Kakaoen Skrevet 24. september 2015 Forfatter #401 Del Skrevet 24. september 2015 Åh, så koselig innlegg fra deg! Søte Mini i barnehagen, han blir nok en fin storebror. Fantastisk deilig at du bare har 2 dager igjen med full jobb. Håper det blir en merkbar økning i energi for deg etter hvert sånn at du kan nyte dagene framover. Hørtes ganske morsom ut den positive sykepleieren. Å jeg gleder meg så til neste uke med redusert jobbing. De slet på jobb ang avviklingen så jeg skal nok jobbe 60% neste uke og ta det igjen med jobbing 40% uka etter Satt og tittet på planene fremover og sa ja til litt kveldsjobbing i slutten av oktober og i november. Så da får jeg faktisk fri 2 dager i uka Og kveldsjobbingen er veldig simpelt og litt gøy, så null stress Sykepleieren er morsom når man er på godt humør Men er man hormonell, utslitt og deppa får man mest lyst til å dænge til ho med et balltre Herregud, jeg takler ikke sånne kjempepositive mennesker. Og når de snakker med sånn myk stemme og omtrent klapper deg på låret/hånda/skulderen/whatever samtidig, da holder det på å klikke for meg Så søt mini er som forteller om at mamma har baby i magen da. Skjønner at pedlederen syntes det var litt flaut å spørre, hum var vel redd for å tråkke i salaten. Har du lagd.tippeligaen forresten? Har jeg i så fall tippa? Om ikke tipper jeg en gutt til Ho oppførte seg litt som en overlykkelig sel og klapper i hendene over hvor flink jeg er til å gjette riktig insulin til måltidet mitt Jeg vet, tenk så flaut å tråkke i den salaten Jeg ser at VELDIG mange kikker på magen min for tiden. For jeg er blitt skikkelig giga. Må kanskje legge ut dokumentasjon av det snart Ser de kikker på den, så på meg og smiler. Ingen tørr og spør for de er redde for å fornærme tjukka :fnis: Og hvis noen spør helt direkte har jeg såå lyst til å svare nei bare for å drite de ut litt Om jeg har lagd tippeligaen? Nei du, jeg hater fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 24. september 2015 Forfatter #402 Del Skrevet 24. september 2015 Herlige mini som snakker om babyen da De skjønner nok mye mer enn hva vi gir dem "kred" for altså. Jeg gleder meg så til det øyeblikket J møter babyen her, regner med det blir noen liter tårer fra mor Liker veldig at du snart skal redusere jobbingen, tror det kan bli veldig bra for deg Å herregud.. jeg kommer til å sippe den dagen har får møte mini Jeg bruker ca 20 min på å kjøre til jobb og da vandrer tankene mine. Så da kan jeg finne på å se for meg fødselen og når mini møter baby, og da bare renner tårene Er veldig glad jeg skal redusere nå ja. Håper bare nav godtar søknaden min.. Merker jeg er litt misunnelig på at du er halvveis i svangerskapet. Synes du det går fortere nå enn sist? Og så koselig at mini er spent på mammas baby i magen. Det herligste er søskenkjærlighet Og bra jobbet av mannen din, selv om han "jukset" Den første tiden frem til uke 12 synes jeg nesten gikk saktere enn sist. Mest fordi jeg sikkert har fortrengt hvordan det var sist Men de siste ukene har gått mye fortere. Dagene går mye fortere nå enn sist Vips så er du der du også skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 24. september 2015 Forfatter #403 Del Skrevet 24. september 2015 Og my fuckin god.. Adam søker Eva er på tv Penis på tv Klarer jeg la være å se på den?? NOPE Gud så fælt. Tenk om den reiser seg sånn uten forvarsel Overlevde dagen i dag også.. Og har hatt min første føling. Er litt usikker på hva grensa er før det kalles føling (det må jeg google ) Men når mitt blodsukker er nede på 4 så blir jeg kjempeskjelven.. I dag så kjørte jeg hjem fra jobb med musikken på full gnu og synger av full hals. Derfor høy musikk, for å slippe å høre på mitt eget kråkeskrål Rett før bhgen var det veiarbeid og jeg ble stående i kø. Det kjente jeg vips at jeg ble skikkelig dårlig. Kvalm, svimmel og skalv.. Og da var blodsukkeret på 3.3.. Aldri hatt så lavt før, så da røk mini sin nød smoothie som jeg hadde i veska. Og når jeg ankom bhgen var jeg skikkelig dårlig. Null energi og svetta som en tulling. Aner ikke hvordan dette gikk til, men sånn kan det gå. Må huske og finne noe ny nød mat