Gå til innhold

Kakaobønna den 2.


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Aww, så skjønn han er :rodmer:

 

Fantastisk hyggelig å lese at ting ordner seg! :hoppe: Og at jobben attpåtil er fornøyd med løsningen er jo kjempebra. :jepp: Må være deilig å se enden på denne slitsomme perioden!

 

Fredag i morgen!  :danse:

 

Det er utrolig deilig å se at ting løser seg. Hjalp enormt på humøret :nigo:

 

Herlige mini! :rodmer: så god han er :)

Og jeg jubler på dine vegne mtp jobb og det hele! :klem:

 

Regner med du hopper opp og ned og klapper i hendene mens du jubler?? :lur:

 

 

Så bra at ting med jobb ordner seg :hoppe: Han sønnen din høres ut som den søtnosen :hjerte: Det er en så fin alder!

Håper du får en fin helg Kakaoen :hug: Kos deg og slapp av masse :)

 

Ja du får fortsette å tro at det er en fin alder :fnise: Heldigvis så føder man ikke en 2-3 åring. Tror jeg hadde daua om jeg hadde måtte hoppe rett inn i det :P

Takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så glad for at dette med jobben løser seg. Jeg satt i går og ordnet kalenderen min fremover og innså hvor lite jeg faktisk skal jobbe. Er jo ingenting nesten. Føles i hvertfall sånn.

Så fikk jeg den "flink pike dårlig samvittigheten" over meg.. Hjelper ikke når de rundt meg ikke helt forstår hvor tungt det er for tiden. Så da begynner jeg jo alltid å tvile på meg selv :sjenert:

 

Men fikk bekreftelsen i dag på at jeg har valgt rikitg selv om noen kanskje synes det er utspekulert. I går var jeg bare en halv dag på jobb. Så gjorde jeg masse ærend i byen, kom hjem og fikk dusjet og stelt meg, og da bar det ut igjen med alle kollegaene mine. Rakk en 10 min hvilepause bare..

Jeg holdt ut helt til midnatt men da var jeg helt utslitt. Kroppen var vondt og hode var trøtt. Vi hadde en veldig koselig kveld med gjengen på jobb.

Folk ble stadig fullere og noen skal gjenta 1000 ganger hvor trist det er at jeg skal være vekk et år. Er jo veldig koselig og snilt at de bryr seg så om meg, men det legger en liten demper på min evne til å glede meg over Ræga. Så ynkelige som de høres ut så får jeg dårlig samvittighet for å få enda et barn.

OG DET ER JO HELT PÅ TRYYYYYYYNE… Hvem i svarte fant opp så ekstrem dårlig samvittighet??

Jeg sier til de at de har klart seg uten meg før, så da skal de jo klare det enda en gang :opplyser:

 

Kom hjem ca kl 1 om natta etter å ha kjørt ande fulle kollegaer hjem :fnise: Og i dag har jeg brukt store deler av dagen til å lage dåpskake for venninnen min. Ble kjempefornøyd med den, og bilde ligger på insta for de som er nysgjerrige.

Men når kaka var levert var jeg TOTALT tom for energi. Jeg orket nesten ikke løfte meg selv opp fra sofan.

Mannen var og hentet mini som hadde tilbragt et døgn hos svigers. (hør så flink jeg er.. gir slipp og lar svigers ha han over natten for første gang :plystre: yay me..)

Mannen måtte stakkars ordne alt etter han kom hjem. Legge ungen, rydde etter rotet mitt, lage middag og hente pepsi til meg fra kjelleren. Bare han nevnte at jeg kanskje kunne lage mat var det like før jeg begynte å gråte :sjenert:

Så ja.. Jeg trenger å trappe ned dagene før jeg går totalt i kjelleren. Mye skyldes Ræga, mye skyldes diabetesen og mye skyldes psyken min. 

Har virkelig innsett at jeg er en person som absolutt ikke takler å ha for mange baller i lufta på en gang, og jeg takler press ekstremt dårlig. 

 

Så.. I morgen skal jeg aboslutt gjøre minst mulig. Bruke litt tid på å kose med mini siden jeg ikke fikk sett han i dag. Kanskje gå en tur, bake noe godt og slappe av hjemme :)

 

Oooo.. Og til mandag skal jeg på første time hos jordmor :danse: Lenge siden jeg har gledet meg til en mandag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke å ha dårlig samvittighet!  :nei:  Det er helt supert at du får roet litt ned nå. Ikke for at du skal kose deg og sluntre unna, men for din og Ræga sin helse! Det er viktig og riktig at du slapper av og tar vare på deg selv! :opplyser:

Folk sier så mye dust og rart, men de mener nok ikke egentlig at du skal føle på det heller. Det er sikkert bare en måte å si at de er glad i deg på, og at du vil bli savnet. Ikke fordi det er problematisk at du ikke er der, men fordi det er hyggelig når du er der. :Nikke:

Og mannfolket tåler å ta alt av og til. Du tar tross alt den tyngste jobben og burde egentlig få litt massasje i tillegg. Hilsen feminist. :fnise:

 

Den kaka var skikkelig fin, så helt proff ut jo! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅåå :) Så koselig å komme inn her å lese masse fint. Er utrolig glad på dine vegne som får trappe ned jobbingen!! :) Det blir jo bare helt supert. 

Også så herlig som mini er da :rodmer:

 

Du er veldig dyktig når det kommer til baking. Den kaka så ut som den var bestilt fra et konditori. Imponert altså!! :)

 

Hørtes koselig ut med kollega-fest, men jeg personlig takler dårlig å henge med fulle folk. Jeg blir så oppgitt over alle dumme utsagt. Jeg må være med på festen og være like dum selv, ellers funker det ikke :ler: Men fint at du koste deg. Også så flink som lot mini sove borte for første gang :fnise: Hadde det gått greit?

 

Lykke til hos jordmor :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ADVARSEL: BLÅMANDAG!!!

 

På vei ut døra i dag morges med superdårlig tid fikk jeg telefon fra dagens første kunde og at hun var syk. Gud å digg, for da kunne jeg levere i bhgen og så gå hjem og slappe av før jordmortimen.

 

Kom på helsestasjonen og var der litt før kl 9. De andre gravide ble kalt inn til sine JM og jeg satt igjen og klodde. På døra til resepsjonen stod det at jeg bare skulle sitte og vente, og dersom ingen kom og hentet meg innen 15 min så skulle jeg ta kontakt. Og tiden gikk.. 9.15 kom min JM ut, men ho hadde med seg ei dame. Smilte og virket som hun hadde sett meg før. Jeg var sikker på at nå skulle jeg inn. Så jeg gadd ikke spør i resepsjonen. Klokka ble nesten 9.30 og da tok hun inn en annen dame.. Så jeg måtte henvende meg i resepsjonen.

Ooooog.. Nope, det var ingen time registrert på meg der :sur: Er jo så jævla typisk ettersom at jeg var så tidlig ute og bestilte denne timen allerede i uke 10.. Altså 6 uker siden :sjenert:

Hun hadde seff ikke noe ledig resten av uken, og ikke noe neste uke. Så fikk ny time den 29..

 

Jeg ble seriøst knust. Hadde gledet meg så til dette, så jeg hadde mest lyst til å legge meg ned på gulvet og  :grine:  :grine:  :grine:

Det er jo så typisk min manglende flaks :kjefte: Så jeg tusla derfra og gikk på jobb. Måtte ut med 20 kr i parkeringa i parkeringshuset for ingenting. Jeg hater å betale parkering for ingenting :opplyser: Så da heiv jeg hele urinprøven min i søppeldunken der. Vil det si at jeg da har urinert på et offentlig sted?? :hoho:

 

Da klokka ble nærmere 14.30 ringte derimot JM til meg. Ho beklaget seg veldig over det som hadde skjedd og ville gjerne at jeg skulle få time tidligere. Fredag kl 12.30.. Men hvor er jeg til fredag? Joda.. Da er jeg på toget på vei til oslo. Hvor typisk :sur: Nesten så jeg vurderte å avlyse hele helgeturen min :fnise:

Så det ble med den 29.. Har en jobb som av og til er et helvette å bytte rundt på for å kunne bli med på slike avtaler. Dritt altså.. Så hvordan gikk det hos JM?? Joda.. Det gikk ganske så ræva :P

 

Jeg merket at hele humøret mitt bare falt ned i en dyp dyp dal. Mistet mot og motivasjon til å være våken. Kjenner jeg virkelig tåler så lite motgang for tiden, blir kjempelei meg og så lei når ting blir komplisert. Denne jobben min har jeg btw langt opp i halsen for tiden :opplyser:

 

___

Takk for kakeskryt :rodmer:

Alt hadde gått bra med mini hos svigers. Om det ikke hadde gått bra hadde uansett ikke svigermor fortalt oss om det :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som hadde gledet meg så til å krysse av lista.. Dritt altså. :(

 

Milepæler i graviditeten

 

9/6-15 Eggløsningen finner sted

4/7-15 Det lille hjertet slår

28/7-15 De første bevegelsene

17/8-15 Privat UL (her var det liv)

18/8-15 12 uker   :strix:

25/8-15 2. Trimester

29/9-15 Første time hos Jordmor

30/9-15 Du kjenner bevegelser

12/10-15 OUL

14/10-15 Du er halveis og babyen har et søvnmønster

3/11-15 Babyen kan høre deg

6/11-15 Om babyen blir født nå vil de prøve å redde den     :hjerte:

11/11-15 Mer Dia UL

7/12-15 3.Trimester

24/12-15 Julaften

11/1-16 Nå er det trangt i magehuset

12/2-16 Permisjonstart

4/3-16 Termin     :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 uker i dag :bond: Hvor ble det av de siste 4 ukene?? :fnise:

 

Sitter hjemme og tvangsforer meg selv med frokost som jeg skyller ned med pepsi max :nigo: Skulle ikke vært lov å ha så lite matlyst :(

Og snart må jeg på jobb og jeg burde ha stelt meg. Gud hvor mye mer det heller frister å gå og legge seg under dyna :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. du er nå herlig også da  :laugh:

Lei for at timen din ikke ble noe av da, jeg hadde klikka selv..  :grine:

Så flink du er som lot mini sove over hos svigers. Det syntes de sikkert var stor stas! Vet ikke om jeg noen gang klarer å la min mini sove over hos svigers hehe.. Jeg er ikke et fnugg bedre selv  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med JM, men de 2 neste ukene flyr nok avgårde de også. :Nikke:

Håper dagen tok seg opp bare du kom deg igang! :kose:

 

Satser på at ukene flyr ja. Når tirsdagen er over er det basically nesten helg :fnise:

Dagen tok seg ikke opp nei.. Hormonella er sur som ei padde og det henger i lenge :fnise:

 

Haha.. du er nå herlig også da  :laugh:

Lei for at timen din ikke ble noe av da, jeg hadde klikka selv..  :grine:

Så flink du er som lot mini sove over hos svigers. Det syntes de sikkert var stor stas! Vet ikke om jeg noen gang klarer å la min mini sove over hos svigers hehe.. Jeg er ikke et fnugg bedre selv  :fnise:

 

Jeg er stolt av meg selv ang svigers gitt.. Hjelper veldig nå som jeg har en nesten 3 åring som har mer vilje og sier ifra hva han vil. Svigermor ville jo ha han over natta for et halvt års tid siden. Da skulle han få sove i senga sammen med ho slik at de kunne kose. Da ble jeg litt sånn:  :sjokkert:  Hva faen.. Det er bare feil i mitt hode. Man kan samsove med barna sine, ikke barnebarna..

Ho sier så mye dumt som får meg til å utsette og utsette slike ting altså :(

Hva er greia med din svigermor?? :nigo: Give me the dirt, I love itt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at ukene flyr ja. Når tirsdagen er over er det basically nesten helg :fnise:

Dagen tok seg ikke opp nei.. Hormonella er sur som ei padde og det henger i lenge :fnise:

 

 

Jeg er stolt av meg selv ang svigers gitt.. Hjelper veldig nå som jeg har en nesten 3 åring som har mer vilje og sier ifra hva han vil. Svigermor ville jo ha han over natta for et halvt års tid siden. Da skulle han få sove i senga sammen med ho slik at de kunne kose. Da ble jeg litt sånn:  :sjokkert:  Hva faen.. Det er bare feil i mitt hode. Man kan samsove med barna sine, ikke barnebarna..

