Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

*Meglerstemme*

 

Og her har vi et ungt, nytt og hipt samleie. Vi har mange deltagere, de fleste i tredveårene. Som dere ser, så er de fleste bein glattbarberte, men noe hagearbeid kan være nødvendig i de litt mer intime soner. Dette styrer dere helt etter eget velbehag. Støynivået holdes stort sett til et forutsigbart stønnenivå, men om støyen skulle finnes plagsom så kan man trekke seg ut.

Endret av Havrekjeksen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Havrekjeksen skrev:

*Meglerstemme*

 

Og her har vi et ungt, nytt og hipt samleie. Vi har mange deltagere, de fleste i tredveårene. Som dere ser, så er de fleste bein glattbarberte, men noe hagearbeid kan være nødvendig i de litt mer intime soner. Dette styrer dere helt etter eget velbehag. Støynivået holdes stort sett til et forutsigbart stønnenivå, men om støyen skulle finnes plagsom så kan man trekke seg ut.

:hoho: :hoho::hoho:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

 

Sånn, da er man 30 :heks: (ey, hvorfor dukket den der opp? Trykka jo ikke på den i det hele tatt). Anyway.... Har hatt skidag med jobben i dag, veldig koselig måte å feire bursdagen på. Nå er jeg dødssliten etter å ha vært ute på ski hele dagen (kun avbrutt at pauser for å spise pølser, kvikklunsj og vafler, samt drikke saft, brus og kakao med krem (eh, åssen rakk vi egentlig å gå på ski....?)). Jr har vært en drøm siden jeg kom hjem, holdt på å le seg i hjel av en pakke tørkerull jeg kjøpte på vei hjem. Nå har jeg akkurat lagt han og skal spise taco og drikke øl med mannen. Og spise sjokoladepudding :nigo: Hvis jeg orker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Tekola skrev:

Hurra for deg! :nigo: Glemmer hvert år at du deler bursdag med mannen min! :ler: 

 

12 timer siden, Weebs skrev:

Gratulerer med dagen! Hørtes ut som en veldig koselig og travel bursdag :biggrin:

 

10 timer siden, Pentu skrev:

Gratulerer med dagen fineste du! Håper du nyter kvelden :hjerte:

 

10 timer siden, Nautika skrev:

Gratulerer med dagen! :bursdag:

 

10 timer siden, Småkjekset skrev:

Gratulerer med dagen :hoppe:

 

56 minutter siden, Pyntestøv skrev:

Gratulerer så mye med dagen som var. Den hørtes perfekt ut:)

Takk søte dere :) Dagen var ganske perfekt, sånn med unntak av at katten tissa på buksa jeg skulle ha på skidagen. Er så lei av at han skal tisse på alt.. Var greit sliten etter i går, var egentlig klar for å legge meg klokka ni (men SÅ gammel er jeg ikke blitt altså). I dag er jeg støl, gikk jo nesten 15 km i går. Jr var veldig fornøyd med å skulle i barnehagen i dag, tror han har savnet den. Og kjæresten hans har visst savnet han også, hun har ikke helt vært seg selv de siste to dagene. Gjensynsgleden blir nok veldig stor når hun kommer i dag :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.2.2016 at 9.13, Havrekjeksen skrev:

*Meglerstemme*

 

Og her har vi et ungt, nytt og hipt samleie. Vi har mange deltagere, de fleste i tredveårene. Som dere ser, så er de fleste bein glattbarberte, men noe hagearbeid kan være nødvendig i de litt mer intime soner. Dette styrer dere helt etter eget velbehag. Støynivået holdes stort sett til et forutsigbart stønnenivå, men om støyen skulle finnes plagsom så kan man trekke seg ut.

:skratte::skratte::skratte:

--

Gratulerer såå mye med dagen som var!! :kake: Hørtes ut som en deilig dag, selv om jeg har litt dårlige minner fra skidager med klassen selv må jeg innrømme ... :ler: Er nok litt annerledes når man ikke er 14 år og trassig på verden lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...