Gå til innhold

Paradise hotel Danmark 2015 (uten spoilers)


Gjest marizz

Anbefalte innlegg

Hvem røk egentlig ut på siste parseremoni? Sine eller Amalie? De viste jo ikke hvem som røk ut, bare hoppet rett til det som skulle skje på mandagen :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blue Ivy.

Hvem røk egentlig ut på siste parseremoni? Sine eller Amalie? De viste jo ikke hvem som røk ut, bare hoppet rett til det som skulle skje på mandagen :(

 

Episoden er jo for kort! Ah dumme Tv3.

 

Virker som produksjonen ville beholde Jonas etter han kom i fare., så derfor sendte de inn en jente (les: Christel) , så det ble jenteseremoni. 4 uka på rad! Er det ikke på tide jentene får sitte snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ting begynner å ta seg litt opp nå. Utrykket til Phillip da han skjønte Nanna ikke ville ryke ut :fnise: Men hvor blir resten av episoden av? Vil jo gjerne vite hvem som ryker!!

 

Dette morder opplegget neste uke, synes jeg er gøy. At det er en morder på hotellet og de skal finne ut hvem det er .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradise Danmark engasjerer visst ikke så veldig ift aktivteten her...



Anonymous poster hash: 0dc6e...55b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradise Danmark engasjerer visst ikke så veldig ift aktivteten her...

Anonymous poster hash: 0dc6e...55b

I know. Fint om de kan fikse den siste episoden!

Anonymous poster hash: e6f55...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

 

Paradise Danmark engasjerer visst ikke så veldig ift aktivteten her...

Anonymous poster hash: 0dc6e...55b

 

Det kan se ut som at det ikke engasjerer så mye i Danmark lenger, heller. Spoilertråden på dindebat.dk har 16 sider. Den uten spoiling har bare tre! Her på KG hadde begge trådene over hundre sider. Kanskje det er derfor sesongen er så kort i år. Fordi interessen begynner å avta. Jeg vet ikke, bare spekulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan se ut som at det ikke engasjerer så mye i Danmark lenger, heller. Spoilertråden på dindebat.dk har 16 sider. Den uten spoiling har bare tre! Her på KG hadde begge trådene over hundre sider. Kanskje det er derfor sesongen er så kort i år. Fordi interessen begynner å avta. Jeg vet ikke, bare spekulerer.

Både PH Norge og Danmark har blitt kjedeligere med åra. De 2 siste sesongene av PH Norge har jo vært gørr kjedelig. Denne sesongen har vært litt treig til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt teit de sendte inn Christel så tidlig etter hun røyk ut. Siden sesongen er så kort, så ville vel produksjonen at hun og Jonas skulle rekke å bli PH kjærester.



Anonymous poster hash: cad1b...86e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at produksjonen finner på bra tvister, så er jo denne sesongen rimelig kjedelig.. Folkene er kjedelige, ingen drama, ingen som ligger sammen og når det kunne blitt drama (Christel kommer inn igjen etter at Jonas har rota rundt), så blir det ikke noe da heller.. Boooring  :sleeping:  litt morsom parsermoni denne uka, men at Amalie fikk bli var jo lame, hun er jo dritkjedelig. Synes nesten det var mer drama på Ph Norge i år, og det sier jo sitt..



Anonymous poster hash: b76c0...a46
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det kunne blitt LITT mer krangling. Men kommer til å se hele sesongen. Akkurat som jeg gjorde med den norske selv om den var gørr kjedelig.

Danskene er gode på twister og sånn da. Det skal de ha. Norge kjører jo bare kjedelige temauker og tulle twister. Som da Christer skulle gi noen en grusom straff.

Paradise Hotel DK pleier jo å være MYE bedre enn dette her. Håper det sjekker inn en en drittsekk/bitch snart!

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Bare jeg som fikk vondt av Sine eller? Grunnen til de ikke ville ha henne der var pga hun snakket med Kasper. Eh? Er det ikke lov til å snakke med noen i den motsatte gruppen? Dårlig unnskyldning. Irriterende at Amalie fikk bli. IGJEN! :roll:

 

Heier på Phillip jeg.

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

 

Bortsett fra at produksjonen finner på bra tvister, så er jo denne sesongen rimelig kjedelig.. Folkene er kjedelige, ingen drama, ingen som ligger sammen og når det kunne blitt drama (Christel kommer inn igjen etter at Jonas har rota rundt), så blir det ikke noe da heller.. Boooring  :sleeping:  litt morsom parsermoni denne uka, men at Amalie fikk bli var jo lame, hun er jo dritkjedelig. Synes nesten det var mer drama på Ph Norge i år, og det sier jo sitt..

Anonymous poster hash: b76c0...a46

 

 

Hun er jo naiv og tror på det Jonas sier uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morder greiene er spennende, Liker at de kjører det hver sesong. Men Monique morderen?! Sjokk! :sjokkert:  Var sikker på  Mads eller Phillip ville gå frem.

Men ville heller ha Jonas der enn Amalie da. Jonas kommer nok tilbake. Det ville jo være rart han ikke gjorde det. MEN håper Amalie får tatt hevn på Monique. Æsj, takler ikke henne!! Å den grusomme blåe øyenskyggen.. SPY!



Anonymous poster hash: d4984...389
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes danskene er flinke på å finne på ting. Både twister og når det er dautid for deltagerne. Deltagerne er flinke til å finne på ting seg i mellom. Ikke bare ligge ved bassenget liksom.

Frederikke var pen :)

 

Men er så lei av at alltid gruppa til Nanna og de får motgang. (en av de kan ikke stå med partneren sin osv) Føler den andre gruppen egentlig bare har seilet igjennom. Hva skjer med at det alltid er jentene som er i fare?

 

Så begynner jeg faktisk å bli lei Phillip. Jeg synes han slenger dritt om Amalie i snakkeboksen hele tiden og han er så voldsom.  Likte han før, men ikke så mye nå.

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bortsett fra at produksjonen finner på bra tvister, så er jo denne sesongen rimelig kjedelig.. Folkene er kjedelige, ingen drama, ingen som ligger sammen og når det kunne blitt drama (Christel kommer inn igjen etter at Jonas har rota rundt), så blir det ikke noe da heller.. Boooring  :sleeping:  litt morsom parsermoni denne uka, men at Amalie fikk bli var jo lame, hun er jo dritkjedelig. Synes nesten det var mer drama på Ph Norge i år, og det sier jo sitt..

Anonymous poster hash: b76c0...a46

 

 

Har du sett den siste uka? Synes ikke den har vært så kjedelig :) Vært mye taktikk prat og uenigheter. Jeg er uenig i at den norske er bedre enn denne,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Episode 24 er episk

Hvorfor det? Husker ikke hva som skjedde hehe

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken sesong vil dere anbefale? Ser på tv3play ligger det s11, 10, 9 og 6. Har ikke sett noen av dem før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Hvilken sesong vil dere anbefale? Ser på tv3play ligger det s11, 10, 9 og 6. Har ikke sett noen av dem før. :)

 

6. uten tvil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6. uten tvil :)

Takk, jeg har sett første episode nå :) 

Kan du si noe om hva jeg har i vente? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...