Dovendyr1 Skrevet 24. oktober 2015 #321 Del Skrevet 24. oktober 2015 Du kan eventuelt ringe eller sende mail til kommunen Herregud, 79 dager er umenneskelig lenge å vente. Men ikke helt unormalt heller, så er vel bare å smøre seg med ennå mer tålmodighet.... Det var lurt, det tror jeg at jeg skal gjøre Ja, irriterende at det ikke bare stabiliserer seg og blir normalt. Men det er vel ikke uvanlig å gå opptil 1 år før mensen kommer tilbake så... Tålmodighetsprøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 25. oktober 2015 #322 Del Skrevet 25. oktober 2015 Åh sushi er godt! Har hatt ekstremt lyst på det i det siste, bare synd det fort blir så dyrt Har dere en lokal sushisjappe dere kjøper fra eller kjøper dere i butikk? Hvis det er noen trøst, så er det mye hyling her og.. Jeg er helt utmattet! Hver kveld sitter jeg der med en følelse av utmattelse jeg aldri har kjent maken til. Kunne aldri i verden forestilt meg at det skulle være SÅ fysisk slitsomt å ha barn! Skjønner godt at det blir en belastelse på forholdet! For mange! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille4 Skrevet 25. oktober 2015 #323 Del Skrevet 25. oktober 2015 Tror ikke jeg har fått gratulert deg enda, så gratulerer så mye! Moro at det klaffet så fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 27. oktober 2015 #324 Del Skrevet 27. oktober 2015 Håper du hadde en fin helg og at du får en kjempefin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter #325 Del Skrevet 27. oktober 2015 Sitter på mobil (på jobb ) så svarer dere i ett innlegg. Carouselle: Er en lokal sjappe vi kjøper fra, men hender jeg lager selv også. Men når man lager selv blir det fort til at man bare lager én eller to typer, så blir stort sett take away. Synes det er mer psykisk belastende enn fysisk, føler liksom at jeg ikke er glad i ungen. Jeg er jo det, men er bare dritt lei ganske ofte I dag fikk jeg hvertfall kledd på han uten hyling da, for jeg bestakk han med banan. Det er noe av det beste han vet Sille4: Takk! Føler meg så utrolig heldig, og er fortsatt litt sjokkert over at det klaffet med en gang. Men jeg har en følelse av at dette går bra, blir bare slått av panikk over å skulle bli tobarnsmor innimellom. Hvordan i all verden skal dette går liksom? Lille_frosk: Takk for det! Hadde en veldig koselig helg, og begynnelsen av uka har vært bra. Jr har vært i litt bedre humør de siste dagene, han er bare litt ekstra sliten på kveldene etter at vi stilte klokka så må ty til spill på ipaden ol for å holde han blid. I går klikka det helt for han fordi vi ikke skjønte at han også ville ha vannglass i stedet for drikkeflaske til middagen så da ble det litt tegnefilm på mobilen for å få spist i fred. Good parenting..... Men alt i alt en god start på uka da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 27. oktober 2015 #326 Del Skrevet 27. oktober 2015 Åhh så godt å høre at andre sliter litt med "umulige" barn de også. Jeg har seriøst revurdert om jeg vil bli tobarnsmor etter de siste dagene. Ikke for å poop at the party Det du beskriver er akkurat sånn vi har det nå. Mini slår seg vrang og klikker fordi vi misforstår. Å kle på og av er også ikke det mest fornøyelige vi gjør om dagen. Jeg føler meg terrorisert! Og jeg skal innrømme at jeg faktisk mister hodet litt når det står på som verst. Mini får frem det beste - og verste i meg! Det er helt klart! Så flink du er som lager sushi selv! Har du masse utstyr og det som skal til da? Hvilken fisk bruker du da? Jeg gjetter på laks, men noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 29. oktober 2015 #327 Del Skrevet 29. oktober 2015 Heihei:-)Måtte jo inn her og lese gjennom dagboka di, så kjekt at vi har (foreløpig) samme termindato! Blir en spennende tid fremover! Kjenner meg veldig igjen i det med UL, jeg har så lyst til å sjekke frøet snart... Men tenker å vente til i alle fall 10-11 uker. Hvis jeg klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter #328 Del Skrevet 29. oktober 2015 Heihei:-)Måtte jo inn her og lese gjennom dagboka di, så kjekt at vi har (foreløpig) samme termindato! Blir en spennende tid fremover! Kjenner meg veldig igjen i det med UL, jeg har så lyst til å sjekke frøet snart... Men tenker å vente til i alle fall 10-11 uker. Hvis jeg klarer det.Jeg trodde jeg skulle klare å vente til uke 12, men plutselig hadde jeg bestilt time onsdag neste uke. Uuuups Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 29. oktober 2015 #329 Del Skrevet 29. oktober 2015 Hvor langt på vei er du til onsdag? Du må få det ticker!! Hilsen kontrollfreaken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter #330 Del Skrevet 29. oktober 2015 Åhh så godt å høre at andre sliter litt med "umulige" barn de også. Jeg har seriøst revurdert om jeg vil bli tobarnsmor etter de siste dagene. Ikke for å poop at the party Det du beskriver er akkurat sånn vi har det nå. Mini slår seg vrang og klikker fordi vi misforstår. Å kle på og av er også ikke det mest fornøyelige vi gjør om dagen. Jeg føler meg terrorisert! Og jeg skal innrømme at jeg faktisk mister hodet litt når det står på som verst. Mini får frem det beste - og verste i meg! Det er helt klart! Så flink du er som lager sushi selv! Har du masse utstyr og det som skal