Ho sier så mye dumt som får meg til å utsette og utsette slike ting altså :(

Hva er greia med din svigermor?? :nigo: Give me the dirt, I love itt :fnise:

 

Hahaha  :ler:  Skjønner GODT at du freaker ut over svigermors uttalelser!  :ler:  Jeg hadde også blitt noe skeptisk om svigermor ville ha mini i senga for å kose, er liksom litt underlig selv om det sikkert bare er uskyldig ment  :rolleyes:

Det skal sies at min svigermor er veldig flink med barn, men jeg er mer bekymret fordi hun ikke er spesielt sprek og ikke orker røre på seg noe særlig. Det passer særdeles dårlig med en aktiv liten krabat! I tillegg bor de et sted som er rimelig gudsforlatt. Jeg krisemaksimerer jo alt, så jeg synes det er aaaaltfor langt unna sykehus og leger hvis uhellet skulle være ute! Dessuten går det en landevei rett utenfor hvor folk gjerne kjører både ruset og i ulovlig fart. Tenker med skrekk og gru på hva som kan skje om det i et ubevoktet øyeblikk er en liten tert som løper avgårde og svigermor ikke klarer å henge med.. 

Men der har du krisemaksimereren i meg da  ;)  For ikke å snakke om at det sikkert også er mengder av både hoggorm og større dyr (haha..jeg lider faktisk seriøst av sterk bjørnefobi..).

I tillegg har vel kanskje ikke svigermor vist de største evnene til å ta støyten når det pågår som verst. I motsetning til min mor som står opp med mini og avlaster oss, så har ikke svigermor vist sine evner til å gjøre hverdagen lettere for oss. Hun er stort sett bare en gjest på besøk når hun treffer mini. Det gjør jo at jeg blir skeptisk til om hun faktisk klarer å ta vare på mini i det hele tatt. Jeg er nok som deg mer komfortabel med tanken på å overlate mini med svigermor når mini blir litt eldre og kan si fra/ordne opp litt selv.

Samtidig synes nok hun at jeg er verdens verste hønemor  :rolleyes: Noe jeg selvfølgelig lovte meg selv at jeg aldri skulle bli  :lol:

Når det er sagt så føler jeg til tider at svigermor ikke er så begeistret for mini, hun er veldig sjeldent på besøk.. Og det stakk litt i meg når minis tante (altså min manns søster) skrev på diverse sosiale medier at venninnens barn var verdens skjønneste unge osv.. Hun har aldri sagt noe sånt om mini. Og jeg mener familiens barn går vel alltid foran venners barn eller?!  :omg: Blod er jo tykkere enn vann da for pokker... Og ja jeg er klar over hvor selvopptatt jeg kanskje virker fra utsiden  :twisted:  :smilbla:

Hihi. min lille utblåsning for dagen  :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men der har du krisemaksimereren i meg da  ;)  For ikke å snakke om at det sikkert også er mengder av både hoggorm og større dyr (haha..jeg lider faktisk seriøst av sterk bjørnefobi..).

 

 

 

Dette er VELDIG på siden av diskusjonen, men dette  avsnittet minner meg om da jeg var på hyttetur med noen venninner. Det var et stykke å gå fra parkeringsplassen og inn til hytta. Hun som eide hytta gikk først, vi andre fulgte etter. Plutselig  skvatt og hoppet hun, og skrek "en bjørn!!!" Vi andre bare "???  :sjokkert: ", men så tittet vi og rundt og så ikke noen bjørn, så vi andre tre bare "???  :forvirra:  :klo:  :vetikke: " og prøvde å få venninna til å vise oss hvor. Hun bare " :sjenert:   :plystre: ", for det hun hadde sett var egentlig en hoggorm - men hun ble så redd at hun ropte at det var en bjørn!

Endret av miore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha  :ler:  Skjønner GODT at du freaker ut over svigermors uttalelser!  :ler:  Jeg hadde også blitt noe skeptisk om svigermor ville ha mini i senga for å kose, er liksom litt underlig selv om det sikkert bare er uskyldig ment  :rolleyes:

Det skal sies at min svigermor er veldig flink med barn, men jeg er mer bekymret fordi hun ikke er spesielt sprek og ikke orker røre på seg noe særlig. Det passer særdeles dårlig med en aktiv liten krabat! I tillegg bor de et sted som er rimelig gudsforlatt. Jeg krisemaksimerer jo alt, så jeg synes det er aaaaltfor langt unna sykehus og leger hvis uhellet skulle være ute! Dessuten går det en landevei rett utenfor hvor folk gjerne kjører både ruset og i ulovlig fart. Tenker med skrekk og gru på hva som kan skje om det i et ubevoktet øyeblikk er en liten tert som løper avgårde og svigermor ikke klarer å henge med.. 

