Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, boks skrev:

Så herlig :hjerte::hjerte::hjerte: 

Nyt den fine dagen :kyss: 

Gjett om jeg gjør! Nå er jeg liksom gravid på ordentlig :jepp:

2 timer siden, Tekola skrev:

Ååh, hurra :strix: 

:strix:

2 timer siden, Grastusta skrev:

Så gode nyheter! Gratulerer og hurra :hjerte: 

Takk! :hjerte:

1 time siden, juliane skrev:

Hurra! :strix: 

:hoppe:

1 time siden, Weebs skrev:

Yes! Åååå, håper jeg får se det samme! :strix:

Det gjør du helt sikkert!  Er så glad for at jeg tok ultralyd i dag i stedet for om 1,5 uker. Ikke mye man ser, men det hjertet er ikke til å ta feil av. Bare noen få dager igjen for deg nå :Nikke:

20 minutter siden, lille_frosk skrev:

Åå, hurra hurra, så fantastiske nyheter på en påskeaften!! :strix::strix:

Beste påskeaften ever! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tekola skrev:

Ååh, hurra :strix: 

Gidder du flytte dagboka mi over til de gravide? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Grastusta skrev:

og ny tittel! :) 

Ja, endelig tør jeg det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Porcelain skrev:

Hurra for gode nyheter! 

:hoppendeglad:

1 time siden, Nautika skrev:

For en fin nyhet :strix: 

:strix:

17 minutter siden, Rosenrød skrev:

Gratulerer!:)

Takk! :) 

 

Jeg har fortsatt én veldig øm pupp og en som ikke er fullt så øm. Og så er jeg generelt trøtt, men ikke sånn at jeg trenger å sove på ettermiddagen. Ellers merker jeg ingen ting. Og nå som jeg vet at alt er i orden der inne er det egentlig helt greit :Nikke: Satser på et like enkelt svangerskap som forrige gang. Ellers ringte mannen og fortalte det til søstra si i dag. Hun hadde en følelse av det sa hun, sikkert fordi jeg holdt meg unna både røkelaksen og spekematen hos svigerfar på torsdag. Det, eller så syns hun jeg var blitt tjukk :ler: Seriøst, jeg syns jeg er blitt litt rundere på kveldene altså, skikkelig oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Småkjekset skrev:

Gratulerer så mye! Det er så koselig når en får se knøtt :hjerte:

Takk! Selv om det bare er en grå klump med noe flimring er det det fineste jeg har sett :rodmer: 

16 timer siden, Pyntestøv skrev:

Såååå bra nyheter!! :hoppendeglad::hoppendeglad:HURRA for lilleknøttet.

 

Var jo det vi var enige om, neste gang skulle vi lage en bedre en :fnise: Utrolig deilige nyheter å få da, begynte nesten å grine igjen da jeg tenkte på det i går kveld. Den følelsen når man får se den bankende flekken er den beste altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi fortalt hele familien at vi skal ha et barn til :) Og så hadde vi besøk av en baby på 7 uker i dag, og nå kjenner jeg at jeg virkelig gleder meg. Hade glemt hvor kos det er å sitte med en sovende bytt på brøstet :rodmer: De vi hadde besøk av lurte på om vi skulle på en ultralyd til, og jeg og mannen sa nei/ja i kor. Han syns visst at vi skal på en i uke 12, så da blir det en på Majorstuaklinikken siden jeg har hørt mye positivt om den. Blir vel første uka i mai det da. Gjør ikke meg noe å se den en gang til altså, har ikke vært på ultralyd på den tida før så blir gøy å se hvor mye man faktisk kan se allerede da. 

Ellers drar mannen på jobbreise i morgen tidlig og blir borte til seint lørdag kveld. Er planleggingsdag i barnehagen i morgen så da blir jr og jeg alene her og så håper jeg at noen naboer også er hjemme sånn at vi slipper å gå på veggen. Er så kjedelig i denne mellomperioden, for det er fortsatt en del snø og is her men ikke så mye snø at den er noe å leke i. Men har forsvunnet masse bare i løpet av dagen i dag, og nå regner det skikkelig så blir nok ennå mer borte til i morgen.

Nå prøver jeg å legge en trøtt og sliten jr som bare sov en halvtime på dagen i dag. Gjorde hvertfall at det var lett med klokkestillingen denne gangen da. Men god stemning, det er det ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Sjela skrev:

Gratulerer! Tenker meg hele familien gleder seg like mye som dere :rodmer: 

Det var noen blide stemmer i telefonen da jeg fortalte det ja :) Spesielt mommo syns det er koselig. Hun var gjennom flere (sen)aborter og fikk bare ett barn, og broren min har bare én (de har prøvd med ivf og hele pakka). Så hun syns det er fint at jr får søsken.

5 timer siden, Havrekjeksen skrev:

GRATULERER! :D

Takk, Havrekjeksen :)

 

I dag dro mannen til Portugal (drittmannen sendte bilde der de sitter i sola på et torg rett ved havet og koser seg) og jr og jeg har vært hjemme pga planleggingsdag. Har ukeshandla og etter dagduppen var vi en tur på senteret og kjøpte bursdagsgave til kusina til jr, softshelldress og ferdig såpeboblevann  (jeg har gitt opp å lage selv). Jr satt i setet på handlekurven da vi var på butikken og i trilla på senteret, og han var bare kjempetålmodig. Veldig deilig :) Vært skikkelig novembervær her i dag så hadde egentlig tenkt oss på lekeland igjen, men så møtte vi noen av naboene på vei ut så da var vi litt ute i stedet for. Var felles planleggingsdag for hele kommunen, så var sikkert ganske fullt der uansett. Nå er det Fantorangen og Postmann Pat på programmet. Postmann Pat og Brannmann Sam er de nye favorittene :) synger med til PPat-sangen til og med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag måtte jeg bare si til sjefen at det blir jobba litt sakte på kontoret mitt om dagen. Herregud, jeg er så sykt trøtt! Ikke sånn at jeg holder på å sovne, men går rundt med en konstant trøtthet. Har bestilt ny ultralyd 2. mai, det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøttheten er ekstrem her også! Tar høneblunder i hytt og pine :P Elsker at du ligger bittelitt foran meg i løypa altså! Gynekologen anbefalte også at jeg tok en ultralyd i mai, men han er pensjonert da, så jeg må finne en annen :cry3: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skule gå fra jobb ble jeg skikkelig kvalm, takk og pris for sitteplass på toget. Har heldigvis tid til å stikke innom butikken før bussen min går, tror jeg må ha i meg noe å spise. Ellers er jeg så sykt oppblåst om dagen, så har bestemt meg for å fortelle det på jobb i morra. Orker ikke gå og holde inn magen hele dagen samtidig som jeg later som om jeg ikke er trøtt hele tida ass. De vet jo at jeg mista i november, så ser ikke noen grunn til å ikke si det. Fortalte det etter tidlig ultralyd første gangen også og det gikk jo fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...