til da? Hvilken fisk bruker du da? Jeg gjetter på laks, men noe mer? Av utstyr trenger du bare en bambusmatte egentlig. Og så trenger du sushiris, riseddik, noriark, chilimajones (bland majones og sambal oelek) fisk og grønnsaker. Jeg har bare brukt laks, men også fritert kylling. Og så bruker jeg mango, agurk og avokado. Forrige gang ble ikke risen bra, men tror det er fordi mannen skulle ordne den og han gjorde det feil så den ble både grøtete og underkokt. Blæh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter #331 Del Skrevet 29. oktober 2015 Hvor langt på vei er du til onsdag? Du må få det ticker!! Hilsen kontrollfreaken Da er jeg syv uker. Eller nesten hvertfall, jeg tror jeg kanskje er et par dager mindre på vei. Ticker skal ordnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. oktober 2015 #332 Del Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har ikke peiling på sushi, men kunne du ha brukt sånn chiliaioli fra bama som står i grønnsaksdisken istedenfor å blande majones og sambal oelek? Eller har ikke den hvitløken noe der å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter #333 Del Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har ikke peiling på sushi, men kunne du ha brukt sånn chiliaioli fra bama som står i grønnsaksdisken istedenfor å blande majones og sambal oelek? Eller har ikke den hvitløken noe der å gjøre? Det er sikkert godt det også, men har ikke hørt om at noen bruker det før. Vi liker at den er bittelitt sterk så måtte sikkert hatt oppi sambal oelek uansett Eh, er det ikke litt tidlig å få mage når man er 6 uker på vei? Måtte droppe en genser jeg egentlig skulle ha på i dag fordi jeg så så innmari gravid ut. Skulle egentlig tatt en prat med sjefen i begynnelsen av uka, men har jeg fått gjort det? Nei. Han har vært mye borte på møter da, så ikke fordi jeg har feiga ut. I dag har han hjemmekontor, så prøver igjen på mandag... Er lokale lønnsforhandlinger på tirsdag, så om jeg ikke hadde visst at det ikke har noe å si hadde jeg ventet til etter det. Heldigvis har jeg ikke den typen sjef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter #334 Del Skrevet 31. oktober 2015 Da har jeg fortalt mamma og stefaren min at jeg er gravid, de skjønte det i sekunder jeg takekt nei til øl Stefaren min hadde sett kulen på magen da vi var og badet i dag også, så det er hvertfall iekke jeg som innbiller meg at den har kommet. Bare fett og luft foreløpig da... Hadde forresten ikke tenkt å si det, men mannen hadde klart å plumpe ut med det til fire kamerater han hadde på besøk i går så da kunne like gjerne jeg avsløre det til mamma. Mannen skulle for øvrig komme og spise middag med oss hos mamma i går, men orka ikke pga nevnte kameratbesøk. De hadde vært på byen og blitt skikkelig fulle, mannen hadde til og med blitt dårlig i natt. Null sympati herfra! Han syns ikke han fortjente sympati heller...Har forresten fortsatt ikke et eneste symptom, men den magen gjør at jeg ikke er bekymra. Skal på ultralyd på onsdag, så da får jeg fasit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 1. november 2015 #335 Del Skrevet 1. november 2015 Såå gøy med UL på onsdag! Det skal jeg også Det er vel også sånn at når det er andre gang så får man mage mye fortere? Bestevenninnen min var litt oppgitt, det har vært umulig å skjule det fra uke 7-ish, og det er jo ikke sånn at man nødvendigvis vil forkynne det til hele verden allerede da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. november 2015 #336 Del Skrevet 1. november 2015 Greit å få det ut, da, selv om det ble litt før planlagt Men man er jo fort litt oppblåst rundt da, og så skjer jo ting fortere Spennende med UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Allis Hagtorn Skrevet 3. november 2015 #337 Del Skrevet 3. november 2015 (endret) Åh! Gratulerer med nummer to Jeg blir litt påvirka her inne til å ruge frem en til asså - burde egentlig holde meg langt unna gravidbøker til andregangsgravide, visstnok påvirker det andre(sånn seriøst, det er forsket på!)Jeg så gravid ut lenge før ordinær UL og mener det var litt smått synlig allerede i uke 10 som førstegangs, så jeg blir vel smekkrund ved unnfangelsen om jeg blir gravid igjen Jeg må stalke dagboka di litt for å finne ut hvor gammel knøtt nummer 1 er Og etter litt stalking lurer jeg på om du hadde et annet brukernavn før?............... Endret 3. november 2015 av Allis Hagtorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 4. november 2015 Forfatter #338 Del Skrevet 4. november 2015 Stemmer det Allis, hadde annet brukernavn før og har deg på Insta. Så nå fikk du nok bekreftet mistanken din om hvem jeg er Forrige gang ble jeg kjempeglad for å få mage, nå er det mer "neeeei, vent en måned eller to til a!". Tror jeg må fortelle det på jobb om ikke altfor lenge... Skal jo på ultralyd i dag, så etter det er det ikke så nøye hvem som vet. Fortalte de det da jeg var ti uker eller noe forrige gang også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 4. november 2015 #339 Del Skrevet 4. november 2015 Jeg vil gjerne ha instaen din😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 4. november 2015 #340 Del Skrevet 4. november 2015 Lykke til på UL i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå