Gå til innhold

Kakaobønna den 2.


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Helgen er over og det er jammen meg mandagen også. Jeg har sprukket litt i det siste og drukket litt pepsimax. Det dumme er at jeg drikker det om kvelden og da får jeg jo pokker ikke sove. Så sovnet ikke før midnatt. Og opp igjen kl 6.. Med en snorkende mann og en sutrete unge i sengen hele natten. Var helt ødelagt da jeg våknet. Får skikkelig vondt i kroppen av å ligge i en sovestilling hele natten :sjenert: Pinnstiv og utslitt når jeg våkner. Dette lover godt :fnise:

Hadde også noen ekle drømmer i natt om innbruddstyver og drømte at mine døde besteforeldre var tilbake. Som døde.. Så zoombier altså. Husker jeg hylgrein i drømmen min så var egentlig godt når vekkeklokka ringte :sjenert:

 

Helgen var i det minste grei da. Mannen har vært syk så jeg hadde med meg mini ut på egenhånd. I går var vi med familien min i dyreparken. Veldig koselig, men også veldig tungt for bekkenet etter en stund. Så her må det trenes. NÅ..

Men herregud så vanskelig det er å komme i gang da :kjefte: Er så sliten.. Bah..

 

Men i morgen så begynner jeg ikke på jobbe før kl 12 for:

I morgen er det ENDELIG første time hos JM på helsestasjonen. Og denne gangen bør de ikke ha glemt timen. Fikk i det minste en sms i dag som mindte meg på timen. Så det må vel love godt.

18 uker i morgen og 2 uker til OUL :nigo: Jeg er mer der at det er 2 uker til jeg er halvveis :P I motsetning tli så mange andre så er jeg ikke så gira på oul. Kjenner på frykten for at de skal finne noe galt med ungen bare.. Ikke nysgjerrig på kjønnet, så jeg har bestemt at vi ikke skal vite det :danse:

Virker som at mannen har innfunnet seg med det også. Han er i hvertfall ikke så negativ til det lenger :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PepsiMax er jo såå godt, skjønner godt at du går på en smell  :biggrin:

Men kjedelig å ikke få sove da! Tror ikke jeg reagerer så mye på koffeinen i brus? Men skal vedde for at jeg ikke får sove nå som jeg har reflektert over det  :ler:

 

Likte mini dyreparken?

Hva var mest stas?  :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jordmortimen blir fin, særlig siden det ikke ble noe av sist!

Spennende å ikke skulle vite kjønnet, synes det er litt tøft gjort :P Kanskje hvis det blir en tredje at det får bli en overraskelse, men får se ;) Men det er jo ikke sikkert at ungen ligger slik til at man får sett noe heller.

Og snart halvveis da! :bolledeig: Føles som om du er såå langt foran meg, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos jm!

Vi var også i dyreparken i går, med svigers. Så ikke noe til dere, men har i grunnen nok med å passe på meg og mine for tida ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos JM!

Snart halvveis :hakeslepp: Tiden får så fort!

Synes du er tøff som ikke vil vite kjønn. Det må jo være en fantastisk overraskelse og litt ekstra magisk å ikke vite. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det gikk bra hos jordmor i dag! Her i huset tror jeg dessverre det er jeg som har fått "syk mann"-genet :fnise: Skulle ønske jeg var sånn stoisk og sterk, men jeg vil veldig gjerne at folk skal vite at jeg har det vondt og fælt (sånn at de kan bli imponerte over hvor bra jeg tar det! :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PepsiMax er jo såå godt, skjønner godt at du går på en smell 

Men kjedelig å ikke få sove da! Tror ikke jeg reagerer så mye på koffeinen i brus? Men skal vedde for at jeg ikke får sove nå som jeg har reflektert over det 

 

Likte mini dyreparken?

Hva var mest stas? 

 

Iskald pepsimax med isbiter er bare best. Det er pokker meg bedre trøst hos meg enn sjokolade altså :opplyser: Mest siden den eneste sjokkisen jeg spiser for tiden er mørk sukkerfri sjokolade, så den orker jeg bare et par bit av :P

 

Mini elsker dyreparken  :laugh:  Han liker å se på dyrene, kjøre karusellen og lille toget. Hakkebakkeskogen, barnas afrika, krokodillen, klatrestativene.. Ja i grunnen alt :fnise:

Så det er virkelig verdt turen om dere lurer på det altså. Jeg liker meg veldig godt i parken nå utenom sommersesongen. Deilig å gå rundt der når det er litt småkaldt også. Og han er jo ikke så gira på de store karusellene som tømmerrenna.

 

Håper jordmortimen blir fin, særlig siden det ikke ble noe av sist!

Spennende å ikke skulle vite kjønnet, synes det er litt tøft gjort Kanskje hvis det blir en tredje at det får bli en overraskelse, men får se Men det er jo ikke sikkert at ungen ligger slik til at man får sett noe heller.

Og snart halvveis da! Føles som om du er såå langt foran meg, haha!

