager dette på det sterkeste. "

Anonymous poster hash: 3b474...c53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ajhh, fikk hverken først eller andre. Fikk tilbud ril ålesund. Jeg bor i oslo, jar kjærste ,alt ser tåkete ut for meg. Fysøren,

Noen som veit hva jeg kan gjøre. Hvordan får jeg take i bolig, leie, eller student bolig. Hvor mye evntl koster student bolig?!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, var akkurat for sen til å se det :( Klarer ikke å vente til ikveld!!

Anonymous poster hash: 6cee2...6d4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et lite glimt selv! Kom inn på studiet med 0,74 i margin, weho! :) Trodde jeg skulle gråte av lykke, men kjenner at en følelse av at jeg gruer meg/nervøsitet har tatt over... Begynner å nærme seg skolestart nå.

Anonymous poster hash: 94612...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også se. Mitt resultat ble ikke kvalifisert, så da blir det nettstudier og nytt forsøk med generel studiekompetanse neste år. Hadde håpet å slippe det 😔

Anonymous poster hash: 74a7a...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk et lite glimt selv! Kom inn på studiet med 0,74 i margin, weho! :) Trodde jeg skulle gråte av lykke, men kjenner at en følelse av at jeg gruer meg/nervøsitet har tatt over... Begynner å nærme seg skolestart nå.

Er også kjempe nervøs før studiestart :s Når begynner du å lese? Får lyst til å begynne å forberede meg allerede nå fordi jeg er så nervøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom ikke inn, har 4,7. Om jeg husker rett var det 5,0 for å komme inn. Nr 37 på venteliste, så det er vel ikke mye håp på å komme inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også kjempe nervøs før studiestart :s Når begynner du å lese? Får lyst til å begynne å forberede meg allerede nå fordi jeg er så nervøs

Er blitt rådet til å vente med å kjøpe bøkene til skolestart. Tenker jeg prøver å ha ferie med god samvittighet inntil studiestart. Blir nok til at jeg starter å lese da :-) Du da? Hva kom du inn på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blitt rådet til å vente med å kjøpe bøkene til skolestart. Tenker jeg prøver å ha ferie med god samvittighet inntil studiestart. Blir nok til at jeg starter å lese da :-) Du da? Hva kom du inn på?

Kom inn på noe innenfor realfag. Vet allerede noe av pensumet, derfor frister det litt å begynne nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Nå er jeg så ufattelig utålmodig.

Vil så gjerne vite. Har søkt bare et studium, et sted, så kommer jeg ikke inn har jeg et problem. Jeg er voksen student og har søkt permisjon fra jobben min. Kommer jeg ikke inn må jeg finne en annen jobb for et år.

Ekstra spennende når jeg ser andre har fått svar.

Venter utålmodig.

Anonymous poster hash: 9380a...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg grugleder meg!! Vet at jeg er AKKURAT litt under snittet som var i fjor, så håper bare de søkerne i år har noe lavere snitt. De tar jo inn flere pga det er en del som hopper av underveis. Hører jeg prøver å trøste meg selv her :(. Lykke til alle sammen

Anonymous poster hash: 76518...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORDAN ser dere svarene?? Trodde ikke disse kom før den 20, altså om 4 dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg rakk ikke å se :( Vil vite det nååå!

Anonymous poster hash: ce70e...a3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HVORDAN ser dere svarene?? Trodde ikke disse kom før den 20, altså om 4 dager?

Det ble lagt ut en liten stund i morrest ved en feiltagelse. Tror de legger det ut ordentlig senere i dag. I fjor kom det iallefall den 16. Det kommer alltid noen dager før hvert år :)

Anonymous poster hash: 6cee2...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble lagt ut en liten stund i morrest ved en feiltagelse. Tror de legger det ut ordentlig senere i dag. I fjor kom det iallefall den 16. Det kommer alltid noen dager før hvert år :)Anonymous poster hash: 6cee2...6d4

Ah, jeg kommer til å henge på den nettsiden der 24 timer i døgnet nå da. For ja, husker i fjor så kom de ledige studieplasser etter hovedopptaket, så håper det kommer før i år også!. Heldige de smartingene som rakk å se svarene sine :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom inn på førstevalget!!!

Er det flere som skal begynne på optometri studie??

Jeg skal!!! Gleder meg skikkelig. Hvor gammel er du?(lurer skikkelig på alderen til de som starter, da jeg er litt eldre selv) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal!!! Gleder meg skikkelig. Hvor gammel er du?(lurer skikkelig på alderen til de som starter, da jeg er litt eldre selv) :-)

Skal du det? Så bra! Jeg er 20 år gammel, jeg gikk et år på BI før jeg valgte å bytte studie. Gleder meg veldig jeg også! Er sikkelig spent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...