Gjest Tekola Skrevet 19. mars 2016 #661 Del Skrevet 19. mars 2016 Gratulerer med toåringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. mars 2016 #662 Del Skrevet 19. mars 2016 Gratulerer med toåringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. mars 2016 #663 Del Skrevet 20. mars 2016 Gratulerer med overstått til toåringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 20. mars 2016 Forfatter #664 Del Skrevet 20. mars 2016 Takk alle Det ble en kjempefin dag (med unntak av da han skulle legge seg på dagen, én time med hyling endte med en mamma som stod og gråt da jeg ordna kakene). Fikk bl.a hoppeku, trehjulssykkel (litt for stor ennå), trillebår og ball. Og litt penger, som jeg syns er like greit for han har jo mer enn nok leker. Ballonger var kjempestas og han var helt i hundre hele selskapet. Måtte ha med noen ballonger opp da han skulle legge seg, og i dag måtte de være med opp i badekaret. Pluss at jeg måtte holde noen mens jeg dusja Hoppekua bruker han så mye at han blir helt svett, det er jeg veldig glad for siden jeg har hatt lyst å kjøpe det siden før han ble født. Nå legger mannen han for en dupp mens jeg sitter ute i sola og koser meg. 6 uker på vei i dag, bare to uker og to dager til ultralyd. Men på torsdag er vi bedt på lammelår hos svigerfar sammen med søstra til mannen og familie så da spørs det om ikke søstra hans skjønner hva som er i gjære når jeg får gjennomstekt lammelår. Skulle tatt ultralyd denne uka ass, men er redd det er for tidlig å se noe så tør ikke. Argh, kunne ikke påsken vært to uker senere i år, den er så i veien..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 20. mars 2016 #665 Del Skrevet 20. mars 2016 Gratulerer med toåring i hus! Forstår godt at ballonger var en hit. Når jeg leste det kom jeg på en 17. mai da jeg var liten. Jeg fikk en heliumballong og var såå stolt av den. Jeg fikk hele familien til å stille seg opp, og tok bilde av at alle holdt den, en etter en. Etter en stund ble de tydeligvis leie, for i slutten av "photoshooten" har mamma satt en sko på snoren, så jeg fikk ta bilder av skoen og ballongen Teite påske som er i veien. Når jeg skal på ultralyd er jeg 6+4. Er litt nervøs for hva jeg kommer til å se. Kanskje det er litt tidlig? Men det var jo gynekolog som valgte dato, så jeg får bare stole på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 20. mars 2016 #666 Del Skrevet 20. mars 2016 Så kjekt med barnebursdag:-) Skjønner godt at du gleder deg til UL. Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. mars 2016 #667 Del Skrevet 20. mars 2016 Så koselig! Hoppeku er kjempegøy! Den er veldig populær her i huset også Jeg var rimelig nygravid i desember 2013, hadde ikke hatt sjans til å holde noe skjult mtp. alt av rakfisk, alkohol til maten og alt annet som hører til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 21. mars 2016 #668 Del Skrevet 21. mars 2016 Gjennomstekt lammelår? Det har ikke jeg tenkt på en gang jeg. Trodde det liksom var godt nok stekt når det ble servert. Da bør jeg kanskje gi beskjed til mamma om at det må stå litt ekstra i ovnen. Gratulerer med toåringen! De hoppekuene er så kule. Jeg har selv lyst til å ha en sånn, men vi trenger det vel ikke heeelt enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 22. mars 2016 Forfatter #669 Del Skrevet 22. mars 2016 Litt panikk for MA i dag. Syns jeg har så lite symptomer (ikke kvalm, ømme pupper bare om jeg klemmer på de, og trøtt blir man jo når jr våkner 5.45). Sitter på jobb og googler masse om tidlig ultralyd og har mest lyst å ringe legekontoret og begynte om henvisning til tidlig ultralyd. Men så er jeg redd det er for tidlig (6+2 i dag). Æsj, og jeg som var så avslappet i forhold til det her. Nå føler jeg bare for å grine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 22. mars 2016 Forfatter #670 Del Skrevet 22. mars 2016 Tror kroppen min skjønte at det er på tide å ta grep, for nå har jeg fått en kjempeøm pupp Ikke stressa lenger, men lurer seriøst på