og putte i veska Snart helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 24. september 2015 #404 Del Skrevet 24. september 2015 Når man opplever føling vil kunne variere en del fra person til person, men 3,3 er veldig lavt. Alt under 4 er igrunn det. Blodsukker hos friske skal vel ligge mellom 4-7. (Og Adam og Eva greia er dødsklein ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 24. september 2015 #405 Del Skrevet 24. september 2015 Om jeg har lagd tippeligaen? Nei du, jeg hater fotball Hehe, ups... Må begynne å sjekke hva autokorrekturen skriver før jeg poster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 24. september 2015 #406 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg må være den eneste som ikke har fått med meg Adam og Eva?! Tror på at det er kleint.. kanskje derfor jeg ikke har følt meg kallet. Gjør de noe annet enn å sprade rundt nakne? Føling hørtes vemmelig ut. Har veldig lite kjennskap til det, men føler med deg! Høres ut som noe man burde vært foruten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 25. september 2015 #407 Del Skrevet 25. september 2015 En venn av meg holdt på å gå bort i sommer på grunn av det Virkelig ikke å spøke med. Jeg holder definitivt med å ha en godbit i veska. Men ellers, er graviditetsformen god? Og... skal du se på Adam søker Eva neste gang og? Det lille klippet jeg så holdt i masse vis. Første og siste gang jeg får en så stor penis rett inn i stua Og den var stor fordi jeg har stor TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 25. september 2015 Forfatter #408 Del Skrevet 25. september 2015 Når man opplever føling vil kunne variere en del fra person til person, men 3,3 er veldig lavt. Alt under 4 er igrunn det. Blodsukker hos friske skal vel ligge mellom 4-7. (Og Adam og Eva greia er dødsklein ). Var det dr. google også sa Det rare var at jeg ikke kjente at jeg var nede på 4. Det pleier jeg alltid å gjøre. Var kanskje for gira med høy musikk og det faktumet at jeg var ferdig på jobb Hehe, ups... Må begynne å sjekke hva autokorrekturen skriver før jeg poster... Hehe.. Jeg lider av en lidelse som gjør at jeg MÅ peke og le av sånne teite autokorrekturskrivefeil Men tippeliste.. Jeg har ikke tenkt så mye på det enda, siden jeg helst ikke vil vite kjønn. Men du kan jo bare begynne å tippe så skal jeg føre det opp Jeg må være den eneste som ikke har fått med meg Adam og Eva?! Tror på at det er kleint.. kanskje derfor jeg ikke har følt meg kallet. Gjør de noe annet enn å sprade rundt nakne? Føling hørtes vemmelig ut. Har veldig lite kjennskap til det, men føler med deg! Høres ut som noe man burde vært foruten De dater.. Nakne. Seff en mann og to damer. Burde vært omvendt spør du meg Men om du har veldig lyst til å se slappe peniser som slenges rundt så er det bare å sjekke ut programmet Føling er i grunnen noe helt annet enn hva jeg har trodd. Husker da jeg var liten at kusina til venninnen min hadde diabetes. Og ho snakka om føling og at da måtte kusina få sukkerbiter og at ho kunne sovne av det. Høret veldig dramatisk ut Dramatisk er det ikke for jeg kjenner det på kroppen når det er der. Bare veldig spesielt å kjenne på ukontrollert skjelving og at jeg ikke har kraft til noe som helst men samtidig svetter _____ Helgen er her Fikk en dårlig start på helgen da svigers plutselig kom på overraskelsesbesøk Jeg hater når folk kommer uanmeldt. Mest fordi jeg er et rotehue og liker ikke å vise andre det Og huset så passe bomba ut når de kom. Rene klær som venter på å bli brettet (definitivt verdens kjedeligste gjøremål) overfylte gangen og vaskerommet. Svigermor klarer jo seff ikke holde kjeft og mente jeg trengte hjelp med klesvasken. Jeg bare momlet at jeg har kontroll på rotet mitt. Jeg blir ganske gretten når jeg får overraskelsesbesøk midt i middagstiden Mannen er jo fortsatt syk, og HERREGUD så ynkelig han var når svigermor er her. Seriøøøst.. Som at han burde vært lagt inn. Ho mente han burde komme seg i seng og la resten være opp til meg. Men så fort de var ute av døra kviknet han til gitt. Og kunne stelle mini, leke med han og gjøre det han pleier. Ingen soving på sofan, men