 

Ja steike.. Om 2 uker er jeg halvveis.. Går jo faktisk unna dette jo.

Gikk bra hos jm. Update kommer :nigo:

 

Lykke til hos jordmor i morgen, Kakaoen! :klem:

 

Takk :klemmer:

 

Lykke til hos jm!

Vi var også i dyreparken i går, med svigers. Så ikke noe til dere, men har i grunnen nok med å passe på meg og mine for tida ;)

 

Jeg så dere :danse: Men jeg er så pysete at jeg ikke torde gå bort til deg og si hei. Følte det hadde blitt så kleint. Bare pirke deg på ryggen og si: Halla Mazilla :vinke: Skjer´a?? :ler:

Litt annerledes om vi hadde møttes sånn at vi så hverandre. Da er det liksom ingen vei utenom. Jeg og han godeste kunne diskutert jobb da. Det hadde sikkert vært gøy for deg å høre på :hoho:

 

Lykke til hos JM!

Snart halvveis Tiden får så fort!

Synes du er tøff som ikke vil vite kjønn. Det må jo være en fantastisk overraskelse og litt ekstra magisk å ikke vite. :hjerte:

 

Tusen takk. Ja tiden flyr plutselig. Etter 12 uker har den virkelig flydd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk bra hos jordmor i dag! Her i huset tror jeg dessverre det er jeg som har fått "syk mann"-genet :fnise: Skulle ønske jeg var sånn stoisk og sterk, men jeg vil veldig gjerne at folk skal vite at jeg har det vondt og fælt (sånn at de kan bli imponerte over hvor bra jeg tar det! :fnise: )

 

Haha.. Skikkelig mann du :P Legger du ut heftige "jeg er døden nær syk" statuser på face for å få cred fra andre eller?? :fnise:

Åssen overlever du nå som du ikke kan klage til aboslutt alle før alle vet det?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 uker :danse:

 

Timen hos JM gikk veldig bra i dag. Det var såååå gøy å se ho igjen. Og ho husket meg igjen også :nigo:

Vi snakket om mye forskjellig. Svangerskapet så langt, diabetesen, litt om hva som hendte i fjor, forrige svangerskap og depresjon.

Alle vitale mål var fine og Knøttet har det fint. Tror jeg må omdøpe Ræga til Knøttet.. For den ligner jo ikke på noen Ræge lenger. Håper jeg :ler:

Hjertelyden lå mellom 145 og 160 :hoho: Så det var en inni der som IKKE liker doppleren!! Jeg kjente masse romstering når ho satte doppleren der også :rodmer:

 

Takk for at dere støtter valget mitt ang å ikke vite kjønnet :rodmer: Føler det er så mange som synes jeg er rar som ikke vil vite det :P Får som regel til svar: Hæææ?? Vil du ikke vite det? Hvorfor ikke??

Og når folk maser så blir jeg frista enda mer til å la være :)

Jeg sa til JM at jeg ikke ville vite kjønnet. Og det synes ho var sååå gøy. Virker som at helsepersonell synes det er veldig stas at jeg vil vente. Spare spenningen :rodmer:

Jeg ser bare for meg at jeg ligger der på rygg og ungen kommer og jm holder den opp slik at vi selv kan se hva det er for noe :rodmer:

Tror det er ca det eneste som kommer til å stå i fødebrevet mitt :fnise:

Blir skikkelig skuffet om jeg nå sprekker eller noen avslører kjønnet på ul :opplyser:

 

Kjenner forøvrig liv hver dag nå. Helst om kvelden. I går kjente jeg tydelige spark oppover. Dunket løs som bare det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Skikkelig mann du :P Legger du ut heftige "jeg er døden nær syk" statuser på face for å få cred fra andre eller?? :fnise:

Åssen overlever du nå som du ikke kan klage til aboslutt alle før alle vet det?? :P

:hoho: Nei, jeg klarer å ikke legge det på face altså, men jeg ringer mamma og pappa :fnise: Nå vet faktisk alle det, røpte det på face i helgen, og endelig får jeg litt cred for all spying. Mannen er nemlig flink til å fortelle folk at jeg kaster opp hele tiden, så da trenger jeg ikke engang syte for å få sympati! :hoho:

Forresten, hurra for at det gikk så fint i dag! Jeg synes det er kjempegøy at dere ikke vil vite kjønn jeg, selv om jeg ikke har sjanse til det selv.

Endret av lille_frosk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Nei, jeg klarer å ikke legge det på face altså, men jeg ringer mamma og pappa :fnise: Nå vet faktisk alle det, røpte det på face i helgen, og endelig får jeg litt cred for all spying. Mannen er nemlig flink til å fortelle folk at jeg kaster opp hele tiden, så da trenger jeg ikke engang syte for å få sympati! :hoho:

Forresten, hurra for at det gikk så fint i dag! Jeg synes det er kjempegøy at dere ikke vil vite kjønn jeg, selv om jeg ikke har sjanse til det selv.

 

Så digg at nyheten er ute da :danse: Har du kommet over en termingruppe på face også eller??

Du har termin 1 april? Jeg kan få deg inn i marsgjengen. Du er jo neeeesten mars :nigo:

Er så stas med de gruppene :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi visste ikke hvilket kjønn Bebido hadde, og opplevde som deg at helsepersonell syns det var stas(og at 'alle andre' ikke kunne skjønne det). Så holder med deg i å vente- man åpner jo ikke julepresanger før på julaften :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milepæler i graviditeten

 

9/6-15 Eggløsningen finner sted

4/7-15 Det lille hjertet slår

28/7-15 De første bevegelsene

17/8-15 Privat UL (her var det liv)

18/8-15 12 uker    :strix:

25/8-15 2. Trimester

29/9-15 Første time hos Jordmor

30/9-15 Du kjenner bevegelser

12/10-15 OUL

12/10-15 Du er halveis og babyen har et søvnmønster

21/10-15 Jordmortime på sykehuset

3/11-15 Babyen kan høre deg

6/11-15 Om babyen blir født nå vil de prøve å redde den      :hjerte:

11/11-15 Mer Dia UL

30/11-15 Jordmor

7/12-15 3.Trimester

24/12-15 Julaften

11/1-16 Nå er det trangt i magehuset

12/2-16 Permisjonstart

4/3-16 Termin      :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi visste ikke hvilket kjønn Bebido hadde, og opplevde som deg at helsepersonell syns det var stas(og at 'alle andre' ikke kunne skjønne det). Så holder med deg i å vente- man åpner jo ikke julepresanger før på julaften :P

 

Hvordan føltes det når hun ble født?? Ble du overrasket? Hvordan føltes det?? Jeg er grisenysgjerrig :P

Søster ville heller ikke vite det, og hun sa at det føltes ikke noe spesielt. Ho var så sikker på at det var en gutt, og ho fikk jo rett :P

 

Jeg hater å vite hva jeg får i julegaver.. Så dette passer meg perfekt :nigo: Også er det jo ekstra digg og pine de andre som er nysgjerrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg si: Jeg elsker pepsi max! Det er så sykt godt, skjønner ikke de som liker cola. Hehe

Så bra jordmortime gikk bra. Syns det er stilig at dere ikke skal vite kjønn altså, hadde aldri jeg klart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan føltes det når hun ble født?? Ble du overrasket? Hvordan føltes det?? Jeg er grisenysgjerrig :P

Søster ville heller ikke vite det, og hun sa at det føltes ikke noe spesielt. Ho var så sikker på at det var en gutt, og ho fikk jo rett :P

 

Jeg hater å vite hva jeg får i julegaver.. Så dette passer meg perfekt :nigo: Også er det jo ekstra digg og pine de andre som er nysgjerrige.

Jeg var sikker på at det var en gutt hele veien, så ble igrunn ikke overrassket da legen sa at det ble en gutt. :) Kall det kvinnelig intuisjon - eller flaks, man har jo tross alt 50% sjanse for å tippe rett :ler:

 

Blir det flere barn så holdes det nok hemmelig frem til slutten da og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sikker på at det var en gutt hele veien, så ble igrunn ikke overrassket da legen sa at det ble en gutt. :) Kall det kvinnelig intuisjon - eller flaks, man har jo tross alt 50% sjanse for å tippe rett :ler:

 

Blir det flere barn så holdes det nok hemmelig frem til slutten da og :)

 

Det er jo noe med denne magefølelsen ja. Sist var jeg bombesikker på at det var gutt. Han lå høyt i hjertelyd så søster mente det var jente. Så jeg ble litt lurt i et par uker :P Men gutt var det.

Denne gangen har jeg en sterk følelse på jente. Så blir skikkelig overrasket dersom det kommer en gutt :fnise:

 

Først må jeg si: Jeg elsker pepsi max! Det er så sykt godt, skjønner ikke de som liker cola. Hehe

Så bra jordmortime gikk bra. Syns det er stilig at dere ikke skal vite kjønn altså, hadde aldri jeg klart! :)

 

Mmmm pepsi  :sikle:  Har du smakt den nye pepsimaxen med cherry smak? Er veldig usikker på hva jeg synes om den. Det er IKKE god når man er kvalm i hvertfall :P

 

Lurer på hvordan de overlevde før når de ikke fikk vite noenting om babyen før den var ute :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg så dere :danse: Men jeg er så pysete at jeg ikke torde gå bort til deg og si hei. Følte det hadde blitt så kleint. Bare pirke deg på ryggen og si: Halla Mazilla :vinke: Skjer´a?? :ler:

Litt annerledes om vi hadde møttes sånn at vi så hverandre. Da er det liksom ingen vei utenom. Jeg og han godeste kunne diskutert jobb da. Det hadde sikkert vært gøy for deg å høre på :hoho:

Pingle! :fnise: Eller, skjønner deg godt jeg i grunnen.. :sjenert: 

 

Den jobben ja, den pleier å være en sikker vinner i enhver sammenheng... Men nå har han faktisk søkt ny jobb. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...