hvordan jeg skal klare å holde meg i to uker til med å ta ultralyd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 22. mars 2016 #671 Del Skrevet 22. mars 2016 Åh, de ukene der ... Det kan vippe den mest stabile av pinnen altså! Men (og dette vet du jo, så det er egentlig meningsløst å si det), symptomer kommer og går. Dessverre. Og litt heldigvis (avhengig av symptomene ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 22. mars 2016 #672 Del Skrevet 22. mars 2016 ...men så var vel du relativt symptomfri med jr de første ukene? Én øm pupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 22. mars 2016 Forfatter #673 Del Skrevet 22. mars 2016 35 minutter siden, Grastusta skrev: ...men så var vel du relativt symptomfri med jr de første ukene? Én øm pupp Ja, jeg var jo det. Var nok litt mer trøtt enn jeg er nå, ellers ikke noe. Skulle gjerne vært litt uggen. Men bare litt... Ėn øm pupp ja. Er et halvt symptom det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 22. mars 2016 #674 Del Skrevet 22. mars 2016 Ekkel følelse! Den kommer og går hos meg også. Men jeg prøver å holde humøret oppe, du beroliget meg tross alt med at du hadde en god magefølelse om oss Puppene varierer litt hos meg også. Og den ene brystvorten er plutselig blitt større?! What! Ser helt teit ut Én øm pupp er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. mars 2016 #675 Del Skrevet 22. mars 2016 Én øm pupp her, en grønn tå der... Så lenge det er noe! Graviditet nummer to kunne man godt hoppet rett til OUL, siden man har kommet seg gjennom de 12 ekle ukene en gang allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 22. mars 2016 #676 Del Skrevet 22. mars 2016 Usj kjenner meg sååå igjen. Jeg gikk gjennom disse ukene i sommer og fikk ikke tidlig ul før i uke 12 pga ferien. Trodde jeg skulle daue av frykt innimellom Men hurra for minst 1 øm pupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 23. mars 2016 #677 Del Skrevet 23. mars 2016 18 timer siden, Tekola skrev: Én øm pupp her, en grønn tå der... Så lenge det er noe! Graviditet nummer to kunne man godt hoppet rett til OUL, siden man har kommet seg gjennom de 12 ekle ukene en gang allerede Grønn tå! Hadde jeg helt glemt!! Men en øm pupp er ikke så verst bare det? Og symptomer i svangerskapet kan jo variere veldig fra gang til gang og? Min bestevenninne hadde absolutt ingen symptomer med nummer en, og hyperemesis med nummer to! Men jeg skjønner deg så godt. Jeg syntes de første tolv ukene var forferdelig tunge selv. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #678 Del Skrevet 23. mars 2016 Puppen er fortsatt øm. Den andre er også litt øm. Og på ettermiddagen er jeg sykt oppblåst. Ser jo skikkelig gravid ut (eller, småtjukk er vel egentlig riktig ). MMen fortsatt usikker på om vi skal vente hele to uker til med ultralyd. Om jeg tar på lørdag er jeg 6+6 så da er det jo mulig å se noe. Tror vi må få svigerfar til å være barnevakt en liten time da altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 23. mars 2016 #679 Del Skrevet 23. mars 2016 Ja, fiks ultralyd! To uker er lenge å gå med dårlig magefølelse. Og nå er jeg litt ego, men jeg er veldig spent på hva du ser ved 6+6. Jeg skal ved 6+5 og dør av nysgjerrighet på hva som dukker opp på skjermen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #680 Del Skrevet 23. mars 2016 5 minutter siden, Weebs skrev: Ja, fiks ultralyd! To uker er lenge å gå med dårlig magefølelse. Og nå er jeg litt ego, men jeg er veldig spent på hva du ser ved 6+6. Jeg skal ved 6+5 og dør av nysgjerrighet på hva som dukker opp på skjermen! Men nå har jeg jo ikke dårlig magefølelse lenger Har sagt til mannen at sånne angstutbrudd får han bare leve med de neste ukene, det kommer ikke til å bli noe bedre med mindre jeg får masse kvalme eller noe. Samtidig tenker jeg at man får jo ikke sett så mye mer ved 8 uker enn ved 6-7. Var bare en rar form med et hjerte liksom... Jo, det blir nok ultralyd på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå