Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

Bra du har troen, men forstår behovet for å se hjerteslag. Jeg var i uke 6 og det hjalp veldig etter at jeg hadde mistet, så anbefaler det om du vil gå kun for å sjekke om hjertet slår i første omgang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for sterkere tester og uggenhet! :strix::strix: Jeg skjønner veldig godt at du gjerne vil se hjerteslag før dere deler med alle, det er jo ikke noe rart. Men det går bra denne gangen altså, jeg krysser absolutt alt av labber og tær og fingre og alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra :strix: Sender deg en haug med lykkeønskninger og gratulasjoner! Dette går strake veien :hjertesmil: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå gratulerer :strix: så gøy å høre..

2 uker siden jeg fødte og jeg kjenner jeg er misunnelig på positiv test :ler: skulle ikke gå an!! Men det er noe magisk og nervepirrende med denne første tiden som gravid altså :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, kakaoen :) rart med det, jeg var kjempemisunnelig på alle som var gravide etter at jr kom,for de skulle jo få lov å føde!

Mamma og stefaren min syntes det var veldig koselig at vi skal ha en til. Og da vi var på skitur i dag fortalte stefaren min at vi skal få den gamle stasjonsvogna dems :sjokkbla: De kommer ikke til å få så mye for den uansett, og mannen har fiksa dem billig bil før, så da syns de det var fint å gi den til oss. De trenger ikke to, hveetfall kke når stefareb min går av med pensjon til spmmeren. Det er jo veldig veldig snilt, og da slipper vi å kjøpe en bil bare for permisjonen. Er isofix i den, så passer til setene vi har også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har mamma, jr og jeg gått en liten skitur. Jr gadd ikke mer da han våkna, så ble bare litt under to timer. Så sju orrfugler og tre ryper da, det var stas :) Nå slapper vi av på hytta og så skal vi sikkert ut igjen etterpå før middag og hjemtur. Jr sov bare 35 min (og en time tidligere enn vanlig) så tipper han sover litt i bilen på vei hjem etterpå. Håper det..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Åh, så deilig med stasjonsvogn da! Kjekt når sånt løser seg! :jepp: 

Håper turen hjem går greit, og at eventuell soving i bilen ikke lager krøll for soving i natt :ler: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe soving, men derimot en dose oppkast. Heldigvis bare ti sekunder før vi kom til en bensinstasjon så kunne ikke vært bedre timing. Så neste gang skal vi ikke spise rett før vi kjører ned de svingete veiene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke til å legge til bilde, men streken er mye sterkere i dag. Godt å ha de testene liggende når man drømmer at man har SA  (og sånn ellers også da :fnise: ). Nå tror jeg faktisk ikke jeg gidder å teste flere ganger selv om jeg har en haug med tester liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips er å bruke tinypic til å legge inn bilder :)

Veldig hyggelig å høre at streken er sterkere :hoppendeglad:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Pyntestøv skrev:

Tips er å bruke tinypic til å legge inn bilder :)

Veldig hyggelig å høre at streken er sterkere :hoppendeglad:

 

Eh, hva er det? :klo: Hilsen hu som er håpløs med alt av teknologi :ler: ei venninne fikk meg til å laste ned snapchat for en uke siden, tror hun er litt oppgitt over å ikke ha hørt noe fra meg der ennå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, A4-livet skrev:

Eh, hva er det? :klo: Hilsen hu som er håpløs med alt av teknologi :ler: ei venninne fikk meg til å laste ned snapchat for en uke siden, tror hun er litt oppgitt over å ikke ha hørt noe fra meg der ennå......

En side hvor man laster opp bilder og limer lenken inn her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, pannekaker er ikke lett ass. Spurte om han ville ha blåbærsyltetøy og det ville han.  Først tok jeg på blåbærsyltetøy og delte den opp. Jr satt og hylte ødelagt. Så tok jeg på blåbærsyltetøy uten å dele den opp  jr hylte ødelagt. Til slutt la jeg bare en på bordet foran han, og DA var det greit... Spiste til og med to stk, den andre ville han til og med ha syltetøy på. Brukte nesten en time på det måltidet... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg pleier å lage sunne vafler i helgene og da spises de kun om jeg ruller vaffelen som en pannekake :hoho: Barn ass, har så mye rart for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars små, det er nok ikke lett for dem heller! :hoho: Heldigvis er min minste fremdeles lett å lure. Jeg delte brødskiva ved en feil her om dagen, og det var helt krise. Så limte jeg den sammen med leverpostei og skjulte alle spor, og da var det helt greit.. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at gjenkjennelsesfaktoren er høy :fnise: Skulle likt å vite hva som skjer inni nøtta på jr når han reagerer sånn...

Bah, er så innmari trøtt. Sov jo bare 8,5 timer i natt liksom. Gravidtrøtthet er slitsomt, men er heldigvis ikke sånn at jeg trenger å sove på ettermiddagen (ennå. Hvis dere leser på VG at en dame skulle ta toget et par stopp fra Oslo men havnet i Skien vet dere hvertfall hvem det er :ler:. Evt kjører jeg fram og tilbake mellom Oslo og Eidsvoll...). Uggenheten er borte men muligens kommer tilbake. Forrige gang var jeg aldri kvalm da så mulig jeg slipper unna denne gangen også. Tror forresten allerede at det er en jente siden jeg allerede har vært kvalm (Evt tvillinger men satser ikke akkurat på det). Mannen mener det er en gutt til, men han var overbevist om at det var jente forrige gang så han stoler jeg ikke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...