heller kjefting mens han ser på fotballkamp. Seriøst.. Et GIGA *PANNEKLASK* Jeg orker ikke mer av klagingen hans, så jeg tar med meg mini ut i morgen og møter ei venninne og hennes unge. Blir gal av å være her hele dagen med mr. propell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 25. september 2015 Forfatter #409 Del Skrevet 25. september 2015 En venn av meg holdt på å gå bort i sommer på grunn av det Virkelig ikke å spøke med. Jeg holder definitivt med å ha en godbit i veska. Men ellers, er graviditetsformen god? Og... skal du se på Adam søker Eva neste gang og? Det lille klippet jeg så holdt i masse vis. Første og siste gang jeg får en så stor penis rett inn i stua Og den var stor fordi jeg har stor TV Var det en gigapenis?? haha.. Jeg fikk ikke med meg det. Mulig jeg må glo.. Lever da litt i sølibat for tiden. Snørr, snorking og ynkelige mannfolk er ikke mye sexy Så skummelt med kameraten din da Har han dia type 1? Type 1 er veldig annerledes enn sv.dia, og mye vanskeligere å kontrollere sier legen. Så sånn sett er jeg heldig. Svigermor i dag: Diabetes ja.. Tar du tabletter? (jeg sitter med ved bordet med en haug brukte sprøytespisser på en colaflaske) Jeg: Nei.. Ho: Å så bra da.. Jeg: Så bra?? Jeg tar masse sprøyter da, det er værre enn å svelge en pille. Ho: Nei… Må du ta sprøyter? Hva er det i de? Jeg peker på de og sier: Insulin vel.. Ho er så treg.. Er lettere å forklare ting til snart treåringen enn til henne innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 25. september 2015 #410 Del Skrevet 25. september 2015 Svigermora di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 25. september 2015 #411 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Hahaha svigermoren din! Uff, skal ikke være lett Hva er det egentlig med menn og sykdom? Mannen blir selv litt sånn puslete og svak når han er syk. Og særlig da når han snakker med svigermor. Hun ønsker alltid det beste for barna sine, men det er puter-under-armene-og-bjørnetjeneste-tendenser dessverre. Tropper opp på døra med solbærtoddy, suppe og is og kjører til legen om det skulle være det minste. Jeg er ikke akkurat den som renner ned døren til legen selv, så der er det litt "kulturkræsj". Selv har jeg vokst opp med "though love". Måtte smøre brødskiva selv om jeg var syk liksom og tankegangen om at det går over av seg selv. De få gangene jeg har vært hos legen har jeg enten vært så syk at jeg har fått antibiotika eller bare blitt sendt hjem med formaningen om å ta ibux og paracet. Waste of time and money PS: Den penisen virket kanskje så stor fordi den plutselig og uten forvarsel kom opp på skjermen her. Tror jeg fikk et aldri så lite sjokk Endret 25. september 2015 av siela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 25. september 2015 Forfatter #412 Del Skrevet 25. september 2015 Svigermora di Oh yes.. Vil du byttelåne?? Hahaha svigermoren din! Uff, skal ikke være lett Hva er det egentlig med menn og sykdom? Mannen blir selv litt sånn puslete og svak når han er syk. Og særlig da når han snakker med svigermor. Hun ønsker alltid det beste for barna sine, men det er puter-under-armene-og-bjørnetjeneste-tendenser dessverre. Tropper opp på døra med solbærtoddy, suppe og is og kjører til legen om det skulle være det minste. Jeg er ikke akkurat den som renner ned døren til legen selv, så der er det litt "kulturkræsj". Selv har jeg vokst opp med "though love". Måtte smøre brødskiva selv om jeg var syk liksom og tankegangen om at det går over av seg selv. De få gangene jeg har vært hos legen har jeg enten vært så syk at jeg har fått antibiotika eller bare blitt sendt hjem med formaningen om å ta ibux og paracet. Waste of time and money Jeg vet.. Blir gal av disse mennene. Jeg er litt mer slik som deg jeg altså. Hvis jeg var syk så hendte det mamma kom hjem en tur fra jobb med billig cola og et TOPP blad Jeg merker at jeg ikke har dette dulledille genet altså. Er absolutt ikke slik med sønnen min heller. Ser andre mødre som kaster seg over ungene når de slår seg og bare staaaaakkars lille deg, ååå så vondt jeg fikk i mammahjertet mitt nå som du fikk et skrubbsår. Mens