Gå til innhold

Kakaobønna den 2.


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg at neste uke etter OUL er jeg 20 uker og da kommer første magebilde :lur:

 

Var og gikk en tur med mini i går og bare måtte bare ta bilde av skyggen min :P Kanskje ikke så rart at kiro kunne se at jeg er gravid :fnise:

 

post-59715-0-17629300-1444070843_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsom kiropraktor. :ler: Eller, morsom siden du er gravid. Hadde du ikke vært det kunne det blitt dårlig stemning. :fnise:

Har ikke tenkt over at du har begynt å få mage, men selvfølgelig - du er jo snart halvveis! :gravid: Synes det er så sprøtt, tiden flyr avgårde.

Fiiin silhuett-bump! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom kiropraktor. :ler: Eller, morsom siden du er gravid. Hadde du ikke vært det kunne det blitt dårlig stemning. :fnise:

Har ikke tenkt over at du har begynt å få mage, men selvfølgelig - du er jo snart halvveis! :gravid: Synes det er så sprøtt, tiden flyr avgårde.

Fiiin silhuett-bump! :rodmer:

 

Digger kiropraktoren min ja :D Han har tvillinggutter som et to uker eldre enn mini, så man finner alltid noe å snakke om når han ikke prøver å ta livet av meg med knabevegelsene sine :fnise:

 

Mage ja.. Ja jøsses. Den poppa i uke 12. Så fort nyheten var ute så BOOM, der var den :P Må sammenligne bilder når jeg får tatt noen neste uke. Se hvor mye den har vokst :)

 

Skikkelig gravid-skygge! :hjerte:

 

Takk :fnise: Jeg måtte ta bilde fordi jeg så så fresky ut. Føler jeg ser ut som jeg er 2 meter lang. Og det er bare juks for å si det sånn :fnise: Ganske så mange cm unna 2 meter gitt :fnise:

 

Haha herlig direkte kiropraktor :ler:

Fin gravidskygge :hjerte: Gleder meg til å se magen ordentlig :jepp:

 

Magebilde kommer :opplyser: Jeg sliter bare litt med at jeg ikke har et speil i hus som viser hele lengden min. Kun fra brystet og opp :P 

De bildene jeg har er tatt ute der jeg har kommet over noen speil. Og magebilde med bar magen kommer jeg ALDRI til å vise. Har så hat for magen min at den blottes minst mulig. Synes faktisk det er værre å vise magen min til leger enn å spre beina :fnise:

Litt fucked up kan du si :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til magebilde :nigo: Skyggemagebildet var kult synes jeg!

Enn å være halvveis snart da :bond::strix: Jeg synes tiden går såå sakte, men veldig raskt hos alle andre :fnise:

Endret av BeKind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Au, må passe på kroppen din nå! Våre er jo like store, og jeg har begynt å lære min at han får minimalt med hjelp, sånn at han er selvhjulpen når jeg kommer så langt at jeg ikke får til å hjelpe. Må klatre opp og ut av bilsetet selv, må kle på seg og hjelpe meg å bære inn varer osv. Så nå er kos det eneste som foregår i fanget :)

Fikk jo snap av nyklipte stjerna di. Åpnet den litt på autopilot, la ikke merke til hvem den var fra, og første tanke var "høh, hvem sender bilde av min lille K?" Like lyse og fine i luggen begge to :)

Endret av FrøkenStrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til magebilde :nigo: Skyggemagebildet var kult synes jeg!

Enn å være halvveis snart da :bond::strix: Jeg synes tiden går såå sakte, men veldig raskt hos alle andre :fnise:

 

Hehe.. Godt noen synes det er kult da :P

Kjenner godt til det at det går fort hos andre, men sent hos seg selv. Den tiden før ikm og så jækla langdrøyd at det skulle ikke være lov. Nå flyr jo ukene. Jeg synes jeg nettop var på sykehuset på ul. Men det var i uke 15.. 4 uker siden allerede :P Eller var det i uke 16?? Jeg har seriøst ikke oversikt lenger :sjenert:

 

Au, må passe på kroppen din nå! Våre er jo like store, og jeg har begynt å lære min at han får minimalt med hjelp, sånn at han er selvhjulpen når jeg kommer så langt at jeg ikke får til å hjelpe. Må klatre opp og ut av bilsetet selv, må kle på seg og hjelpe meg å bære inn varer osv. Så nå er kos det eneste som foregår i fanget :)

Fikk jo snap av nyklipte stjerna di. Åpnet den litt på autopilot, la ikke merke til hvem den var fra, og første tanke var "høh, hvem sender bilde av min lille K?" Like lyse og fine i luggen begge to :)

 

Kler din på seg selv???? Hvordan får du han til å gjøre det? Min gidder ikke. Jeg får han til å kle av seg selv. Sko, jakke, lue. Hender han drar ned buksa og så roper: hjeeeeelp.. mamma, hjeeeelp :ler:

Får høre med de i bhgen om hvordan de gjør det og hva han får til der. Går jo på automatikk å kle av og på han :P

Har K sluttet med bleie? Her føles bleieslutt milevis unna. Han er ekstremt lite interessert i å tisse på potte eller i doen. Jeg kan spør om han vil tisse i potta, han setter seg ned og lager trykkelyder og det ikke kommer noe, før han da går inn i dusjen for å dusje og tisser der :ler:

 

Lyse blåøyde gutter er så søte :rodmer: De er jo virkelig til å spise opp begge våre to :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har oktober vakringer :)

Det er hovedsakelig sko han har på seg selv, og jakke. Ellers er han flink til å hjelpe til, men skal bli mer ansvar etter hvert! Har fremdeles bleia, og er for opp og ned med dogåing enda.. klarer å mase han i vei ofte, som regel med resultat på kveld og morgen, men sier ALDRI fra at han må. Svarer nei når vi spør.. håper vi blir bleiefri før nummer to kommer, men begynner å tvile.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fis og bæsj på do er veldig gøy her i huset da, masse fliring.. og etterpå ser han om det er pølse eller slange, det er toppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG.. Jeg har trent i dag :bond: Skjær mæ laus :ler:

Kun styrke da. Jeg hadde glemt både hodetelefoner til musikken og sportsbh :plystre: Finnes en ting som er værre enn å trene i en vanlig bh.. Og det er å trene i en vanlig bh, dusje og så måtte ta på seg samme bhen igjen :bond:

 

Men.. Jeg har i det minste trent :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint bilde☺

Er inne og leser, men blir liksom ikke til at jeg skriver noe. Men jeg følger jo med deg! Er helt vilt at du er halvveis, hvor blir tida av??? Jeg syns det er grusomt at lille tassen min er 8 mnd!

Men nå syns jeg alt er bare herlig om dagen. Bare å glede seg til du har to sjarmtroll☺

Bleieslutt er nok evigheter unna her også, "ikke tisse do" sier han når jeg spør. Står over potta og sikter oppi den iblandt da. Og så går han i dusjen og tisser, akkurat som din☺ Han blir tre år på mandag, så nå syns jeg det snart er på tide. Innførte klistremerker igår.

Og så må jeg bare dele litt av gledene med å være tobarnsmor.

var alene med gutta igår kveld. Plasserte storebror foran tv, mens jeg skulle legge lillebror. Akkurat i det jeg skulle liste meg avgårde, kaster lillebror opp over hele seg. Jaja, inn i dusjen med dem begge to.

Så tørker jeg lillebror og skal ta på bleia, akkurat da bæsjer han. Går for å hente ny bleie. Da jeg kommer inn på badet igjen så står storebror og tisser på håndkleet på gulvet, 20 cm unna potta. SUKK, tørke og vaske mens lillebror krabber naken rundt på gulvet. Plutselig så stopper han opp og bæsjer...HURRA!!!

Man blir jaggu meg immum mot kroppsvæsker ja...tjihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint bilde☺

Er inne og leser, men blir liksom ikke til at jeg skriver noe. Men jeg følger jo med deg! Er helt vilt at du er halvveis, hvor blir tida av??? Jeg syns det er grusomt at lille tassen min er 8 mnd!

Men nå syns jeg alt er bare herlig om dagen. Bare å glede seg til du har to sjarmtroll☺

Bleieslutt er nok evigheter unna her også, "ikke tisse do" sier han når jeg spør. Står over potta og sikter oppi den iblandt da. Og så går han i dusjen og tisser, akkurat som din☺ Han blir tre år på mandag, så nå syns jeg det snart er på tide. Innførte klistremerker igår.

Og så må jeg bare dele litt av gledene med å være tobarnsmor.

var alene med gutta igår kveld. Plasserte storebror foran tv, mens jeg skulle legge lillebror. Akkurat i det jeg skulle liste meg avgårde, kaster lillebror opp over hele seg. Jaja, inn i dusjen med dem begge to.

Så tørker jeg lillebror og skal ta på bleia, akkurat da bæsjer han. Går for å hente ny bleie. Da jeg kommer inn på badet igjen så står storebror og tisser på håndkleet på gulvet, 20 cm unna potta. SUKK, tørke og vaske mens lillebror krabber naken rundt på gulvet. Plutselig så stopper han opp og bæsjer...HURRA!!!

Man blir jaggu meg immum mot kroppsvæsker ja...tjihi...

 

Er han 8 mnd allerede??  :sjokkert:  Ja tiden virkelig flyr!! Hvilken dag er han født? Kanskje jeg får min når din er akkurat 1 år :nigo: Så godt å høre at ting er bra for tiden. Jeg ser også for meg at ting blir bedre når nummer to nærmer seg året :)

 

Det er litt godt å høre at andre også er langt unna bleieslutt. Jeg vil ikke pushe på han noe, så vi får se hvordan det går frem mot jul. Om ikke interessen tar seg opp får vi prøve med klistremerker. Målet mitt er å få han bleiefri i løpet av sommeren 2016 :fnise: Tenker at det er vel mye styr med pottetrening i vinter i forhold til all påkledning. Men vi får se :) De slutter jo til slutt ;)

 

Hahaha.. Må bare le av spy-dusje-bæsje-tisse-bæsje historien din :fnise: Det er jo så typisk at når først noe slikt skjer så skjer alt på en gang :P

 

Jeg er ikke så imun mot bæsj akkurat nå. Blir så kvalm og brekker meg av den lukten :sjenert: Så mannen må ta seg av de fleste av de bleiene :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har oktober vakringer :)

Det er hovedsakelig sko han har på seg selv, og jakke. Ellers er han flink til å hjelpe til, men skal bli mer ansvar etter hvert! Har fremdeles bleia, og er for opp og ned med dogåing enda.. klarer å mase han i vei ofte, som regel med resultat på kveld og morgen, men sier ALDRI fra at han må. Svarer nei når vi spør.. håper vi blir bleiefri før nummer to kommer, men begynner å tvile.. !

 

Men fis og bæsj på do er veldig gøy her i huset da, masse fliring.. og etterpå ser han om det er pølse eller slange, det er toppen..

 

Jeg må hjelpe min med å ta på skoa. De er så faste, så er litt tricky å få på selv. Støvler er enklere da :P

 

Her i huset er det bare morro å late som at bamsene og lekene har bæsja. Han bruker kosekluten sin til å tårke bamsen sin i ræva når den har bæsja :fnise:

Jeg har ingen tro på at han blir bleiefri før slutten av februar jeg gitt. Like greit å ha lave forventninger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har trent!! Selv om jeg er helt enig i at det er grøss å trene i vanlig bh altså. Urk. Uansett, trening er jo bra uansett! :nigo:

 

Jeg synes tiden går fryktelig fort nå. Ukene bare raser avgårde! Snart sitter vi vel der med attenåringer begge to! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. K har bæsja på do flere ganger i uka, periodevis daglig i et halvt år, men får ikke av han bleia. Så kan fort være du har en sånn som snur på dagen og blir bleiefri før vår!

Autokorrekten her er virkelig på en snurr, så husker ikke engang hva som egentlig skulle stå - oktober vakringer, sikkert ordentlig :P

Endret av FrøkenStrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi hadde også planer om bleieslutt om sommeren, men S var ikke helt enig. Hun var null og niks motivert om sommeren, men slutta plutselig av seg selv i november.. Midt i vinterklærsesongen... :hoho: De tok på bleie i bhg da de skulle ut i begynnelsen, men ellers var det forsåvidt ikke så tungvint som jeg hadde trodd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har trent!! Selv om jeg er helt enig i at det er grøss å trene i vanlig bh altså. Urk. Uansett, trening er jo bra uansett! :nigo:

 

Jeg synes tiden går fryktelig fort nå. Ukene bare raser avgårde! Snart sitter vi vel der med attenåringer begge to! :ler:

 

Takk for skryt. Var liksom det jeg var ute etter :ler: Er dritstøl i dag :bond: Men neste gang MÅ jeg huske rikitg bh :opplyser: Fikk til og med tatt en haug med knipeøvelser :nigo: Det er reine dræben å holde på meg for å ta det på ekte sørlandsk :hoho:

 

Ja hjelp.. Klarer ikke se for meg kidden min som en kvisete tenåring, men den tiden kommer vel fortere enn man tror :sjenert:

 

Tja.. K har bæsja på do flere ganger i uka, periodevis daglig i et halvt år, men får ikke av han bleia. Så kan fort være du har en sånn som snur på dagen og blir bleiefri før vår!

Autokorrekten her er virkelig på en snurr, så husker ikke engang hva som egentlig skulle stå - oktober vakringer, sikkert ordentlig :P

 

Det er jo lov å håpe :P Jeg fatter ikke at han kan bli tørr på natta i hvertfall. Den bleia er steintung om morgenen. Så alt det tisset er det umulig plass til inni blæra hans :P

 

Når jeg leser stavefeil så tenker jeg bare: eeehhh.. Ok never mind :fnise:

 

Vi hadde også planer om bleieslutt om sommeren, men S var ikke helt enig. Hun var null og niks motivert om sommeren, men slutta plutselig av seg selv i november.. Midt i vinterklærsesongen... :hoho: De tok på bleie i bhg da de skulle ut i begynnelsen, men ellers var det forsåvidt ikke så tungvint som jeg hadde trodd. 

 

Så bra da :) Det er jo en viss fare for at det samme kan skje her. Tar det som det kommer. Spør han om han vil tisse på potta eller på doen, men får som regel nei til svar.

Kanskje jeg burde ha noe klistremerkegreier sånn at han får et klistremerke for å sitte på do, og to klistremerker om han tisser på doen :klo: Og en premie etter 10 klistremerker eller noe sånn.. Litt som motivasjon, så ser vi hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt meg.. Totalt utslitt. Og søvnproblemene er tilbake :cry:

Men.. Så snart jeg legger meg i senga blir det liv i magen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh koselig å kjenne liv i magen da Kakaoen  :gravid:

Vi kjøpte ambisiøst inn potte da mini var  1 1/2 år.. Hehehe.. Det har vel blitt tisset i den én gang. Resten av tiden fungerer den som krakk  :fnise:

 

Og jeg henger meg på, du er riktig flink som har trent!  :biggrin:  Med eller uten treningsbh  :blomst:  

Jeg tror ikke jeg hadde klart å gjennomføre uten selv, er for mye som henger og slenger  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...