Gå til innhold

Skravlings Mars/April 2016


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke UL før om 4 uker :bond: Håper tiden går veldig fort!

 

Jeg kan jo juge og si at jeg synes disse siste 4 ukene har flydd av sted :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ul om to uker 😊 gleder meg, og er veldig Spent! Har også tatt blodprøver for å være litt mer betrygget etter blødning, og den viser stigning! 😄👏

Så håper mini klorer seg fast!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en dag igjen til UL her :bond:

Og i natt drømte jeg at jeg fødte istedenfor å gå på UL.. For jeg var plutselig blit 38 uker. Rakk ikke sykehuset, så jeg fødte hjemme på sofan, mens mannen tok i mot ungen. Ble ei lita jente, uten ansikt :hoho: Ho ligna mest på et lite eple der jeg pakka ho inn i et teppe.. WTF!!! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte nettopp en Angelsound! Blir artig å se om det går an å høre hjertelyden så tidlig. Er 11 uker i dag!😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte nettopp en Angelsound! Blir artig å se om det går an å høre hjertelyden så tidlig. Er 11 uker i dag!😃😃

Det er så hyggelig å høre hjertelyden, men ikke bli redd om du ikke finner den. Jeg fant den i uke 11 også plutselig fant jeg den ikke 11+3, ga meg etter 3 min ig ble enug med meg selv å vente en uke. Men det klarte jeg ikke, så endte opp å høre dagen etter.. og der var det et hjerte som slo som en gal hehe :) så ikke bli redd om du ikke finner den :) Gratulerer med 11 uker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en dag igjen til UL her :bond:

Og i natt drømte jeg at jeg fødte istedenfor å gå på UL.. For jeg var plutselig blit 38 uker. Rakk ikke sykehuset, så jeg fødte hjemme på sofan, mens mannen tok i mot ungen. Ble ei lita jente, uten ansikt :hoho: Ho ligna mest på et lite eple der jeg pakka ho inn i et teppe.. WTF!!! :ler:

 

Hvordan var det på UL i dag??? :)

 

Jeg ble ganske gal da vi prøvde å få, men ikke noe mindre gal nå heller... For jeg kjenner egentlig ikke noe spess! Lill ømme pupper, litt sliten, sulten.. men tenkt om jeg bare innbiller meg det! Så måtte ta en test til å sta, og står fortsatt gravid der, så er vel egentlig ikke tvil ;)

8 dager til UL!! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var det på UL i dag??? :)

 

Jeg ble ganske gal da vi prøvde å få, men ikke noe mindre gal nå heller... For jeg kjenner egentlig ikke noe spess! Lill ømme pupper, litt sliten, sulten.. men tenkt om jeg bare innbiller meg det! Så måtte ta en test til å sta, og står fortsatt gravid der, så er vel egentlig ikke tvil ;)

8 dager til UL!! Gleder meg!

 

 

Sjekk dagboka ;) Hehe :P

 

Det gikk veldig bra i dag. Levende liten tass inni der :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk dagboka ;) Hehe :P

 

Det gikk veldig bra i dag. Levende liten tass inni der :nigo:

 

Drev akuratt å leste ;)

 

Såååå  bra :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er status på formen hos dere?

Selv er jeg 50% sykemeldt, formen er elendig og den varmebølgen som er i Trøndelag nå kunne jeg fint ha vært foruten :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er status på formen hos dere?

Selv er jeg 50% sykemeldt, formen er elendig og den varmebølgen som er i Trøndelag nå kunne jeg fint ha vært foruten :sjenert:

Så kjedlig da! Kvalm og slikt eller?

Jeg er kun kvalm på ettermiddag/kveld nå, ikke hele dagen, hurra! :) Har en del halsbrann også. Lettere sliten enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedlig da! Kvalm og slikt eller?

Jeg er kun kvalm på ettermiddag/kveld nå, ikke hele dagen, hurra! :) Har en del halsbrann også. Lettere sliten enn før.

Kvalm og sliten - kjenner at stress forverrer det hele, en litt ond spiral dette. Strekker ikke til på jobb eller på hjemmebane. :sukk:

Jeg ønsker meg et energifylt svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kronisk kvalm og brekker meg om magen er tom. Men snaaaart ferdig med første trimester nå og da skal jo alt bli så bra :P

Endret av murray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har svangerskapet med lillemor for fem år siden friskt i minnet. Da brakk jeg meg fra jeg sto opp til jeg la meg. Ønsker virkelig IKKE en repise på det svangerskapet. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er ekkelt og lukter vondt, jeg kaster opp om morgenen/formiddagen, og får kvalmen jevnt fordelt utover hele dagen. Timene mellom klokken fire og klokken åtte er best, etter åtte blir jeg kvalm igjen. Jobber fullt, men sliter meg gjennom dagene og er ikke veldig produktiv på jobb må jeg innrømme ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror nok at det hadde vært anerledes for meg også om jeg hadde hatt en annen jobb, men men :sjenert: Kan ikke ta så mange pauser eller stoppe midt i undervisningen pga kvalme :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser her stort sett hver dag, men dårlig på å skrive..

Status her er at jeg er sliten! Tar på med jobb igjen, varmen ville vanligvis vært velkommen, men akkurat nå blir det tungt å komme seg gjennom dagene.. Spent på om det bedrer seg, eller varer utover høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar dere noe kvalmestillende når dere sliter sånn? Har begynt med postafen, føler meg som et nytt menneske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...