Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

Takk, Marimba og lille_frosk :)

Fikk positiv El-test lørdag for 9 dager siden, så er vel rundt 8 dpo nå. Har hele tiden regnet at ikm er til lørdag, men siden eggløsning er 24-48 timer etter positiv test blir det vel søndag eller mandag. Tok en test i dag som var negativ, men det var forventet. Klarte bare ikke la være :fnise: Men går rundt og kjenner på oppblåsthet og sånt hele tiden (første symptomet da jeg var gravid med jr var at jeg var mye oppblåst). Er det ikke litt uggenhet jeg kjenner liksom? Så jeg går hele tiden med en følelse av at jeg er gravid, så denne gangen kommer jeg til å bli kjempeskuffa om/når mensen kommer. Skal prøve å ikke teste igjen før torsdag eller fredag (dvs torsdag :fnise: ), men det er pokker ikke lett ass. Heldigvis har jeg hatt masse å gjøre på jobb, så har ikke fått tenkt så mye på det i dag. Med unntak av hvert lille ledige sekund da :rodme::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiden mellom EL og IKM altså ... Tortur!! Jeg synes du er flink som ikke har fått tenkt så mye på det i det, med unntak av hvert lille ledige sekund! :ler: Jeg krysser alt av fingre og tær!!!! Dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å informere om ennå en gravid nabo. Da blir det babyer i juni, juli, august og september. Og tre av de bor i samme rekke (foran oss) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :takke: Vi hadde el ca samtidig og IKM ca samtidig også ser jeg. Blir veldig spennende å følge med her hos deg. Selv skal jeg ta min første test på fredag. Spent! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snotra skrev:

Heia! :takke: Vi hadde el ca samtidig og IKM ca samtidig også ser jeg. Blir veldig spennende å følge med her hos deg. Selv skal jeg ta min første test på fredag. Spent! :biggrin:

:vinke: Blir en lang uke for oss begge det her da. Krysser fingrene for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skal ikke kimse av magefølelsen altså. Satt og spiste frokost med jr da jeg kjente på denne uggenheten igjen, så gikk og tok en test. En svaaaaaaaak strek som ikke er mulig å fange opp med mobilen, og jeg tror det var gått mer enn 5 min, men den kan skimtes. Tar en ny test i morgen (og torsdag og fredag), men jeg tror jeg kan si at jeg er gravid :hoppendeglad::bond:

Jo, og toårskontrollen til jr gikk fint. Han klikka da han ikke fikk ta med en leke han syns var morsom hjem da :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil komme på besøk til dere snarest! Må få litt av det vannet dere har :hoppe:

Gratulerer så utrolig mye :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå tenker jeg bare at det var alt for tidlig å teste, jeg innbilte meg sikkert streken, og de symptomene jeg har er bare mensen som er på vei :bond: Men jeg har en helt annen følelse nå enn forrige gang, da føltes det ikke ut som om det skulle gå bra fra starten av. Håper det gjør det denne gangen så frøet får mange lekekamerater i samme klasse i gata (herregud, jeg gleder meg til å fortelle det til naboene!). 

Ja, bare å komme. Fruktbarhetsvannet gis bort gratis, men ta med egen flaske :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Denne gangen sitter den! :) 

Jeg vil flytte til nabolaget ditt! Høres ut som om dere har det så hyggelig sammen! Er det noe til salgs i nærheten? :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt sikkert ikke innbilt deg streken. Når den testen er blendahvit så ser du det. Og det stikker :P Jeg har trua! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, juliane skrev:

:strix: Denne gangen sitter den! :) 

Jeg vil flytte til nabolaget ditt! Høres ut som om dere har det så hyggelig sammen! Er det noe til salgs i nærheten? :jepp: 

Det er et par tomter til salg rett ved siden av oss :nigo:Og kommer snart noen nye leiligheter til salgs rett nedi veien. Og toget bruker kun 18 minutter til Oslo, så det er baaaare å flytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uææ! Gratulerer så masse!!! :laugh: :laugh:

Så utrolig stas altså!!

 

Men for noen som er i samme sko som deg akkurat nå - hva slags symptomer er det du har rent konkret? Ser du skriver uggenhet oppi her, vil det si kvalme? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snotra skrev:

Uææ! Gratulerer så masse!!! :laugh: :laugh:

Så utrolig stas altså!!

 

Men for noen som er i samme sko som deg akkurat nå - hva slags symptomer er det du har rent konkret? Ser du skriver uggenhet oppi her, vil det si kvalme? *nysgjerrig*

Ikke helt kvalme, mer som når fyllesyken akkurat er i ferd med å slippe taket :fnise: Ømme pupper har jeg alltid etter EL, de er ikke noe mer ømme nå enn vanlig. Egentlig er de ikke ømme i det hele tatt akkurat nå... Ellers kjenner jeg liksom "noe" i livmorområdet, stikker litt innimellom. Egentlig kjennes det jo mest ut som om mensen er på vei, men det er jo sånn det kjennes ut for de fleste tror jeg. Blir hvertfall spennende å teste i morgen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...