jeg er litt sånn: Uff da. Slo du deg. Kom skal jeg blåse, dette går bra skal du se. Gir han en klem også slutter han som regel å gråte ganske fort. Kanskje det er noe galt med meg, men jeg får ikke vondt i mammahjertet når han dunke hodet.. Merker VELDIG godt på han om han sytegråter (han er jo en minimann ), eller om han fikk litt vondt, eller om han fikk VELDIG vondt og må ha trøst asap Så han får jo trøst når han trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 25. september 2015 #413 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg er ganske fornøyd med svigermor, du kan godt få låne henne, men jeg trenger ikke få noen i retur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 25. september 2015 Forfatter #414 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg er ganske fornøyd med svigermor, du kan godt få låne henne, men jeg trenger ikke få noen i retur Ikke?? Min kunne nemmelig trengt et dressur kurs Tenkte du hadde litt erfaring med hundene Men er jo stor sjans for at toget allerede er gått i den avdelingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 25. september 2015 #415 Del Skrevet 25. september 2015 Svigermor kan få stå for opplæringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 26. september 2015 #416 Del Skrevet 26. september 2015 Hadde jeg skulle fått vondt i mammahjertet hver gang ungen dunker hodet hadde jeg ikke gjort annet. Her er det ikke trøsting før jeg vet at han slo seg på ordentlig (som når det kommer en kul omtrent før han får reist seg opp). Men trøster man for alt griner de for alt, og det orker jeg ikke... Håper du får en fin dag uten sutremannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 26. september 2015 #417 Del Skrevet 26. september 2015 De dater.. Nakne. Seff en mann og to damer. Burde vært omvendt spør du meg Men om du har veldig lyst til å se slappe peniser som slenges rundt så er det bare å sjekke ut programmet Føling er i grunnen noe helt annet enn hva jeg har trodd. Husker da jeg var liten at kusina til venninnen min hadde diabetes. Og ho snakka om føling og at da måtte kusina få sukkerbiter og at ho kunne sovne av det. Høret veldig dramatisk ut Dramatisk er det ikke for jeg kjenner det på kroppen når det er der. Bare veldig spesielt å kjenne på ukontrollert skjelving og at jeg ikke har kraft til noe som helst men samtidig svetter Men altså er de sladdet disse penisene som dingler rundt på tv-skjermen eller er de blottlagt fullstendig? Og hva er logikken med én mann og to damer? Må jo nesten se på dette bare fordi det høres så usannsynelig teit ut Jeg trøster også svært lite ovenfor mini. Blir det en Donald-kul så skjønner jeg at det gjorde vondt, men jeg kan virkelig ikke dulle for hver minste lille ting. Det tror jeg ikke er sunt for noen barn Og overraskelsesbesøk er virkelig ikke kult Og jeg kjenner til menn som tror de er så syke at de må legges inn. Hver gang mannen er syk så er han døden nær. Det er til å bli gal av! Håper du får en finfin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 26. september 2015 #418 Del Skrevet 26. september 2015 Overraskelsesbesøk Jeg tipper jente forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 26. september 2015 #419 Del Skrevet 26. september 2015 Overraskelsesbesøk av yndlingssvigers får vi én gang i uka, så det går egentlig greit (blir ikke helg uten, på en måte ). Men at vi fikk overraskelsesbesøk på barselavdelinga av den andre svigersen som vi har et mildt sagt anstrengt forhold til... Ikke greit!!! ...Her i huset er det forresten jeg som blir skikkelig sjuk på mannemåten. Ikke så greit det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 26. september 2015 #420 Del Skrevet 26. september 2015 Svigermor som plutselig stikker innom. Den er jeg glad jeg slipper. Liker å ha tid til å forberede meg mentalt og huslig når det kommer besøk. Synes det høres ut som du er god på trøstingen. For mye dulling kan ikke være bra, men jeg kan jo skjønne at det er vanskelig for noen å la være også. Jeg tipper gutt for det er liksom det jeg har sett for meg, men tar alltid feil så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå