Gå til innhold

Kakaobønna den 2.


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Endelig komme noe jeg har lovet dere en stund.

Magebilde :rodmer:

Jeg føler i hvertfall selv at magen min har forandret seg fra å være en tjukkas mage, til å bli en skikkelig gravidmage :rodmer:

Dere får vurdere selv :P

21 uker og 2 dager (tror jeg :fnise: )

Bildet tatt på morgenen i dag.

post-59715-0-57725600-1445598823_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Steike, så fin mage!! Og kjempefin genser/kjole om jeg får si det - hvor er den fra? Hva sa nav forresten? (Spør med angst i stemmen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tuuuuusen takk for mageskryt dere :rodmer: Er så godt å høre.

Jeg måtte sammenligne med de andre magebildene jeg har tatt for å se. Og magen min er blitt mer spiss. Virker som at alt fettet har flyttet seg mer fremover :fnise: For overkroppen min ser slankere ut. Noe som kan stemme. Jeg veide meg istad og i forhold til der jeg lå med en gang jeg ble gravid veier jeg nå 1.5 kg mindre. Og jeg er snart i uke 22.. Da skulle man jo tro at babyen, fostervannet, morkake, livmor og blodvolum utgjør litt vekt :P

 

Jeg skal til fastlegen en tur om en times tid. Derfor jeg veide meg :P Denne siste uken har vært mye roligere i forhold til jobb, og jeg har hatt flere fridager. Hva skjer da.. Jo, jeg slapper mer av, psyken roer seg og humøret blir bedre. Og hva skjer da.. Jo.. Nautet glemmer hvordan jeg hadde det forrige mandag, og tenker at jeg kan jo sikkert jobbe litt lenger :sjenert: 

DUST!!!! BAH :bond:  :murvegg:

Men jeg skal allikevel ta det opp med legen i dag. Det må jeg da klare :opplyser:

 

 

Steike, så fin mage!! Og kjempefin genser/kjole om jeg får si det - hvor er den fra? Hva sa nav forresten? (Spør med angst i stemmen)

 

Takk du :rodmer: Genseren er fra HM. Den er halveis ull. Noe som for meg er en gigabragd å gå med :fnise: For jeg klør meg i hjel bare av å se på ull til vanlig :P Men synes den var sååå fin. Desverre merket jeg at den mistet fasongen litt for fort. Gikk med den i går også, og da gikk den ikke inn under magen, men hang rett ned :klo: Litt kjipt. Så den må nok vaskes ofte. Men nå har jeg en mini som bruker en del ullklær, så å vaske ull er noe jeg fremover gjør relativt ofte..

 

Jeg fikk skriftlig svar fra nav. De gadd jo ikke ta telefonen når jeg ringte :fnise: Men det stod at jeg måtte sende inn en ny søknad. Få underskrift av arbeidsgiver og av legen. Og legen kunne henvise til begrunnelsen som allerede var sendt inn. Men det jeg ble litt usikker på er om samme legen som skrev begrunnelsen bør skrive under denne gangen :klo: Eller om det holder med fastlegen.

Det stod lege/jordmor må skrive under.. Så da er det kanskje ikke sååå nøye.

Jeg skal i hvertfall spør legen min om det i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk fint hos legen og at du fikk forklart hvordan du av og til føler deg selv om i dag er en bedre dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk fint hos legen og at du fikk forklart hvordan du av og til føler deg selv om i dag er en bedre dag! :klem:

 

Jeg kommer inn til legen. Og hun spør hvordan jeg har det. Jo, litt opp og ned svarer jeg. Veldig ned forrige uke, men på vei opp igjen nå.

Ho bare: Ok.. Og med jobben da. Hvordan funker det?

Og jeg forklarer..

Hun bare: Men hør her.. Du har diabetes, du har lavt stoffskifte, du er gravid, du har en liten en hjemme, du har en depresjon… Jeg er IKKE fan av å presse gravide i arbeid, så jeg synes IKKE at du skal jobbe :opplyser:

 

Så enkelt er det med den saken :plystre: Mon tro om Allis har tatt en telefon til ho :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...