Men der har du krisemaksimereren i meg da  ;)  For ikke å snakke om at det sikkert også er mengder av både hoggorm og større dyr (haha..jeg lider faktisk seriøst av sterk bjørnefobi..).

I tillegg har vel kanskje ikke svigermor vist de største evnene til å ta støyten når det pågår som verst. I motsetning til min mor som står opp med mini og avlaster oss, så har ikke svigermor vist sine evner til å gjøre hverdagen lettere for oss. Hun er stort sett bare en gjest på besøk når hun treffer mini. Det gjør jo at jeg blir skeptisk til om hun faktisk klarer å ta vare på mini i det hele tatt. Jeg er nok som deg mer komfortabel med tanken på å overlate mini med svigermor når mini blir litt eldre og kan si fra/ordne opp litt selv.

Samtidig synes nok hun at jeg er verdens verste hønemor  :rolleyes: Noe jeg selvfølgelig lovte meg selv at jeg aldri skulle bli  :lol:

Når det er sagt så føler jeg til tider at svigermor ikke er så begeistret for mini, hun er veldig sjeldent på besøk.. Og det stakk litt i meg når minis tante (altså min manns søster) skrev på diverse sosiale medier at venninnens barn var verdens skjønneste unge osv.. Hun har aldri sagt noe sånt om mini. Og jeg mener familiens barn går vel alltid foran venners barn eller?!  :omg: Blod er jo tykkere enn vann da for pokker... Og ja jeg er klar over hvor selvopptatt jeg kanskje virker fra utsiden  :twisted:  :smilbla:

Hihi. min lille utblåsning for dagen  :erter:

 

Jeg skjønner deg veldig godt jeg ang formen og engasjementet. Hvor langt unna dere bor de?

Hvor gammel er mini nå da? halvannet? Jeg husker ikke helt når ho er født :plystre:

Bare vent til ho er nærmere 3. Da går det som regel an å snakke litt mer til de :P

 

Er jo svigerfamiliens sitt tap om de ikke deltar. Da vil jo ungen knytte seg sterkere til den andre siden av familien heller.

 

Tror alle mødre krisemaksimerer :sjenert: Jeg ser ALLTID worst case scenario over alt. Heldigvis hemmer det meg ikke så alt for mye da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve å finne på mye moro fram til JM timen sånn at tiden går raskere ;) Hva som er moro å gjøre har jeg ingen råd for da :ler:

 

Jeg skal til Oslo i helgen da. På venninne tur. Skal ta toget inn HEEEEELT alene. Bare slappe av, høre på musikk og strikke. Uten noe mas og kjas og en unge som drar meg i buksebeinet :nigo:

Sove på hotell og kose meg hele helgen. Og forhåpentligvis kjenne at jeg savner de hjemme..

 

Dette er VELDIG på siden av diskusjonen, men dette  avsnittet minner meg om da jeg var på hyttetur med noen venninner. Det var et stykke å gå fra parkeringsplassen og inn til hytta. Hun som eide hytta gikk først, vi andre fulgte etter. Plutselig  skvatt og hoppet hun, og skrek "en bjørn!!!" Vi andre bare "???  :sjokkert: ", men så tittet vi og rundt og så ikke noen bjørn, så vi andre tre bare "???  :forvirra:  :klo:  :vetikke: " og prøvde å få venninna til å vise oss hvor. Hun bare " :sjenert:   :plystre: ", for det hun hadde sett var egentlig en hoggorm - men hun ble så redd at hun ropte at det var en bjørn!

 

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er VELDIG på siden av diskusjonen, men dette  avsnittet minner meg om da jeg var på hyttetur med noen venninner. Det var et stykke å gå fra parkeringsplassen og inn til hytta. Hun som eide hytta gikk først, vi andre fulgte etter. Plutselig  skvatt og hoppet hun, og skrek "en bjørn!!!" Vi andre bare "???  :sjokkert: ", men så tittet vi og rundt og så ikke noen bjørn, så vi andre tre bare "???  :forvirra:  :klo:  :vetikke: " og prøvde å få venninna til å vise oss hvor. Hun bare " :sjenert:   :plystre: ", for det hun hadde sett var egentlig en hoggorm - men hun ble så redd at hun ropte at det var en bjørn!

 

Haha, det kunne jo såå vært meg  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg veldig godt jeg ang formen og engasjementet. Hvor langt unna dere bor de?

Hvor gammel er mini nå da? halvannet? Jeg husker ikke helt når ho er født :plystre:

Bare vent til ho er nærmere 3. Da går det som regel an å snakke litt mer til de :P

 

Er jo svigerfamiliens sitt tap om de ikke deltar. Da vil jo ungen knytte seg sterkere til den andre siden av familien heller.

 

Tror alle mødre krisemaksimerer :sjenert: Jeg ser ALLTID worst case scenario over alt. Heldigvis hemmer det meg ikke så alt for mye da.

 

Det er vel 3-4 timer å kjøre, så det er et stykke. Ikke bare-bare å sette seg i bilen for å stille opp, verken for de eller oss. Hadde selvfølgelig vært lettere om de bodde litt nærmere! Og det er egentlig ikke "de", men kun svigermor. Hun er gift på nytt og den nye mannen er jo ikke såå interessert i oss naturlig nok.

 

Nei det er vel ikke helt uvanlig å krisemaksimere, men hos meg har det til tider tatt litt av.. Tror det skyldes alt vi har vært gjennom som har gjort meg slik. Litt bedre nå heldigvis. Og mini er snart to år. Time fliiiiies!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med Oslo-helg! :rodmer: Har dere planlagt noe spesielt?

 

Jeg skal på sånn ForeverLiving arrangement. Så blir spennende å se hvordan de folkene er :fnise: Noen er jo veldig høyt oppe, men jeg er mer på bakken og tar ting som det kommer. Er en hobbyinntekt..

Jeg tenker mest på at det er en FRIHELG.. Gleder meg så sykt til togturen som tar over 4 timer. Håper bare ikke denne stormen ødelegger sørlandsbanen slik at det blir buss for tog. Jeg HATER buss for tog :fnise:

 

Det er vel 3-4 timer å kjøre, så det er et stykke. Ikke bare-bare å sette seg i bilen for å stille opp, verken for de eller oss. Hadde selvfølgelig vært lettere om de bodde litt nærmere! Og det er egentlig ikke "de", men kun svigermor. Hun er gift på nytt og den nye mannen er jo ikke såå interessert i oss naturlig nok.

 

Nei det er vel ikke helt uvanlig å krisemaksimere, men hos meg har det til tider tatt litt av.. Tror det skyldes alt vi har vært gjennom som har gjort meg slik. Litt bedre nå heldigvis. Og mini er snart to år. Time fliiiiies!

 

Ja da skjønner jeg litt mer. Er svigerfar mer innvolvert eller?

 

2 år snart  :sjokkert:  Skal si det går unna da. Hører du mye mas ang nummer 2 eller? Føler folk har mast på meg i et par år nå ang neste unge :fnise:

Svigermor sine ord når vi sa jeg var gravid var: så koselig. Ja vi har jo i grunnen ventet på dette en stund :lur: (ho ligna litt på den lur smilyen også :fnise: )

 

Ho skulle bare visst hvordan hele barnelagingsprosessen har vært.. Det værste er at jeg er ganske sikker på at de slet med å få barn de også. De fikk kun to stk, det er mye alder mellom mannen og broren og ho var over 40 når nummer 2 kom. Også er ho typen som burde hatt 5 unger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte google Forever Living, tror ikke jeg har hørt om det før. Det blir sikkert spennende!

Sørlandsbanen går vel forbi der jeg bor og her har ekstremværet vært mindre ekstremt enn fryktet så det blir sikkert ikke noe nevneverdig trøbbel med toget. Er helt enig med deg angående buss for tog, det er så nedtur. En stille og rolig togtur er en helt annen verden. :Nikke:

God tur til Oslo! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...