Gå til innhold

Skravlings Mars/April 2016


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Tidlig UL 10. september ... DET er lenge til altså. Dere andre må holde oss oppdatert!

 

Jeg har 11 september :bond: Lenge til!

 

Begynte å blø friskt blod, så må vel melde meg ut herfra.

Ånei! Så utrolig leit :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wei Wei

Neeei.. Har du smerter? :(

Nei, kjenner ingenting.

 

Har bestilt legetime på mandag. Bedre det enn å gå og spotte i to uker og bekymre seg hvert minutt.

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjenner ingenting.

Har bestilt legetime på mandag. Bedre det enn å gå og spotte i to uker og bekymre seg hvert minutt.

Er jo rart om du mister uten smerter da :klo:

Ul til mandag? Eller bare legetime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Er jo rart om du mister uten smerter da :klo:

Ul til mandag? Eller bare legetime?

Jeg skrev at jeg ønsker ul pga frisk blødning. Har hatt hcg måling etter en uker spotting og resultatene steg. Så legen vet om problemmet, men jeg vet ikke om det blir ul eller en ny hcg runde. Fikk bare "du har time hos legen *** den 10.08"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plutselig fått litt rødrosa utflod, håper ikke det er starten på en blødning og en SA. Hva skal jeg gjøre? Følge litt med utover kvelden og ringe lege i morgen om det ikke blir bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det utvikler seg til en blødning, eller hvis du får smerter kan du kontakte legen om du føler det er behov for det. Håper det er noe helt uskyldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring lege I morgen tidlig hvis det ikke blir bedre Marimba.

Mandag syntes jeg hørtes lenge ut Wei Wei. Slike ting skal de (SKAL) behandle som akutt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, får ikke sove!

Begynte å blø litt mer rundt midnatt, så da ringte jeg legevakten. Fikk beskjed om å ringe fastlege kl 8,eller ringe tilbake til legevakten i løpet av natta dersom jeg plutselig skulle få magesmerter. Nå blør det bare bittelitt igjen, lyserød utflod egentlig, men jeg tenker jo det verste og får ikke sove..

Håper alt går bra med deg Wei Wei! Virkelig ikke en god situasjon å være i :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Ring lege I morgen tidlig hvis det ikke blir bedre Marimba.

Mandag syntes jeg hørtes lenge ut Wei Wei. Slike ting skal de (SKAL) behandle som akutt....

Men hva slags behandlig kan de gi?

Ha fortsatt ikke vondt, med blør litt. Må bruke bind nå. Bør jeg kontakte privat gyn? Eller bør jeg ringe fastlegen og spørre om timen i dag? For ei uke siden sa hun hun ikke kan gjøre noe så tidlig (5+3) annet enn hcg måling. På mandag er jeg 7+1.

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan jo ikke gjøre noe annet enn å sende dere til UL for å se etter hjertelyd.. Blødninger er skummelt og ekkelt. Men det er mange som blør litt i løpet av graviditeten. Spes i begynnelsen.

Men man kan ikke blø ut embryoet uten smerter og klumper i blodet. Så ikke gi opp håpet enda :klemmer:

Om du vet om en privat gyn der du bor så kan du jo ringe og spør om å få komme inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her enn så lenge, og håper jeg blir her! 😊

Ut i fra mens er jeg 4+3 i dag 😊

Førstegangsgravid og aner ikke hva jeg kan vente meg.. Usikker på om jeg har noen symptomer men kjenner på svimmelhet til tider, litt murringer (skulle egentlig hatt mens rundt disse tider). Blir fort også veldig fort varm og kjenner kanskje på kvalme, men vet ikke om det kommer av nervøsitet grunnet brunlig utflod.. Hadde brunt "blod" på mandag og tirsdag litt mørkerødt.. Hadde ingenting før i går av utflod blod som er mørk på farge..

Er ikke sånn at jeg får i trusen eller må bruke innlegg men kan få det papiret av og til..

Krysser fingrene for at alt er normalt og har bestilt tidlig ul i slutten av Aug. Skal da være begynt på min 8 uke 😊(forhåpentligvis)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falt for fristelsen til å dra på tidlig ul idag 9+1. Bor i Oslo så man får time på dagen hos privat gynekolog hvis man vil. Alt var perfekt, en veldig kjekk opplevelse. Fikk med bilder :d feiret med en frozen youghurt :P

Endret av murray
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

Blør fortsatt som den første/siste dag i mens, men ingen smerter. Fatlegen bare sa jeg må ta ul og ga meg henvisning og telefonnummer til gynekologisk senter i byen. Jeg må avtale tiden selv, men de jobber ikke på fredager. Så jeg må vente til mandag med å ringe, og håper å få time tirsdag.

Så mye mer kan vi ikke gjøre denne helgen. Skal bare ta det med ro og se det an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blør fortsatt som den første/siste dag i mens, men ingen smerter. Fatlegen bare sa jeg må ta ul og ga meg henvisning og telefonnummer til gynekologisk senter i byen. Jeg må avtale tiden selv, men de jobber ikke på fredager. Så jeg må vente til mandag med å ringe, og håper å få time tirsdag.

Så mye mer kan vi ikke gjøre denne helgen. Skal bare ta det med ro og se det an.

Håper det ordner seg! 😊 krysset fingrene for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wei wei, som gravid har du veldig såre slimhinner dette gjør at vi lett kan blø både fra nesa, tannkjøttet og nedentil. Siden du ikke har vondt ville jeg ha tatt det helt med ro, selv om det ikke er så lett. Men blødninger i første trimester er normalt, og har du hadd sex den siste uken, kan det nok være derfor du småblør litt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wei Wei

Wei wei, som gravid har du veldig såre slimhinner dette gjør at vi lett kan blø både fra nesa, tannkjøttet og nedentil. Siden du ikke har vondt ville jeg ha tatt det helt med ro, selv om det ikke er så lett. Men blødninger i første trimester er normalt, og har du hadd sex den siste uken, kan det nok være derfor du småblør litt :klemmer:

Har ikke hatt sex den siste uka.  Men greit med beroligende ord. Har faktisk 10% håp om at alt er bra siden legen spurte flere ganger om jeg har vondt noen steder og jeg kjente ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mange blødninger i forrige svangerskap, uten at det var noe galt. De gangene jeg har hatt SA har det ikke vært noen tvil, det har vært mer kraftige blødninger + smerter. Håper dere som er usikre nå kun opplever en helt uskyldig blødning, selv om man jo blir bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off så skummelt, håper det går bra for dere begge! :hug:

Er så livredd for det der selv! :cry3:  men sjangsen er jo egetlig ganske liten.. gleder meg til uke 12 ja!!

Jeg velger å ta tidlig ul fordi jeg tørr nesten ikke tro det før jeg ser det, og har sjangs for at det er tvillinger, og da er det jo greit å vite tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen spesiell grunn for at du tror det kan være tvillinger Tianna? :)

Jeg og mannen har selv tvillinger i familien, opptil flere par, så er litt halvbekymra/spent på om det bor en eller to i magen :sjenert:

Endret av Lumos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...