Gå til innhold

Paradise hotel Danmark 2015 (uten spoilers)


Gjest marizz

Anbefalte innlegg

Finaleuke neste uke. Jeg håper Anders og Nanna vinner!

Dumt at denne sesongen har vært så kort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg heier også på Nanna! Tror ikke jeg kan komme på en eneste deltaker som har kjempet så mye/ofte for sin plass, samtidig som hun har klart å IKKE være slem mot noen/lyve/stikke i ryggen. Veldig real og grei, sikkert derfor hun er en ettertraktet og bunnsolid partner også:)

 

Jeg misliker Monique så sterk!! Herregud så lei jeg er av henne. Fatter så absolutt ikke hva guttene ser i henne. Langt fra den peneste (rynkete ansikt og slapp kropp) og iglete personlighet. Og jentene som er så dumme og stemmer ut Theis til fordel for henne, kun pga Phillip overtaler og truer. De hadde jo DEN sjansen til å få ut heksen, satt bare og måpte når de ikke gjorde det.

 

Syns det var utrolig dårlig gjort ovenfor Mads at de lover han en partner i Christel mot at han går mot sin egen gruppe og stemmer Sasha hjem. Vanvittig dårlig gjort av Sammi å stille seg der, og ikke ved Isabella som avtalt (hun hadde jo valgt han for christ sake!). Og dårlig av Christel å sende hjem han når han uten tvil var grunnen til at hun overlevde. Mistet mye respekt for henne+Sammi (og Anders var vel ikke veldig på'n med overtaling ETTER at Christel ble??). Stakkars Mads:/



Anonymous poster hash: b4cb5...924
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Skjønner ikke hvorfor Sammi ikke gikk bak Isabella. De kunne fått ut en sterk spiller. Ta en for laget. Det hadde vært gøy å sett trynene til de hvis Isabella kastet ut Kasper H. Hun har jo spilt med Nanna og de en stund. Kjedelig parsermoni. Og ikke minst skuffende. Dumme Sammi!

Anonymous poster hash: e6f55...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Jeg håper Phillip vinner, men håper IKKE Monique vinner! Krysser fingrene at han ofrer henne eller noe. Makan til kjerring.

 

Det kan jo hende Christel ba Sammi om å stille seg bak henne. At hun ikke ville stå med Mads. Teit at gutta lovet han en partner (les:Christel)  og ikke en gang snakke med Christel om det. Men hun skyldte jo Mads litt da, siden han reddet henne. Men kunne se på henne da de snakket sammen på rommet, at hun ikke var så gira. Fikk litt vondt av Mads.

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fysj, Monique må hvert fall ikke vinne!



Anonymous poster hash: d4984...389
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet til episode 33 nå, men ser episode 33,34 og 35 er uten tekst?? Utrolig dårlig, vet ikke om jeg gidder å fortsette å se. dansk er jo umulig å skjønne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kommet til episode 33 nå, men ser episode 33,34 og 35 er uten tekst?? Utrolig dårlig, vet ikke om jeg gidder å fortsette å se. dansk er jo umulig å skjønne

 

Send melding til Tv3 og klag.

Anonymous poster hash: d4984...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølelig sprang bomben hos Sammi og Chrstel. Hadde håpet på den ville sprenge hos Phillip og Monique, men neida!!



Anonymous poster hash: d4984...389
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, hva feiler det Sammi? Blir sur fordi Christel snakker med alle for å redde seg. Hallo dere er i en finaleuke! Så klart vil hun bli. Han ligger bare i sengen og gidder ikke å snakke med noen. Fint han røyk ut.

Å Isabella som griner "jeg har mistet 2 av mine bestevenner her inne" Så ikke stem de ut da. Herrefred! :rolleyes:  Phillip fikk viljen sin igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, hva feiler det Sammi? Blir sur fordi Christel snakker med alle for å redde seg. Hallo dere er i en finaleuke! Så klart vil hun bli. Han ligger bare i sengen og gidder ikke å snakke med noen. Fint han røyk ut.

Å Isabella som griner "jeg har mistet 2 av mine bestevenner her inne" Så ikke stem de ut da. Herrefred! :rolleyes:  Phillip fikk viljen sin igjen.

Er så enig i alt du skriver. Hvorfor er Sammi med på PH? "Jeg liker ikke fulle folk", "jeg gidder ikke å smiske", bla bla bla. På toppen av det hele mente han at HAN var mest verdig av de som er der inne, hahaha. Har irritert meg så mye over både Sammi og Isabella de siste ukene...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammi er rar! "Jeg har ingenting til overs for noen og jeg er mye mer verdig enn Christel" Øh?

Utrolig skuffende at Nanna røyk ut 1 dag før finalen :(

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Ikke imponert over finalen. Alle (utenom en) stemmer Anders og Monique. Greit at Anders vant, men dumt at Monique vant!

Skjønner ikke hvorfor Isabella ble så skuffet over at Theis ikke stemte på  de? Hvorfor skulle han det? Du sendte han hjem etter du LOVET å redde han. Theis var god venn med Anders.

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ræva finale! Anders burde ha sluppet kula.

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett alle episodene. Jeg synes dette har vært en dum og urettferdig sesong.

- Kort sesong.

- Av de 10 ukene, så har det vært 8 jenteparseremonier.

- Noen har ikke måtte kjempe for sin plass i det hele tatt. Bare sklidd igjennom. Nanna og Christel har alltid vært utsatt føler jeg.

- Gruppa til Nanna har alltid vært i undertall.

- Philip har styrt mye der inne og alle i gruppa gjorde alt han sa. Minus Mads. Da ble Philip pissed. Han fikk jentene til å stemme ut Thais selv om de sterkt ville ha ut Monique, han fikk Kasper til å stemme ut Monique selv om han ville stå med henne og ikke Amalie. OSV.

- Ingen PH kjærester. Jonas og Christel hadde en flørt, men varte ikke lenge.

- Heksa vant!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, Smalls. Elendig sesong!! PH Danmark pleier å være kjempe bra. Er Monique gravid? Hvem er barnefaren?

 

Synes ofte danskene har litt spesielle navn, men er Theis et vanlig dansk navn?



Anonymous poster hash: bd378...6e8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med deg, Smalls. Elendig sesong!! PH Danmark pleier å være kjempe bra. Er Monique gravid? Hvem er barnefaren? Synes ofte danskene har litt spesielle navn, men er Theis et vanlig dansk navn? Anonymous poster hash: bd378...6e8

En som har vært med på Big Brother DK og som er 20. Gjorde en jente gravid på tv og greier.

Begynner å lure på om danskene har fått nye produksjonsfolk? Denne sesongen har vært skuffende dårlig til å være PH Danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Selv om Kasper og Isabella ikke var mine favoritter, så ville jeg de skulle vinne. Jaja håper på en bedre sesong neste år.

Men Philip var utrolig bitter over å ikke stå i finalen. Tåpelig

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at verken Nanna, Jonas eller Thais var i finalen :( Var det noen som fortjente å vinne, så var det faktisk Nanna. Monique? Really?! Nesten så jeg får lyst til å sende klagebrev :ler:

Trynet til Philip da Monique ikke byttet ut Anders med han, var priceless :snurt::skratte:

Anonymous poster hash: cad1b...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg kommer virkelig ikke over at jentene stemte ut Thais fremfor Monique! :klaske:

Anonymous poster hash: b9b2a...afb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...