Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Carouselle skrev:

Jeg måtte kjøpe til Mini og lillebror :sjenert: 

De var litt dyre, men det er jo fra Livly - det er jo litt dyre plagg. Måtte bare ha de :hjerter:

450 schpenn for en genser?! Holy, min indre gjerrigknark gråter :daane: De var veldig søte da :nigo: 

Endret av sitronkake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, sitronkake skrev:

450 schpenn for en genser?! Holy, min indre gjerrigknark gråter :daane: De var veldig søte da :nigo: 

 I know :sjokk: Men måtte ha de :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, sitronkake skrev:

450 schpenn for en genser?! Holy, min indre gjerrigknark gråter :daane: De var veldig søte da :nigo: 

Min også :fnise: 

10 timer siden, Ludodama skrev:

Kan jeg innrømme at det første jeg tenkte på når jeg så genseren med big brother var.......realityserien Big Brother?

:ninja:

Hehe, det tenkte jeg ikke på engang. Bare han ikke tar det som en oppfordring til å melde seg på sånne programmer senere :ler:

 

Altså, i natt våknet jr én gang og i tillegg stod han opp 5.40 (som vanlig). Det verste er at jeg tror jeg begynner å venne meg til det, for jeg får jo ikke sove igjen. Kan kanskje også ha noe med at mannen blir liggende i senga og skravle med jr i stedet for å stå opp med han så når de endelig går ut er jo jeg lys våken... og så blir jeg litt oppgitt over at mannen da setter på tv etter de har stått opp, trodde vi var enige om å ikke gjøre det for at det ikke skal være en belønning å stå opp tidlig. Jaja, får begynne å stå opp selv da. Men når man er hjemme fra jobb på tredje dagen pga forkjølelse frister det ikke så fælt å stå opp etter å ha vært oppe på natta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse god bedring! Håper at du får hvilt deg litt i løpet av dagen, utrolig slitsomt med slike netter og tidlige morgener :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludodama

I feel you! Ungen her har holdt favorittshowet sitt, som går ut på å våkne jevnlig hele natta med klagerop sånn at alle er sikret å våkne hver gang- og når vi neeeeesten har sovnet kommer et nytt rop :sprettoy:

Jeg har gitt opp soving :P

Møtte en høygravid førstegangs som var lei av graviditet(helt forståelig) og heller ville ha antisovebaby. Jeg bare......stakkars, hun aner ikke hva hun ber om! 😳 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Småkjekset skrev:

Masse god bedring! Håper at du får hvilt deg litt i løpet av dagen, utrolig slitsomt med slike netter og tidlige morgener :klemmer:

Siv nærmere to timer på sofaen i stad. Nå har jeg rømt opp på soverommet, det er det kaldeste rommet i hele huset nå. Jeg er så vaaaarm.....

5 timer siden, Ludodama skrev:

I feel you! Ungen her har holdt favorittshowet sitt, som går ut på å våkne jevnlig hele natta med klagerop sånn at alle er sikret å våkne hver gang- og når vi neeeeesten har sovnet kommer et nytt rop :sprettoy:

Jeg har gitt opp soving :P

Møtte en høygravid førstegangs som var lei av graviditet(helt forståelig) og heller ville ha antisovebaby. Jeg bare......stakkars, hun aner ikke hva hun ber om! 😳 

 

Huff, er flere småtroll som må skjerpe seg når det gjelder soving ja. Kjørte jr ned til abrnehagen i dag og hadde jeg kjørt fem minutter lenger (tar to minutter til barnehagen ca) hadde han sovna. Når han har så mangel på søvn skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan sove mer på natta.....

Haha, så lei er det ikke mulig å være av en graviditet. Du får minne henne på uttalelsen når hun klager på søvnmangel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var plaget av søvnproblemer store deler av forrige svangerskap. Jeg tror kanskje jeg ville ha byttet mot en antisovebaby  (ihvertfall en liten stund) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller trøtt enn gravid jeg altså. :sjenert: Sov jo ikke noe mer om natta de siste tre mnd av graviditeten,våkna hver gang jeg skulle snu meg fordi det var dritvondt i bekkenet, og 2-3 ganger fordi jeg måtte tisse... Og jeg står fremdeles for at jeg heller vi føde en gang i mnd i ni mnd istedenfor å være gravid igjen. :P Men gravid OG antisovebaby, da begynner vi virkelig å snakke tortur! :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Det er så mange dilemmer her - pest eller kolera :ler:

Men jeg er megaskada siden jeg ble velsignet med den ekstreme varianten både i graviditet, hele permisjonen og leeeeeeeenge etter jobbstart. Så når noen sier de heller tar søvnmangel foran en graviditet som består av å klare å være i delvis jobb og faktisk være utendørs og spasere selv så tenker jeg at de nok neppe - og heldigvis - aaaaaaaaner hva de kan komme til å rote seg oppi. 

