Gå til innhold

Skravlings Mars/April 2016


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei

Jeg har 4 par tvillinger i min nærmeste familie (søsken, kusiner, nieser og nevøer). Så jeg tror sjansen er stor, men forventer egentlig ikke det.

Har også to klassevenniner som fikk tvillinger uten å ha dem i familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hiver meg med her. Barn 2, Nordland, menstermin 19. mars, 8 + 2 i dag.

Endret av LullaBye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen til dere nye :)

Wei Wei: krysser fingrene for at alt er bra og at du ikke får smerter :) Så håper jeg du får ul så fort som bare det og får se et lite liv :)

Oooooh, spennende å se om det blir tvillinger på noen av dere!!! Tror ikke det er det her pga lite symptom og ingen tvillinger i familien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse tvillinger på mor og far sia min, så har bare en mage følese! :) Ingen av kusinene mine har fått, så tror det er jeg som får det.. hehe

Men har man venta så lenge, kan jeg jo ta to jeg ;)

Jeg fikk også veldig streke positive streker 4 dager før IKM, så må jo ha en del hcg hormoner.. men jeg vet ikke om det har noe å si jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med her. Barn 2, termin 19. mars, 8 + 2 i dag.

 

Velkommen :)

 

Og velkommen til Blåne :)

Skriver dere på info om dere selv slik som det står om oss andre i første innlegget?

 

 

Jeg tror du har tvillinger Tiana :danse: Du må få lage deg en ticker sånn at vi kan se hvor langt du er på vei :nigo:

 

Krysser fingrene for at alle holder seg blod og smertefrie hele helgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist vending :-( dro til til fastlege i dag pga liten blødning og tok ultralyd. Der så ikke legen noe, og i det vi skulle ta blodprøver så begynte jeg å besvimte og få lav puls og blodtrykk. Det var ikke populært så jeg ble sendt med ambulanse, luftambulansehelikopter og ny ambulanse til Ahus. Der mistenkte de og bekreftet svangerskap utenfor livmoren, så jeg ble operert, fjernet en eggstokken og tømt for blod i magen. Nå går det bra med meg i betraktning, men både jeg og samboeren er lei oss for det som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen :)

Og velkommen til Blåne :)

Skriver dere på info om dere selv slik som det står om oss andre i første innlegget?

Jeg tror du har tvillinger Tiana :danse: Du må få lage deg en ticker sånn at vi kan se hvor langt du er på vei :nigo:

Krysser fingrene for at alle holder seg blod og smertefrie hele helgen :klemmer:

22 år, Vestlandet , barn nr. 1, termin rundt 16 april utifra mens, siden vi er bikket 00.00 er jeg da ca 4+4 ☺️ Endret av Blåne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist vending :-( dro til til fastlege i dag pga liten blødning og tok ultralyd. Der så ikke legen noe, og i det vi skulle ta blodprøver så begynte jeg å besvimte og få lav puls og blodtrykk. Det var ikke populært så jeg ble sendt med ambulanse, luftambulansehelikopter og ny ambulanse til Ahus. Der mistenkte de og bekreftet svangerskap utenfor livmoren, så jeg ble operert, fjernet en eggstokken og tømt for blod i magen. Nå går det bra med meg i betraktning, men både jeg og samboeren er lei oss for det som har skjedd.

Utrolig trist å lese 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiver meg med her. Barn 2, Nordland, menstermin 19. mars, 8 + 2 i dag.

 

Der kom jeg på at jeg hadde glemt deg, men nå er du altså på plass i lista :)

 

Lista begynner å bli lengre og lengre. Det er så koselig :)

 

Hvordan går det med deg WeiWei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

 

Hvordan går det med deg WeiWei?

Ikke noe nytt. Blør fortsatt, men mulig mindre. Fortsatt ingen smerter eller klumper. Skal ringe og avtale ul timen på mandag. Håper å få det raskt, hvis ikke, så drar jeg til privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke noe nytt. Blør fortsatt, men mulig mindre. Fortsatt ingen smerter eller klumper. Skal ringe og avtale ul timen på mandag. Håper å få det raskt, hvis ikke, så drar jeg til privat.

Veldig positivt at du ikke har noen smerter eller klumper. Krysser fingrene for at det bare er en ufarlig blødning :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe nytt. Blør fortsatt, men mulig mindre. Fortsatt ingen smerter eller klumper. Skal ringe og avtale ul timen på mandag. Håper å få det raskt, hvis ikke, så drar jeg til privat.

 

Godt å høre at du ikke har noen smerter eller klumper :) Det holder håpet oppe :)

Om noe skulle være galt så kan det jo hende du mister en tvilling. Siden du har mange tvillinger i familien. Eller så er du bare veldig lettblødende. Jeg kan begynne å blø neseblod ved å snyte meg nå. Er ikke sånn til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Tviler på at jeg holder på å miste en tvilling, for da hadde jeg vel også hatt smerter og sett klumper. Man skal jo ikke gjøre forskjell mellom tvillinger :)

 

Kom forøvrig fra legevakten nå. Ringte, ble registrer og bedt om å komme innom. Dro på legevakta bare for å høre at nei, de kan ikke gjøre noe så tidlig. Hmm, hva var vitsen med å kalle meg inn? Jeg har jo fortalt spesifikt hva som feiler meg og hva jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...