Er helt enig i den verste komboen jo må være lakenskrekkunge OG gravid med soveissues, det er derfor jeg er livredd for å bli gravid igjen med de genene jeg har :P 

Ææææææh jeg blir kvalm av å tenke på det :riste: Jeg liker mye bedre cava, lange digge sovenetter og ferie :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jr sover enda, utrolig deilig. Jeg har vært våken en time da, selv om mannen egentlig skal stå opp med jr i dag. Har sluppet inn katten og gitt han mat og så begynte han å hyle og skulle ut igjen så da måtte jeg stå opp en gang til. Umulig å sovne igjen da... Jaja, da melder jeg meg frivillig til å sove i morgen tidlig i stedet :) Får håpe vi klarer å bryte mønsteret med kjempetidlige morgener nå da (prøver å ikke jinxe :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jr sov til 7.50 :bolledeig:(Er vel mannen som kan juble mest, han fikk jo sove lenger enn til 6.15.....) Så i dag ble det felles frokost (toast på alle) litt over halv ni. Har vært ute i kjøkkenhagen og plukket resten av løken, noen gulrøtter og noen pastinakker. Pastinakkene er lange men tynne så blir ikke så mye mat av de. Neste år skal de plantes sånn at de stopper når de er 20 cm, kanskje de blir tjukkere da:fnise: Har skrytt av kjøkkenhageskillsene på både instagram og snap, blir sikkert Facebook også. Syns jo det er ganske stas, litt selvskryt må være lov da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig å følge deg på Snap eller Insta, siden du deler så fine grønnsaksbilder? :sjenert: Du kan selvsagt følge meg tilbake :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Carouselle skrev:

Er det mulig å følge deg på Snap eller Insta, siden du deler så fine grønnsaksbilder? :sjenert: Du kan selvsagt følge meg tilbake :)

 

 

Sender deg pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gårsdagen ble bare borte. Fikk sove til rundt åtte, så surra vi rundt hjemme i det fine været før vi dro til mamma i to-tiden. Dattera til stefaren min og familien var der også, de har ei jente som er noen mnd yngre enn jr og venter nr to om en ukes tid så vi har litt til felles kan man si :) Storkosa oss som vanlig, fikk masse god mat og jr klarte å dra med seg pappaen sin på lekeplassen to ganger. Og så prøvde han elipsemaskinen som mamma har i garasjen, det var visst veldig gøy. Kanskje ikke så rart at han sovna i bilen på vei hjem, han løp på den ganske lenge :fnise: Da vi kom hjem hadde naboen vært innom og satt en stor pose med jenteklær ved døra vår, og på lørdag fikk vi en stappfull pose med klær fra en annen nabo. Gleder meg til å gå gjennom de, frøkna kommer hvertfall ikke til å mangle klær de første årene. Sa til mannen at vi trenger jo ikke kjøpe noen ting, men han skal på shopping! Noen som gleder seg til å kjøpe søte rosa plagg ja :fnise:

Nå sitter jeg på flyet til indre gokk, bare en liten jobbtur som varer til i morgen tidlig (og da mener jeg tidlig, skal ta fly halv sju i morra.....). Da jeg var på vei til flyplassen kom jeg til å tenke på at jeg har flydd mye mens jeg har gått gravid. Med jr var det to ganger og denne gangen er det blitt tre ganger. I mellomtiden har jeg bare flydd to ganger, så det hoper seg opp når jeg er gravid tydeligvis. Pussig. Jeg kom også på at mannen og jeg hadde jubileum på lørdag, vært sammen i åtte år. Jaja, jeg kom hvertfall på det først denne gangen. Bryllupsdagen måtte jo mamma minne oss på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan hvertfall skylde på gravidhjernen :fnise: Ligger på hotellrommet nå og lurer seriøst på om jeg skal skru av TVen og legge meg til å sove. Var jo oppe kvart over seks i dag også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...